20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Steve Bruce  (Lest 75021 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Andymag

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2642
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #255 på: 23. Des. 2020, 21:56 »
To gode innlegg, selvfølgelig enig med begge!

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #256 på: 28. Des. 2020, 10:26 »
Det positive, om en kan si det slik, er at det ser ut som om stadig flere av fansen i England også begynner få nok av Bruce. Omsider ser også lokal presse ut til å bli stadig mer kritisk til Bruce.
Bruce har på noen måneder gått fra å si at det er et mål med topp 10, til at hans oppgave er å holde klubben vekke fra nedrykk. Samt at det er forventa at vi skal være på nedre halvdel. Videre - som han tidligere har gjort i både Sunderland og i Aston Villa, skyldt på "mass hysteria" når han blir konfrontert med misfornøyde fans og kritiske medier. Syns det er mange tegn som tyder på at Bruce er på tur å miste det nå. Blir stadig avkledd som en svak manager på dette nivået.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Roblee

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 856
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #257 på: 28. Des. 2020, 17:17 »
Tror fortsatt vi kan klare å hente en manager som er 10 gang så bra som Bruce. Eddie Howe er jo ledig og har en framoverrettet tilnærming til fotballen, tviler på at han er kjempe dyr også. Kan være en fin person å hente i påvente av ny eiere. Jeg vil bare at vi skal prøve  å vinne fotballkamper igjen.

navimer

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 253
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #258 på: 29. Des. 2020, 00:10 »
Hadde tatt Eddie Howe over Stiv Brus any day of the week

Andymag

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2642
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #259 på: 29. Des. 2020, 08:03 »
Om man ser på statistikk i PL av managere med en ok porsjon kamper vil jo ethvert valg være bedre enn Bruce. Desidert dårligst med 27% vinnprosent sist jeg sjekket.

Klarer ikke å se at Ashley er typen til å hente noe spennende og ungt fra kontinentet så en brite som Howe er vel det beste vi kan håpe på, kanskje Gerrard? Ikke at jeg tror Bruce får fyken før vi eventuelt ligger under streken, men det er lov å håpe.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #260 på: 29. Des. 2020, 17:35 »
https://www.nufcblog.co.uk/2020/12/28/new-footage-shows-steve-bruces-childish-response-to-lee-ryder-pundits-exposed-by-agent-revelation/

Om dette stemmer, forklarer det en del i forhold til støtten til Bruce fra en del "eksperter"....
No fate but what you make

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #261 på: 30. Des. 2020, 20:44 »
https://www.nettavisen.no/sport/vi-har-hatt-en-uredd-tilnarming-og-drete-litt-i-motstandere/s/12-95-3424063591

En slik trenertype med den tilnærmingen er drømmetreneren. Jeg skulle likt å sett en lignende prat med Steve Bruce.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #262 på: 30. Des. 2020, 21:09 »
Om man ser på statistikk i PL av managere med en ok porsjon kamper vil jo ethvert valg være bedre enn Bruce. Desidert dårligst med 27% vinnprosent sist jeg sjekket.

Spørs om Pep hadde hadt så høge tall om han hadde leda Hull city og Sunderland ..
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8655
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #263 på: 30. Des. 2020, 21:53 »
Du må gjerne dra den der, men Steve Bruce har 20+ år som manager, og aldri gjort seg selv attraktiv for en bedre klubb. Det er grunnen til at han har måtte ta til takke med dritt. Enkelt og greit.



Jurgen Klopp og Thomas Tuchel startet begge sine karrierer for et mindre godt Mainz 05, og begge imponerte såpass at de ble plukket opp av Borussia Dortmund. Etter det har turen gått til Liverpool for Klopp og PSG for Tuchel. Grunnen til at de begge har fått prøve seg i såpass store/gode klubber er jo fordi de har både imponert, og utvilsomt gjort seg attraktive for større klubber. Det er svært få managere som har kommet seg til toppen uten og måtte være manager for et mindre godt lag. Man får en eller flere sjanser, og må faktisk ta sjansene når de dukker opp. Dette er noe Steve Bruce ikke har gjort veldig ofte i sin karriere. Steve Brus har for det meste latt muligheten løpe fra seg, rett og slett fordi han ikke er annet enn søppel.

Også finnes det noen unntak, som f.eks assistenter, eldre spillere osv som får lov til å ta over i en toppklubb etter at en manager har gått/blitt sparket. Og da gjelder det jo å gripe den muligheten. Hvis de ikke griper muligheten får de jo ikke fortsette. Det er jo så enkelt.
« Siste redigering: 30. Des. 2020, 21:59 av boris. »
Nei.

Andymag

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2642
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #264 på: 31. Des. 2020, 08:29 »
Om man ser på statistikk i PL av managere med en ok porsjon kamper vil jo ethvert valg være bedre enn Bruce. Desidert dårligst med 27% vinnprosent sist jeg sjekket.

Spørs om Pep hadde hadt så høge tall om han hadde leda Hull city og Sunderland ..

I Hull hadde han 4 år (dog lite kjøpekraft) og i Sunderland fikk han kjøpe seg en haug med spillere. Jeg tør å påstå at maaaange managere ville (les: alle andre med like mange kamper i PL har jo klart det) ville hatt en høyere seiersprosent. Til sammenligning er den nest dårligste Tony Pulis, men han er fortsatt over 30%.

Korriger meg gjerne, men av det jeg har kunnet lese har Bruce 13 sesonger som PL-manager. Han har aldri vært høyere enn en 13. plass.
« Siste redigering: 31. Des. 2020, 08:34 av Andymag »

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #265 på: 31. Des. 2020, 13:05 »
Om man ser på statistikk i PL av managere med en ok porsjon kamper vil jo ethvert valg være bedre enn Bruce. Desidert dårligst med 27% vinnprosent sist jeg sjekket.

Spørs om Pep hadde hadt så høge tall om han hadde leda Hull city og Sunderland ..

I Hull hadde han 4 år (dog lite kjøpekraft) og i Sunderland fikk han kjøpe seg en haug med spillere. Jeg tør å påstå at maaaange managere ville (les: alle andre med like mange kamper i PL har jo klart det) ville hatt en høyere seiersprosent. Til sammenligning er den nest dårligste Tony Pulis, men han er fortsatt over 30%.

Korriger meg gjerne, men av det jeg har kunnet lese har Bruce 13 sesonger som PL-manager. Han har aldri vært høyere enn en 13. plass.

Det er jo feil. Han har to 10. plasser med henholdsvis Sunderland og Birmingham. Plassen under med Wigan. FA cup finale med Hull.
Alt i alt ikke en veldig imponerende CV. Helt på det jevne tatt klubbene i betraktning, og hva de klubbene kan få av spillere.
Når Steve Bruce var i Birmingham var han jo ganske ettertraktet også. NUFC prøvde jo å hente han etter at SBR fikk fyken blant annet.

Jeg tror at resultatene hver enkelt manager får er på bakgrunn av kvaliteten på spillere tilgjengelig der og da samt hva han kan få inn av forsterkninger. På overgangsmarkedet må man være dyktig samtidig som å ha litt flaks.

Jeg vet ærlig talt ikke om Sam Allardyce og David Moyes gjorde det så mye svakere enn Pellegrini gjorde det i West Ham....... Sistenevnte har vunnet flere seriemesterskap, blant annet PL med Manchester City.

Akkurat samme med Benitez. Har jo vunnet seriemesterskap og CL han også. I NUFC kunne han tiltrekke seg spillere som Rondon, Joselu, Ritchie, osv og da synes jeg egentlig en 13. plass er helt greit. Lenge lå vi jo og "lukta" på en høyere plassering.

Steve Bruce kunne nok brukt de £40 mill på Joelinton bedre, men det rår tydeligvis ikke han over. Akkurat som Hammers kunne brukt samme sum bedre enn på Haller.


I mine øyne har vi noen gode spillere. Som ASM, Wilson og Almiron som gjør det litt artigere å se kamper når de har dagen. Joelinton har kommet seg litt han også.
Videre synes jeg vi mangler kvalitet i viktige posisjoner. Spesielt på sentral midtbane. Er vel ingen der som spiller seg inn på et annet topp 10 - 15. lag i PL pr dags dato. Vi mangler tempo sentralt både på midtbanen og i forsvar.

Inntil vi får litt bedre spillere, får tilbake våre beste fra sykdom/skade så må vi nok regne med å kjempe for hvert eneste poeng.

Andymag

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2642
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #266 på: 01. Jan. 2021, 12:32 »
Da har jeg blitt korrigert på den og trekker den  ;)

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7611
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #267 på: 12. Jan. 2021, 19:02 »
Joelinton på benken?? Ser jeg syner? Kan da umulig stemme

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #268 på: 12. Jan. 2021, 19:49 »
Wow...Hvor er det totale bunnpunktet? Synes vi er relativt nære..

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Steve Bruce
« Svar #269 på: 12. Jan. 2021, 19:58 »
Stabilt helt jævlig fotball. Vi er det nye Stoke.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida