20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Leicester - Newcastle 02.05.15 kl 1345  (Lest 19012 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Cadel

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1932
    • Vis profil
Sv: Leicester - Newcastle 02.05.15 kl 1345
« Svar #75 på: 02. Mai 2015, 22:37 »
som vanlig friskmelder Carver seg selv og skylder på alt annet enn hans egne ferdigheter. For en mann, 10/10.

jonni_e

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 675
    • Vis profil
Sv: Leicester - Newcastle 02.05.15 kl 1345
« Svar #76 på: 02. Mai 2015, 23:11 »
'Hadde alle vært som meg..., bla, bla, bla. Elsker Newcastle..., bla, bla, bla.'
Med en sånn fjott som midlertidig sjef er det jo bare å glede seg til nedrykket og at han får fortsette med sine taktiske genistreker gjennom pre-season og gi oss en herlig 22. plass i Championship.
Men så lenge han er et geni og elsker klubben er det vel helt i orden for tullingene i styret.

bonoloy

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 35
    • Vis profil

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Sv: Leicester - Newcastle 02.05.15 kl 1345
« Svar #78 på: 03. Mai 2015, 09:17 »
Sunderland har et grusomt program igjen med 3/4 bortekamper, derav to mot Chelsea og Arsenal. Vi holder oss oppe med en trepoenger til. Dessverre ser det ikke ut til at dette laget er i stand til å ta et eneste poeng. Kanskje det kommer mot et allerede nedrykksklart QPR om et par runder?
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Sv: Leicester - Newcastle 02.05.15 kl 1345
« Svar #79 på: 03. Mai 2015, 09:52 »
Qpr er håpet. Men å sende Newcastle ned en divisjon kan være inspirasjon nok for Barton og gutta.

Roblee

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 856
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
Sv: Leicester - Newcastle 02.05.15 kl 1345
« Svar #80 på: 03. Mai 2015, 10:26 »
Sunderland har et grusomt program igjen med 3/4 bortekamper, derav to mot Chelsea og Arsenal. Vi holder oss oppe med en trepoenger til. Dessverre ser det ikke ut til at dette laget er i stand til å ta et eneste poeng. Kanskje det kommer mot et allerede nedrykksklart QPR om et par runder?

Da må i såfall Carver ut.. Hvis jeg hadde spilt på et lag som er så ribbet for entusiasme og evne til å kjempe, og med en trener som har null tiltro til spillerne hadde jeg også ikke klart å yte maks. Det som kommer til å bli avgjørende i løpet av neste uke er om vi får inn en ny trener. Med Carver er jeg 100 % sikker på at vi går ned. Med en ny trener og nye ideer så anser jeg mulighetene som store for at vi blir igjen i PL. Det skal ikke mer enn et nytt ansikt i garderoben for at vi skal klare dette.

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Leicester - Newcastle 02.05.15 kl 1345
« Svar #81 på: 03. Mai 2015, 11:00 »
Kommer ikkje til å holde oss med Carver som sjef nei.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Leicester - Newcastle 02.05.15 kl 1345
« Svar #82 på: 03. Mai 2015, 11:01 »
Qpr er håpet. Men å sende Newcastle ned en divisjon kan være inspirasjon nok for Barton og gutta.

WBA bør jo og vera håpet, men det ser ikkje ut som me vil vinna ein einaste kamp under Carver. Håpet er at han får sparken i dag.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Leicester - Newcastle 02.05.15 kl 1345
« Svar #83 på: 03. Mai 2015, 11:03 »
Sunderland har et grusomt program igjen med 3/4 bortekamper, derav to mot Chelsea og Arsenal. Vi holder oss oppe med en trepoenger til. Dessverre ser det ikke ut til at dette laget er i stand til å ta et eneste poeng. Kanskje det kommer mot et allerede nedrykksklart QPR om et par runder?

Da må i såfall Carver ut.. Hvis jeg hadde spilt på et lag som er så ribbet for entusiasme og evne til å kjempe, og med en trener som har null tiltro til spillerne hadde jeg også ikke klart å yte maks. Det som kommer til å bli avgjørende i løpet av neste uke er om vi får inn en ny trener. Med Carver er jeg 100 % sikker på at vi går ned. Med en ny trener og nye ideer så anser jeg mulighetene som store for at vi blir igjen i PL. Det skal ikke mer enn et nytt ansikt i garderoben for at vi skal klare dette.

Einig. Og det bør skje seinast i morgon. Carver bør haldast langt vekke frå A-laget! (Helst langt vekke frå klubben).

Roblee

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 856
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
Sv: Leicester - Newcastle 02.05.15 kl 1345
« Svar #84 på: 03. Mai 2015, 12:22 »
Er Cisse tilbake til neste kamp da?

gardek

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 532
    • Vis profil
Sv: Leicester - Newcastle 02.05.15 kl 1345
« Svar #85 på: 03. Mai 2015, 12:48 »
Forrige gang vi rykket ned, tenkte jeg det kunne være sunt... Nå derrimot, tror jeg vi kommer til å holde oss nede dersom vi går ned. Og det er ikke sunt for klubben. Og siden det tydeligvis ikke hjelper å rykke ned, må gud være med oss, for dersom Carver blir ut sesongen er det ikke mye som tyder på at vi holder oss.
Toon till I die.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3019
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Leicester - Newcastle 02.05.15 kl 1345
« Svar #86 på: 03. Mai 2015, 13:04 »
Skal vi ha noe som helst håp om poeng må Carver bort. Ingen av de resterende kampene er uoverkommelige, og spillerne på Newcastle har ikke plutselig blitt spillere på nivå med norsk 5. divisjon. Få inn en fyr som har en plan og strategi, samt som har litt over middels motivasjonsevner. Ikke har jeg oversikt på hvem som er ledig, men noen som er bedre enn Carver finnes garantert! En fyr som Harry Redknapp klarer sikkert 3 kamper, Marcelo Lippi er en annen ringrev som kunne gjort en jobb ut sesongen.

Er vel bare å drømme om at han kjipe feiten på topp tenker i de baner...
« Siste redigering: 03. Mai 2015, 13:21 av Geordie »
No fate but what you make

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7620
    • Vis profil
Sv: Leicester - Newcastle 02.05.15 kl 1345
« Svar #87 på: 03. Mai 2015, 13:44 »
Qpr er håpet. Men å sende Newcastle ned en divisjon kan være inspirasjon nok for Barton og gutta.

Tror helt ærlig at ikke Barton har veldig lyst til å sende Newcastle ned? Han digger klubben, dog hater styret.

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Leicester - Newcastle 02.05.15 kl 1345
« Svar #88 på: 03. Mai 2015, 14:02 »
Qpr er håpet. Men å sende Newcastle ned en divisjon kan være inspirasjon nok for Barton og gutta.

Nei, QPR kampen blir tap. Det er en bortekamp. Kun 2 klubber har sanket færre poeng på bortebane enn NUFC, og kun 1 klubb har sluppet inn flere mål på bortebane enn NUFC.

Jeg tror hjemmekampene mot WBA og West Ham blir avgjørende. Kan tenke meg at Allardyce ville elsket å være avgjørende for å få klubben ned i siste serierunde etter fansen og Ashley sin behandling av han da han var manager her i knappe 4 mnd. Vil være en takk for sist for han.

Carver må ut, men jeg er redd at denne stallen er såpass svak at en evt ny manager vil slite veldig med å få til underverker på så kort tid.

darkshark

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 787
    • Vis profil
Sv: Leicester - Newcastle 02.05.15 kl 1345
« Svar #89 på: 03. Mai 2015, 15:01 »
Carver må komme seg bort asap. Kanskje kunne det funket med Colo som spillende manager for resten av sesongen. Det blir veldig hypotetisk men det kunne fått samla spillergruppa i de resterende kampene - så fremt det ikke er stridigheter i spillergruppa vel å merke. Fansen kunne også støttet spillerne i større grad da. Det er en bedriten situasjon og jeg har lite tro på å hente noen utenfra vil gjøre underverker, dessverre.

Hadde Carver brydd seg om klubben hadde han gått på dagen for å statuere et eksempel overfor Ashley og gjenvunnet noe respekt fra fansen. Men det handler åpenbart bare om å redde sitt eget skinn og fremtidige jobbkarriere. Og da faller du inn under begrepet selvopptatt idiot.

At Carver og Ashley ikke medgir at klubbens elendige forfatning og resultater ikke skyldes dem selv, er helt hinsides respektløst. Ashley kvitta seg med Pardew og lot en totalt uerfaren assistent lede laget en halv sesong - hvilken seriøs klubb gjør noe så fjernt? Og når flere i spillergruppa verken vet hvem som er deres fremtidige sjef eller for hvilken klubb de skal spille for neste sesong, så skapes det selvfølgelig uroligheter. Det hjelper selvfølgelig ingenting at spillerne vet at klubben er et av ligaens stusseligste når det kommer til spillerkjøp og investeringer, eller stadig må høre fansens vrede og protester. Sørgelige greier hele klubben.