20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Luque, £9,5m?  (Lest 3348 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

krybel

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 170
    • Vis profil
Luque, £9,5m?
« på: 23. Feb. 2006, 01:54 »
Etter uttallelige dårlige prestasjoner. Er han virkerlig verdt de £9,5 millionene Souness betalte for han? Eller kunne vi kanskje fått bedre valluta for pengene?

-- krybel

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Luque, £9,5m?
« Svar #1 på: 23. Feb. 2006, 10:58 »
Luque har kvaliteter som overstiger det beløpet.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

André S

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3214
    • Vis profil
Luque, £9,5m?
« Svar #2 på: 23. Feb. 2006, 11:07 »
Som de sa på radioen. Ganske stor forskjell på å betale 2,5 for Darren Bent og 9,5 for Luque. Etterpåklokskapen sier at vi helt klart burde brukt pengene på en annen spiller...

David 7

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 275
  • Goliath
    • Vis profil
Luque, £9,5m?
« Svar #3 på: 23. Feb. 2006, 11:51 »
Agree!

Jeg har vært opptimist med luque hele tiden, håpet og håpet...
Men etter det han viste igår kan jeg ikke forstå at han i det hele tatt har det gode rykte på seg. Skal sant sies at Spanske spillere ikke allti slår til å england heller, men...

Som du sa, etterpåklokskapen viser at her har vi bomma. Nok en gang.



Men, jeg håper selvsagt enda at han slår til snart!
Gutten fra Karmøy var 8 år,
 og Keegan hadde fremdeles 80-talls hÃ¥r

 Mitt hjerte ble svart og hvitt,
 samme Ã¥r som Ginola ga sitt

 Som Alan Shearer har jeg vært lojal,
 heldigvis fikk jeg oppleve en pokal

 HOWAY!

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Luque, £9,5m?
« Svar #4 på: 23. Feb. 2006, 12:12 »
Jeg forventer ikke at Luque slår til så lenge han spiller spiss, og aldri får ballen der han virkelig er god. I rom. Luque liker ikke å drible seg gjennom ei klynge av forsvarsspillere. Han liker seg bedre på kanten der han gjerne får litt mer rom å boltre seg i, og hvor han kan bruke sin fabelaktige innleggsfot. Det lyser av Luque at han ikke trives så godt sentralt på banen. Og også i går prøvde han å trekke utover.

Jeg har tro på Luque, men fortrinnsvis som ving. Luque kan aldri gjøre samme jobb som Dyer og Owen i angrep.

Det som ikke er så bra, er at han er så til de grader veik i duellene. Ser ut som han legger seg ned og griner for absolutt alt. Skal du spille i England må du tåle en støyt. Han er heller ikke spesielt løpsvillig, står litt mye i ro, og virker litt giddaslaus. Når du først får muligheten til å spille, Luque, bør du vise litt mer vilje enn som så.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

lucky_luque

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 420
    • Vis profil
Luque, £9,5m?
« Svar #5 på: 23. Feb. 2006, 14:58 »
n'zogbia har steget fra £250 000 til £9,5mill!!!

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Luque, £9,5m?
« Svar #6 på: 23. Feb. 2006, 15:12 »
Ja, Roeder må virkelig inspirere Luque når han velger Emre som tilbaketrukket og Bowyer sentralt og prater om at Bowyer må få spille når han er så motivert....
Herregud, nå må Luque spille i angrep ettersom Dyer og Owen begge er ute. Mannen trenger tid, kamper og tillit. Ameobi har fått drøssevis, så da syns jeg det er rett og rimelig at Luque skal få litt også...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

DanMan

  • Gjest
Luque, £9,5m?
« Svar #7 på: 23. Feb. 2006, 15:25 »
Helt rett og rimelig at Luque får nok sjanser før han dømmes. Dessverre tyder mye på at det ikke vil skje med det første.

Men, for en gangs skyld, jeg vil kritisere FF og styret, som ikke var villige til å strekke seg for å kjøpe Boa Morte, en vi VET kan å spille i PL, og det tidvis gnistrende. Hvor ble lista lagt når det gjaldt han? Langt under £9,5mill, og det er en skam.

KingKev

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 285
    • Vis profil
Luque, £9,5m?
« Svar #8 på: 23. Feb. 2006, 15:34 »
Sitat fra: "DanMan"
Helt rett og rimelig at Luque får nok sjanser før han dømmes. Dessverre tyder mye på at det ikke vil skje med det første.

Men, for en gangs skyld, jeg vil kritisere FF og styret, som ikke var villige til å strekke seg for å kjøpe Boa Morte, en vi VET kan å spille i PL, og det tidvis gnistrende. Hvor ble lista lagt når det gjaldt han? Langt under £9,5mill, og det er en skam.


Nåja. Det er vel en kjent sak at Fulham og Chris Coleman drev et slags spill med oss i sommer ang. Boa Morte. Først sier de at ingenting under £5mp kan godtas, så sier de at ingenting under £7mp kan godtas. Vi kan ikke la oss pille på nesen av en liten miniatyrklubb som Fulham. Jeg er glad for at Newcastle ikke lot seg presse av London-klubben. Coleman er jo gal. Mener å ha lest at han krevde £20mp (!!) for Diop da Arsenal og Man Utd ble linket til han. Greit, Diop er en kanonbra spiller - men hinsides all fornuft å kreve så mye.

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Luque, £9,5m?
« Svar #9 på: 23. Feb. 2006, 15:39 »
koffer kan han ikkje spilla spiss ?
Han har jo goalgetter instinkt deluxe
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Luque, £9,5m?
« Svar #10 på: 23. Feb. 2006, 18:37 »
Jeg begynner faktisk å lure på om Luque er bedre som ving enn som spiss i PL. Syns helt klart, slik situasjonen er i dag, at han må spille spiss.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

MaKo

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 542
    • Vis profil
Luque, £9,5m?
« Svar #11 på: 23. Feb. 2006, 21:56 »
Jeg er iallefall villig til å gi han litt lengere tid, jeg er enig at han var HELT elendig mot Charlton igår. Håper bare han får litt mer spilletid, selvtillit og at han klarer å tilpasse seg den engelske stilten, han har kvaliteter som han har viste flere ganger i La Primera divisjon.

Se bare på Ronaldo (Jeg liker han ikke!!) i Man utd, han hadde ikke akkuratt den beste starten der men se hva han gjør for dem nå.

EDIT: Jeg vil gjerne se han som spiss framover siden Zogbia har gjort det utrolig bra på venstre kanten.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Luque, £9,5m?
« Svar #12 på: 23. Feb. 2006, 21:59 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Jeg begynner faktisk å lure på om Luque er bedre som ving enn som spiss i PL. Syns helt klart, slik situasjonen er i dag, at han må spille spiss.

Jeg har alltid sagt dette. Luque er ving. Luque er klart best som ving, og har ikke forutsetningene for å gjøre en bra jobb som spiss.
Og jeg vil gi Luque muligheten til å bli varm i trøya på venstrevingen. Kall meg gal, men jeg er villig til å "ofre" Zoggie for å få i gang Luque.
At vi ikke har noen som kan spille spiss er ikke Luques problem. Souness sprengte budsjettet på Michael Owen, som tidligst er tilbake til vi møter Chelsea i fa-cupen i slutten av mars.
Luque må få spille der han er best. Og det er som ving.
Spissproblemene må vi løse på andre måter.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Luque, £9,5m?
« Svar #13 på: 23. Feb. 2006, 22:05 »
Der er også en annen ting jeg har tenkt på.
Charles N'Zogbia trenger ikke ofres for at Luque skal spille ving.
Charles N'Zogbia er jo mer målfarlig enn Shola Ameobi, og han har flere ganger vist seg å være akkurat der han skal til å sette inn ballen!
Det kan være en god ide å sette Zog som spiss. Han vil også kunne passe sammen med Kongen, eller Ameobi for den saks skyld, ettersom han er en mye mer mobil og kjapp spiller.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lucky_luque

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 420
    • Vis profil
Luque, £9,5m?
« Svar #14 på: 23. Feb. 2006, 22:13 »
n'zogbia var spiss på cm4 og var spiss i le havre