20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Eddie Howe  (Lest 16542 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2132
    • Vis profil
Sv: Eddie Howe
« Svar #60 på: 09. Nov. 2022, 20:14 »
Var kanskje en "sjanse" og ansette Howe, men han har motbevist alle. Jeg trodde det var for tidlig med Liverpool/City spill, selv mot de andre topp klubbene, men innrømmer at jeg tok grundig feil da jeg skrev det tidligere.

Howe er en manager som har fått høy respekt i spillergruppen og blant fansen på kort tid. Han har gjort så og si alle bedre. Vi spiller som et lag, vi spiller attraktivt, effektivt og jeg elsker at vi presser høyt og er fryktløse. 4-3-3 (4-3-2-1) formasjonen har satt seg og har fungert utmerket i det siste.

Tusen takk, Howe!! Håper vi får mange, mange år med deg ved roret. Husker jeg var så utafor da Benitez trakk seg og erstattet av Bruce. Nå har vi vel en av de beste ved roret igjen som står for en litt annen filosofi enn Benitez.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7612
    • Vis profil
Sv: Eddie Howe
« Svar #61 på: 09. Nov. 2022, 20:38 »
Var kanskje en "sjanse" og ansette Howe, men han har motbevist alle. Jeg trodde det var for tidlig med Liverpool/City spill, selv mot de andre topp klubbene, men innrømmer at jeg tok grundig feil da jeg skrev det tidligere.

Howe er en manager som har fått høy respekt i spillergruppen og blant fansen på kort tid. Han har gjort så og si alle bedre. Vi spiller som et lag, vi spiller attraktivt, effektivt og jeg elsker at vi presser høyt og er fryktløse. 4-3-3 (4-3-2-1) formasjonen har satt seg og har fungert utmerket i det siste.

Tusen takk, Howe!! Håper vi får mange, mange år med deg ved roret. Husker jeg var så utafor da Benitez trakk seg og erstattet av Bruce. Nå har vi vel en av de beste ved roret igjen som står for en litt annen filosofi enn Benitez.

Klarer fortsatt ikke å glemme hvor mye interesse jeg mistet for Newcastle og Engelsk fotball under Ashley. Samme gamle møkka hver sesong, var aldri noe å glede seg til. Så har jeg heller aldri i min livstid fått oppleve å holde med et lag i CL, med unntak av min første fulle sesong som supporter da jeg var 7 år gammel (sist vi var i CL). Nedgangen startet året jeg ble supporter i 03, og den eneste sesongen jeg kan huske at jeg virkelig koste meg som Newcastle supporter var i 11/12 sesongen da vi ble nr. 5. De siste årene med Ashley sluttet jeg nærmest å se noe som helst av PL kamper. Det som skjer nå kommer selvsagt med en viss bismak som er vanskelig å komme unna situasjonen tatt i betraktning, men det er utrolig deilig å faktisk kunne glede seg til kamp hver uke.
« Siste redigering: 09. Nov. 2022, 23:15 av Eriksen »

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Eddie Howe
« Svar #62 på: 11. Nov. 2022, 13:15 »
Syns faktisk Saudi-pengene får for mye av æren for hvor godt vi har blitt - for det er ikke slik at hele laget er byttet ut. Og det er veldig synd.
Flere av suksesshistoriene over hele fjøla er spillere som Bruce nesten ødela. Hovedæren for den sportslige fremgangen skal faktisk Eddie Howe ha. Helt fantastisk.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

laaars

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 169
    • Vis profil
Sv: Eddie Howe
« Svar #63 på: 11. Nov. 2022, 19:03 »
Syns faktisk Saudi-pengene får for mye av æren for hvor godt vi har blitt - for det er ikke slik at hele laget er byttet ut. Og det er veldig synd.
Flere av suksesshistoriene over hele fjøla er spillere som Bruce nesten ødela. Hovedæren for den sportslige fremgangen skal faktisk Eddie Howe ha. Helt fantastisk.

Helt enig! Hadde den diskusjonen med et par Manu kompiser igår, som forøvrig var relativt enig med meg om at dette er Howe sin fortjeneste mest faktisk, overraskende nok! Har dog irritert meg at vi er der vi er pga Saudipengene, noe som selvfølgelig er en del av ligningen, men gir howe minst 75% av fortjenesten. Mtp hvilke spillere som ikke fikk spille under Bruce, vært litt morsomt med en statistikk om ang det der.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7612
    • Vis profil
Sv: Eddie Howe
« Svar #64 på: 11. Nov. 2022, 19:08 »
Hat trick i oktober. 8) Fullt fortjent alle 3!


Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Eddie Howe
« Svar #65 på: 12. Nov. 2022, 22:37 »
Engelske Kjetil Knutsen er snart legende på Tyneside  :-*
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7612
    • Vis profil
Sv: Eddie Howe
« Svar #66 på: 09. Jan. 2023, 00:23 »


 ;D

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Eddie Howe
« Svar #67 på: 09. Jan. 2023, 08:36 »
 ::) ::) ::)
No fate but what you make

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7612
    • Vis profil
Sv: Eddie Howe
« Svar #68 på: 23. April 2023, 20:00 »
Nå som tittelen kanskje glipper for Arsenal og dersom vi klarer topp 4 så kan det fort bli en manager of the season på denne mannen. ::) Enda en sesong hvor han treffer på oppstilling, taktikk og bytter gang på gang! Hyll!

Andymag

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2642
    • Vis profil
Sv: Eddie Howe
« Svar #69 på: 09. Mai 2023, 13:24 »


Sikkert mange som har sett, men var ny for meg.

Helt utrolig intervju og han virker jo som en helt sinnsyk mann, besatt på å bli bedre. Hvor uvanlig dette er blant managere vet jeg ikke, men kan umulig tro at mange andre legger ned like mye arbeid når de er ute av jobb. At han tilbragte tid med eiere, klubbledere osv og ikke bare andre managere var meget interessant.

Tror forøvirg at Howe har en stor mulighet til å bli den som bryter den "engelske forbannelsen" hva angår managere, enten med oss eller i sine fremtidige jobber.

Det er noe veldig "uengelsk" over ham som jeg tror er meget positivt. Gir veldig lite av seg selv til media og kan ikke akkurat beskrives som karismatisk, men virker esktremt dedikert og profesjonell. I tillegg virker han ekstremt ydmyk. Mannen går til boksetrenere osv med notatboken sin bare for å lære. Mange engelske managere ville nok aldri gjort dette. Der er "believe in yourself" mantraet. Sist vist av Allardyce når han setter seg selv på samme hylle som Klopp og Pep...

Kan enkelt se for meg at spillere blir vedlig smittet av tilnærmingen hans. En mann man vil gå i krigen for.
« Siste redigering: 09. Mai 2023, 13:31 av Andymag »

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7612
    • Vis profil
Sv: Eddie Howe
« Svar #70 på: 10. Mai 2023, 00:27 »


1,5 timer langt intervju med Howe på "High Performance" sin podcast.

Sitat
Etter nedrykket med Bournemouth: "I'm very honest and open with myself, and asked people that I know to sort of critique me and give me feedback, and I did it myself aswell. I thought "these are the areas that I think I need to improve, and how do I go about doing that. Part of that was education. Improving me was a big part of what I had to do."

Er kanskje ikke så mye poeng i å fortsette å nevne Steve Bruce, men her ser man forskjellen på tankesettet til en manager som utvikler seg kontra en manager som aldri vil bli bedre. Her var det ikke snakk om å skylde på fansen, spillerne, media osv, men faktisk tenke "hva gjorde JEG galt, og hva kan JEG gjøre bedre".

Omtalte denne her ja! Han har et helt utrolig bra mindset for utvikling, og dette har han nok overført til spillerne! Å kunne evaluere seg selv på en nøyaktig og god måte er forbanna viktig, og her stryker nok enkelte managere på det groveste (vi har vel vært innom en del av dem😂).
« Siste redigering: 10. Mai 2023, 00:28 av Eriksen »

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7612
    • Vis profil
Sv: Eddie Howe
« Svar #71 på: 01. Juni 2023, 13:39 »
https://twitter.com/toonarmy_com/status/1664222843200995329

Schär:
"Eddie Howe is the best coach of my career. It’s difficult to define in just one area. He has so many good facets. His training theory is first class, there is not even a hint of boredom in any meeting. What he announces always makes sense. The way he meets me on a personal level suits me extremely well. People are important to him. This is an outstanding component for him. He also asks a player on a day off; you can discuss very private matters with him. I’m in a very familiar relationship with him. The many good characters [of the squad] also simplify the inner workings enormously; the fun factor is not neglected."
« Siste redigering: 01. Juni 2023, 18:57 av Eriksen »

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Eddie Howe
« Svar #72 på: 01. Juni 2023, 16:57 »
Fantastisk å lese. Vår egne, engelske Kjetil Knutsen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Eddie Howe
« Svar #73 på: 02. Sep. 2023, 19:59 »
Kor mange kamper til får han tro?
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Eddie Howe
« Svar #74 på: 02. Sep. 2023, 21:59 »
Sitter nok fortsatt ganske trygt. Men eierene er avhengige av at klubben presterer for å kunne investere videre, og tillater nok ikke veldig mange flere slike tafatte prestasjoner.

Synes Howe skuffet stort med byttene mot pool, og synes han skuffer i dag også. Dette må han ta på sin kappe.
Men flere av spillerne må skjerpe seg kraftig, det er det ingen tvil om!