20. juni: Vi Þnsker Ä gjÞre forumet mer attraktivt for vÄre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for Ä gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Shearer  (Lest 47874 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Vegard Nilsen

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 72
    • Vis profil
Alan Shearer
« pć: 12. Mai 2009, 01:44 »
Beklager visst denne allerede finnes her pÄ forumet, sÞkte, men fant ingen slik trÄd. Men er pÄ tide at denne mannen er i sÞkelyset til alle fans som vil diskutere noe som kommer nÊrt Ä vÊre newcastle relatert!

Skal han fÞlge opp messias store sprang fra fjorÄret og redde oss ifra nedrykk? Vil han fortsette til neste Är? SpÞrsmÄlene stÄr nÊrmest i kÞ rundt denne mannen, FYR LØS!

Vil bare si at jeg elsket det jeg sÄ idag mot M'boro. Mannen feiret hvert eneste mÄl som om det var en vm-finale. Er tydelig at han er en energisk type!

Aslak

  • NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • *****
  • Innlegg: 1739
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerℱ
Sv: Alan Shearer
« Svar #1 pć: 12. Mai 2009, 02:36 »
Jeg elsker han like mye som jeg elsker alle dere! Ahhhhhhhhh!
Godsangerℱ

                    Twitter: @BjerreP

Øystein SolbjÞrg

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 480
    • Vis profil
Sv: Alan Shearer
« Svar #2 pć: 12. Mai 2009, 08:52 »
Godt Ä se Shearer feire mÄl igjen! Du ser det pÄ mÄten han gjÞr det pÄ at dette er en mann som elsker Newcastle! Og Newcastle elsker Shearer! OgsÄ morro Ä se mÄten Oba feirer sitt mÄl pÄ, lÞper foran Toon Army fÞr han spurter bort til Big Al og kaster seg om halsen pÄ han. Spillerne elsker denne mannen de ogsÄ!

NÄ er det bare Ä hÄpe at Shearer blir vÊrende i manager stolen fremmover uansett divisjon. Vi trenger stabilitet og jeg hÄper av hele mitt sorte og hvite hjerte at Shearer er mannen som endelig skal gi oss den sÄrt etterlengta stabiliteten.

PS Bra du feira seiern igÄr Aslak!

kĂž1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Alan Shearer
« Svar #3 pć: 12. Mai 2009, 09:39 »
Deilig Ă„ se at shearer ogsĂ„ fikk en belĂžnning i gĂ„r for all den jobben han har lagt ned siste mĂ„nenden. Det var en nĂŠrmest hĂ„plĂžs oppgave, men nĂ„ har han han virkelig satt oss i fĂžrersete for ny kontrakt og det fĂžles helt fantastisk! 

Det er vanskelig Ä dÞmme shearer som manager etter sÄ kort tid, men hans vinnervilje og guts har det aldri vÊrt noe i veien med og nettopp derfor har jeg alltid hatt troen pÄ han som manager. Shearer lÊrer helt sikkert masse hver eneste dag og blir garantert bare bedre og bedre i rollen sÄ jeg hÄper bare dette er starten pÄ en Êra med shearer som manager som kan vare i 10 Är minst!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Alan Shearer
« Svar #4 pć: 12. Mai 2009, 11:12 »
Fantastisk bra. SĂ„ fortjent.
NUFC kommer ingen veg sÄ lenge Ashley sitter pÄ toppen.

Mats

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1769
    • Vis profil
Sv: Alan Shearer
« Svar #5 pć: 12. Mai 2009, 11:23 »
Var sÄ deilig Ä se Shearer fÄ en fortjent seier. Jeg sov sÄ utrolig godt i natt.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Alan Shearer
« Svar #6 pć: 12. Mai 2009, 14:45 »
NÄr jeg fÞrst sovna, sÄ sov jeg godt jeg ogsÄ. Men det tok lang tid. Jeg var ekstremt hÞyt oppe, og full av adrenalin etter kampen i gÄr kveld.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Alan Shearer
« Svar #7 pć: 12. Mai 2009, 15:24 »
Godt Ă„ se Shearer i gang ja  :) Synes kampen i gĂ„r ogsĂ„ var en taktisk triumf for Shearer, selv om han nok ikke planla att Oba skulle putte etter 55 sek pĂ„ banen, som han  :D


Blibliblibliblilbiblibliblibliblib!!!!!!!

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Alan Shearer
« Svar #8 pć: 12. Mai 2009, 17:31 »
SelvfÞlgelig var det planlagt at Martins skulle score pÄ sitt tredje touch pÄ ballen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Alan Shearer
« Svar #9 pć: 12. Mai 2009, 18:00 »
Jeg elsker han like mye som jeg elsker alle dere! Ahhhhhhhhh!

Like mye som Yndestad?
Dette er siste gangen jeg skal kommentere den saken ;)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Klaus

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 86
    • Vis profil
Sv: Alan Shearer
« Svar #10 pć: 12. Mai 2009, 18:14 »
Jeg hĂ„per at historien vil vise at dette var kvelden Shearer virkelig sto fram som MANAGER.  MĂ„tte han bare fĂ„ de midler og ro til Ă„ fortsette og bli en stabil manager for Newcastle. Han har gjeninnfĂžrt disiplin, har mediatekke, og viste i gĂ„r kveld ogsĂ„ taktisk dyktighet. Å se ham bli intervjuet etterpĂ„ var en sann fryd. Ærlig og  velartikulert. En verdig representant for Newcastle. (Konrasten til en bannende Kinnear kan nesten ikke bli stĂžrre). Det er tydelig at mye har sklidd ut rent disiplinĂŠrmessig i tiden klubben har vĂŠrt uten en skikkelig manger. (Personlig mener jeg at Kinnear ikke kan regnes som skikkelig manger.) Shearer har den nĂždvendige respekt bĂ„de blant spillere og fans til Ă„ fĂ„ ro til Ă„ bygge et godt lag. Det er klart at vi ikke kan bryte ned de 4 store med det fĂžrste. (Viser her til min Champions League link), men gitt noen Ă„r har jeg tro pĂ„ at han kan bli vĂ„r Alex Fergurson. En stabil manager som over Ă„r fĂ„r bygget laget. Da skal vi ihvertfall igjen kunne vĂŠre tilbake blant de 8 beste. Etter Ă„ ha sett gĂ„rsdagens kamp er jeg igjen fyllt med optimisme for klubbens fremtid

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Alan Shearer
« Svar #11 pć: 12. Mai 2009, 18:22 »
Det med Taylor sa at Shearer ikkje har favoritter fĂžler eg kom godt fram i denne kampen. HĂ„per Shearer forsetter meg Ă„ bruke spillere i form foran stĂžrre navn med elendig innsats og spel. :)
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Radar

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1767
    • Vis profil
Sv: Alan Shearer
« Svar #12 pć: 12. Mai 2009, 20:10 »
VĂ„ket i dag tidlig 3 minutter fĂžr jeg mĂ„tte vĂŠre ute av dĂžren, stresset som f*** og kom til en bil med tom tank. Raste av gĂ„rde pĂ„ bensinstasjonen rett borti gata. Ferdig og tanke og der kommer...Alan Shearer. Parkerer pĂ„ andre siden av pumpa sĂ„ jeg fĂ„r tatt han i hĂ„nden og gratulert han med et godt resultat i gĂ„r. Ble en grei start pĂ„ dagen likevel.  ;D

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Alan Shearer
« Svar #13 pć: 12. Mai 2009, 20:24 »
Det Ă„ bo i Newcastle mĂ„ vere fantastisk, og noe eg virkelig misunner deg. Tenk Ă„ vite at du kan mĂžte Shearer pĂ„ bensinstasjonen  :D

Øystein SolbjÞrg

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 480
    • Vis profil
Sv: Alan Shearer
« Svar #14 pć: 12. Mai 2009, 20:37 »
Heldig du Radar!!

Hva slags bil(er) kjĂžrer kongen om dagen da!??