20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Bosman-spillere sommeren 2009 - Noen for Newcastle?  (Lest 9006 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Rolfern

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 919
    • Vis profil
Nå er jo det store spørsmålet om Newcastle spiller i Premier League neste sesong eller i Championship...


Her er oversikten fra de tre største ligaene:
I England
I Spania
I Italia

Carr har altfor få landskamper for England!

annern

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3228
    • Vis profil
Sv: Bosman-spillere sommeren 2009 - Noen for Newcastle?
« Svar #1 på: 11. Mai 2009, 12:21 »
Jeg ønsker meg Daniel Sturridge fra Manchester City.

Hurtig spiller, kunne blitt en bra makker til Carroll i fremtiden. Når Oba, Owen, Viduka forsvinner, ser han nok muligheten til å få mye førstelagserfaring. Krever mest sansynlig ikke alt for mye i lønn.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Sv: Bosman-spillere sommeren 2009 - Noen for Newcastle?
« Svar #2 på: 11. Mai 2009, 12:23 »
Amir Zaki hvertafall..
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Mats

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1769
    • Vis profil
Sv: Bosman-spillere sommeren 2009 - Noen for Newcastle?
« Svar #3 på: 11. Mai 2009, 12:26 »
Ricardo Quaresma..
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

annern

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3228
    • Vis profil
Sv: Bosman-spillere sommeren 2009 - Noen for Newcastle?
« Svar #4 på: 11. Mai 2009, 12:29 »
De er bare på lån vel? + at de vil nok ikke være i en nedrykkstrid. Kan jo like godt foreslå Ballack da.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Sv: Bosman-spillere sommeren 2009 - Noen for Newcastle?
« Svar #5 på: 11. Mai 2009, 13:02 »
Zaki gikk jo til wigan, da er han absolutt atuell for oss og da.. Så fremst vi beholder plassen da
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Mats

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1769
    • Vis profil
Sv: Bosman-spillere sommeren 2009 - Noen for Newcastle?
« Svar #6 på: 11. Mai 2009, 13:12 »
Jeg tror Shearer kan gjøre Zaki ekstremt god. Han må bare få bedre holdninger, og det kan Shearer hjelpe han med.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Rolfern

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 919
    • Vis profil
Sv: Bosman-spillere sommeren 2009 - Noen for Newcastle?
« Svar #7 på: 11. Mai 2009, 13:15 »
Zaki har vel fortsatt kontrakt med et eller annet egyptisk lag, oppholdet i Wigan er bare lån, mener det var snakk om en sum rundt £6M - 8M tidligere i høst for å kjøpe han fri.

Quaresma er bare på lån han også, men markedsverdien etter oppholdene i Chelsea og Inter har ikke akkuratt skutt i været. God for landslaget og god i Portugal, men utlandsoppholdene hans har vært en gedigen skuffelse til nå. Blir en relativt dyr spiller, og spørsmålet er om han er verdt risken.

Sturridge er god, men er vel i ferd med å signere ny(og svindyr!) kontrakt med City. Hadde vært en glede å fått han til SJP.
Carr har altfor få landskamper for England!

Mats

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1769
    • Vis profil
Sv: Bosman-spillere sommeren 2009 - Noen for Newcastle?
« Svar #8 på: 11. Mai 2009, 13:22 »
Quaresma får ikke spille for Chelsea, men han er mer enn god nok for Newcastle. Heller han enn Duff for å si det sånn.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Bosman-spillere sommeren 2009 - Noen for Newcastle?
« Svar #9 på: 11. Mai 2009, 14:38 »
Quaresma får ikke spille for Chelsea, men han er mer enn god nok for Newcastle. Heller han enn Duff for å si det sånn.

Nei takk! På tide vi får vekk spelarar med høg løn som ikkje er verdt det, enn at vi skaffar endå fleire.

Offe87

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1731
    • Vis profil
Sv: Bosman-spillere sommeren 2009 - Noen for Newcastle?
« Svar #10 på: 11. Mai 2009, 15:00 »
At Quaresma er god er det liten tvil om, men han blir for dyr og skal ha for mye i lønn til at det aktualt tror jeg, dessuten er det neppe en spiller som vil til Newcastle per dags dato.
Også har vi jo risikoen for at han flopper som man vel kan si er stor, dermed må jeg si meg enig med de som ikke vil ha han.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Bosman-spillere sommeren 2009 - Noen for Newcastle?
« Svar #11 på: 11. Mai 2009, 16:21 »
Av de engelske spillerne ville jeg gjerne ha hatt:
-Tomas Rosicky, Arsenal
-Aaron Mokoena, Blackburn
-Nicky Hunt, Bolton
-Daniel Sturridge, Man Shitty
-Darren Gibson, Scum (?)
-Sean Davis, Pompey (?)
 
De med spørsmålstegn er jeg litt usikre på, men kunne gjerne tatt i mot dem hvis vi går ned.
Ekke slik at jeg tror vi har sjans på Rosicky, og kanskje Mokoena og Hunt ikke er interessert i å spille for oss. Men Mener vi burde forsøke..

Er egentlig av den oppfatning at vi ikke trenger ny keeper, men Sebastien Viera i Villareal hadde vært et godt alternativ hvis vi skulle lete etter ny keeper.

Fra Italia ser jeg ingen interessante, muligens noen hvis det hadde vært for 10 år siden :P
Bortsett fra Emerson, som slik jeg skjønner det, ikke har noen klubb pr dags dato. Bedre enn Butt :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Bosman-spillere sommeren 2009 - Noen for Newcastle?
« Svar #12 på: 11. Mai 2009, 16:27 »
Ønsker ikke Hunt og Mokoena. Begge har spilt fryktelig lite i år og en stund siden de har prestert god nok. Egentlig få spillere jeg ønsker av de bosmanspillerne, men tror Michael Ball kunne vært en grei backup for Enrique. Sturridge er en annen City spiller jeg ønsker velkommen. Rosicky er selvsagt en bra spiller. Problemet med han er at han omtrent ikke har spilt denne sesongen og slike spillere er jeg skeptiske til å hente.

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Bosman-spillere sommeren 2009 - Noen for Newcastle?
« Svar #13 på: 11. Mai 2009, 16:30 »
Vi kjøper ikke en 33 år gammel Emerson, og vi kjøper heller ikke en sprellekeeper som Viera.

Nicky Hunt er ingen god PL back, så han kan du utelukke. Sean Davis vil bare være nok et Kevin Nolan kjøp. Gibson har nok Sir Alex planer for. Sturridge er en god spiller, så han hadde jeg gjerne tatt. Mokoena er grei nok, ville vært et brukbart kjøp. Rosicky får vi ikke, dessuten er han mer skadeplaget en noen annen nufc spiller og det er ikke et positivt tegn.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Bosman-spillere sommeren 2009 - Noen for Newcastle?
« Svar #14 på: 11. Mai 2009, 19:09 »
At folk nevner MOKOENA i det hele tatt skremmer meg! Er vel den mest forhatte spilleren i Blackburn i år. Det sier litt når de har spillere som Diouf og BigSam som trener osv...