20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Erik Huseklepp  (Lest 28359 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Erik Huseklepp
« Svar #30 på: 16. Mai 2010, 12:48 »
Helt utrolig at en 26-åring blir regnet som et "stort talent" i norsk fotball.
Er du ikke bedre enn dette i en alder av 26 år, er sjansene små for at du blir en klassespiller.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Filla

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 312
    • Vis profil
Sv: Erik Huseklepp
« Svar #31 på: 16. Mai 2010, 13:32 »
Det fins noen som blomstrer sent vettu Joakim

Matsaran

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 591
    • Vis profil
Sv: Erik Huseklepp
« Svar #32 på: 16. Mai 2010, 16:02 »
Helt utrolig at en 26-åring blir regnet som et "stort talent" i norsk fotball.
Er du ikke bedre enn dette i en alder av 26 år, er sjansene små for at du blir en klassespiller.
Hahahah!
Ikke rart folk tenker talent når de ser baby-ansiktet hans... han ser jo ut som en ungdomsskolegutt ;D

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: Erik Huseklepp
« Svar #33 på: 16. Mai 2010, 16:20 »
Jeg synes det er helt utrolig at folk kategorisk ser bort i fra spillere så fort de har passert 20 år. I Italia er det vel omtrent ingen som er gode før de er 26.

17Parker

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1240
    • Vis profil
Sv: Erik Huseklepp
« Svar #34 på: 16. Mai 2010, 17:21 »
Jeg synes det er helt utrolig at folk kategorisk ser bort i fra spillere så fort de har passert 20 år. I Italia er det vel omtrent ingen som er gode før de er 26.

Spiller Newcastle i Italia da? Eller er Huseklepp fra Italia?

Neida, men for å være litt seriøs. Det er ikke på grunn av alderen Newcastle ikke hadde kjøpt Huseklepp. Det som ble snakket om her er at Huseklepp til tross for sin alder på 26, regnes som et talent i Norge. God spiller, men noe talent er han ikke.

Berntsen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3060
    • Vis profil
Sv: Erik Huseklepp
« Svar #35 på: 16. Mai 2010, 17:29 »
Diskusjonen rundt om det er lov å kalle han et talent eller ikke er bare latterlig. Han er 25 år gammel, det må være lov å kjøpespillere i den alderen. Han har kvaliteter nok nå til å gjøre det stort hos oss tror jeg.

17Parker

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1240
    • Vis profil
Sv: Erik Huseklepp
« Svar #36 på: 16. Mai 2010, 19:18 »
Diskusjonen rundt om det er lov å kalle han et talent eller ikke er bare latterlig. Han er 25 år gammel, det må være lov å kjøpespillere i den alderen. Han har kvaliteter nok nå til å gjøre det stort hos oss tror jeg.

Haha. Hvorfor det? Hvem har sagt det ikke er lov å kjøpe spillere i den alderen? Til forskjell fra deg har jeg forøvrig heller ikke spesielt tro på han. Han måtte uansett belagt seg på å være backup for Gutierrez.
« Siste redigering: 16. Mai 2010, 19:20 av 17Parker »

ErikLi

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1068
    • Vis profil
Sv: Erik Huseklepp
« Svar #37 på: 16. Mai 2010, 19:22 »
Huseklepp har altfor dårlig fysikk for Premier League, han kommer til å få juling.
Deler synspunktet til Christian, heller Pedersen.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Erik Huseklepp
« Svar #38 på: 16. Mai 2010, 19:23 »
Huseklepp har altfor dårlig fysikk for Premier League, han kommer til å få juling.
Deler synspunktet til Christian, heller Pedersen.
Akkurat som Lennon, Jonas, Modric, Joe Cole, Ashley Young, Malouda osv osv osv?

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Erik Huseklepp
« Svar #39 på: 16. Mai 2010, 19:37 »
Diskusjonen rundt om det er lov å kalle han et talent eller ikke er bare latterlig. Han er 25 år gammel, det må være lov å kjøpespillere i den alderen. Han har kvaliteter nok nå til å gjøre det stort hos oss tror jeg.

Haha. Hvorfor det? Hvem har sagt det ikke er lov å kjøpe spillere i den alderen? Til forskjell fra deg har jeg forøvrig heller ikke spesielt tro på han. Han måtte uansett belagt seg på å være backup for Gutierrez.

Eller for Routledge, som egentlig aldri har imponert i PL, ihvertfall over en hel sesong.
Jonas og Routledge er forøvrig de eneste vingene vi har i klubben så her er det svakt med dekning.

ErikLi

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1068
    • Vis profil
Sv: Erik Huseklepp
« Svar #40 på: 16. Mai 2010, 19:38 »
Joa. Noen lykkes jo, men jeg mener det er litt dristig å satse på ham. Overgangen fra Tippeligaen til Premier League er stor, han ville nok ikke ha dominert like mye i teknikken sin i England, som i Norge, forsvarspillet er til tider veldig passivt i norsk fotball. Men selvfølgelig, han kan for all del lykkes, men jeg har ikke troen.

Erlend Simonsen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2087
    • Vis profil
Sv: Erik Huseklepp
« Svar #41 på: 16. Mai 2010, 20:33 »
når du ser hva han klarer på den gressmata til Brann så er det ingenting mindre en imponerende. du kan ikke springe på matta uten at sporene ligger etter deg. når han da klarer å bruke finteknikken sin og skape såpass mye som han gjør er det ingenting annet en imponerende. å få han inn i et bedre lag vil sikkert heve nivået hans flere hakk også.

Jeg håper vi tar en sjangs på han.

Best/Carrol/Amøba/Ranger og Huseklepp/Boyd/Loven

Da har vi hentet 1 gratis, 1 til kanskje £2-3mill og vi kan få solgt unna et par av de andre sliterne. Jeg har troen.
Han kom, ble mett og dett var dett....

17Parker

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1240
    • Vis profil
Sv: Erik Huseklepp
« Svar #42 på: 16. Mai 2010, 20:42 »
når du ser hva han klarer på den gressmata til Brann så er det ingenting mindre en imponerende. du kan ikke springe på matta uten at sporene ligger etter deg. når han da klarer å bruke finteknikken sin og skape såpass mye som han gjør er det ingenting annet en imponerende. å få han inn i et bedre lag vil sikkert heve nivået hans flere hakk også.

Jeg håper vi tar en sjangs på han.

Best/Carrol/Amøba/Ranger og Huseklepp/Boyd/Loven

Da har vi hentet 1 gratis, 1 til kanskje £2-3mill og vi kan få solgt unna et par av de andre sliterne. Jeg har troen.

Viss du ønsker Huseklepp som spiss, noe det ser ut til, kan du ikke ha sett mye av Huseklepp. Han har en elendig ro. Ellers tror jeg Huseklepp kommer til å bli spist levende i PL. Det er utrolig hvor respekt TL-forsvarerne har for ham.

Når det gjelder youth policyen. Gi meg Sigurdarson!

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Erik Huseklepp
« Svar #43 på: 16. Mai 2010, 20:49 »
Huseklepp har tyngdeoverføringene, men årsaken til at Lennon og Young (til tross for liten  høyde) gjør det så bra er at de i har lavt tyngdepunkt og minst like gode tyngdeoverføringer som Huseklepp. I tillegg er de vesentlig raskere. Det er først og fremst hans mangel på ekstreme spilleregenskaper som jeg tror er faktoren som gjør at Musecash ikke vil slå gjennom i PL.

Erlend Simonsen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2087
    • Vis profil
Sv: Erik Huseklepp
« Svar #44 på: 16. Mai 2010, 20:50 »
hvordan kom du fram til Musecash?
Han kom, ble mett og dett var dett....