20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvem tar over sirkus Newcastle?

Harry Redknapp
11 (12.2%)
José Mourinho
11 (12.2%)
Mark Hughes
11 (12.2%)
Steve McClaren
15 (16.7%)
Martin Jol
7 (7.8%)
Terry Venables
0 (0%)
Alan Shearer
11 (12.2%)
Kevin Keegan
9 (10%)
Gordon Strachan
4 (4.4%)
Chris Coleman
2 (2.2%)
Marcelo Lippi
3 (3.3%)
Ottmar Hitzfield
5 (5.6%)
Paul Ince
0 (0%)
Steve Bruce
0 (0%)
Nigel Pearson
0 (0%)
Claudio Ranieri
0 (0%)
Stuart Pearce
0 (0%)
David O Leary
1 (1.1%)

Stemmer totalt: 85

Skrevet av Emne: Hvem tar over sirkus Newcastle?  (Lest 47642 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: Hvem tar over sirkus Newcastle?
« Svar #105 på: 12. Jan. 2008, 11:16 »
30!? Da må det ha skjedd noe ja... Hvor henter dere oddsen? Er det kun fra ett sted eller flere?

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Sv: Hvem tar over sirkus Newcastle?
« Svar #106 på: 12. Jan. 2008, 11:23 »
http://www.skybet.com/skybet?action=GoEvEv&id=11082720

Mark Hughes hårfin favoritt foran Shearer, med Jol på hjul.

André S

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3214
    • Vis profil
Sv: Hvem tar over sirkus Newcastle?
« Svar #107 på: 12. Jan. 2008, 11:31 »
Og der har Harry Redknapp takket nei, og jeg har allerede tapt en fin slant med penger i dag...

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2139
    • Vis profil
Sv: Hvem tar over sirkus Newcastle?
« Svar #108 på: 12. Jan. 2008, 11:55 »
Keegan har også klatret meget oppover listen. Kanskje duket for Keegan/Shearer sammarbeid. Ellers hadde Moriniho vært drømmen!
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: Hvem tar over sirkus Newcastle?
« Svar #109 på: 12. Jan. 2008, 11:59 »
"We sack our manager, appoint Graeme Souness who fights with all and sundry. We sack him, stick Roeder in charge, fight for him to be able to manage the club against the wishes of the FA, then sack him. We appoint an experienced, proven manager, and hound him out from day one, sack him, then have no replacement lined up. Then we get turned down by a bog standard manager. You don't find any of this embarassing? Have you no shame?"

Så sant - så sant.

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Hvem tar over sirkus Newcastle?
« Svar #110 på: 12. Jan. 2008, 12:12 »
"We sack our manager, appoint Graeme Souness who fights with all and sundry. We sack him, stick Roeder in charge, fight for him to be able to manage the club against the wishes of the FA, then sack him. We appoint an experienced, proven manager, and hound him out from day one, sack him, then have no replacement lined up. Then we get turned down by a bog standard manager. You don't find any of this embarassing? Have you no shame?"

Så sant - så sant.

Jepp jepp. Helt sant...


Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Hvem tar over sirkus Newcastle?
« Svar #112 på: 12. Jan. 2008, 12:24 »
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Hvem tar over sirkus Newcastle?
« Svar #113 på: 12. Jan. 2008, 12:35 »
Hughes har sagt nei igår?
http://www.skysports.com/story/0,19528,11678_3038589,00.html

Linken din sier bare at Hughes ikke har hørt noe og at han sier han har det bra i Blackburn. Jeg tror derimot han er den heteste kandidaten for øyeblikket.
Personlig håper jeg på Shearer. Han er uerfaren så det holder, men entusiasmen han kan komme til å skape, navnene han kan komme til å tiltrekke seg, tiden han garantert vil få på seg til å få frem resultater, slår det meste jeg har på blokka. Jeg mener helt seriøst at tiden har kommet for Alan Shearer som manager:)

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Hvem tar over sirkus Newcastle?
« Svar #114 på: 12. Jan. 2008, 12:38 »
I følge en link jeg var innom for litt siden i Daily Mail, skal vistnok Shearer vært i kontakt med klubben i natt??
EXCLUSIVE: Newcastle will turn to Shearer as Redknapp stays at Portsmouth
http://www.dailymail.co.uk/pages/live/articles/sport/football.html?in_article_id=507821&in_page_id=1779&ct=5
Hadde dette vært GULL eller.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Hvem tar over sirkus Newcastle?
« Svar #115 på: 12. Jan. 2008, 12:52 »
DETTE SKJER BERRE I NEWCASTLE! Kun eg som finne det rart å sparka Big Sam når ein ikkje har ein ny manager klar?!?! *dunke hovudet i bordet*

Og ikkje nok med det, førstevalget(som eg meinar er på nivå me Sam) takkar nei!

Hehehe skal vi grine eller le?

Kva har skjedd me denne klubben, og er dette noke bedre enn styret til Freddie Sheperd?

Eg er nesten mållaus!

EG ER FLAU OVER Å VERA NUFC-SUPPORTAR :-[
« Siste redigering: 12. Jan. 2008, 13:01 av lgrinde »

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Sv: Hvem tar over sirkus Newcastle?
« Svar #116 på: 12. Jan. 2008, 13:04 »
Noen blackburnfans meninger på Mark Hughes saken:

Sitat
Vrir meg i skam når jeg leste at det ryktes at VÅR EGEN Sparky ønskes av newcastle! Gidder ikke skrive klubb-navnet dems men stor bokstav, det er ikke verdt caps-lock`en.
Ja, han er en gnistrende god manager, men mye cash skal vel på bordet før Hughes engang vurderer dette?

Ja det er vel bare rykter at han er aktuell osv. osv.
noe som alltid oppstår når managere får fyken, men at han faktisk skulle gått til dem, ville såra meg DYPT inn i hjerteroten!
- Amen

ps. personlig tror jeg kanskje Harry Redknapp eller Martin Jol blir deres nye boss. (det bryr meg egentlig midt i brun-øyet hvem det blir så lenge det ikke er Sparky, bare så det er sagt)

Sitat
Jeg vil ikke spekulere i om dette skjer, men jeg håper virkelig ikke det skjer. Som Manager er det derimot sikkert fristende og ha ett større transfer budsjett tilgjengelig enn hva Mark Hughes har hos Blackburn.

Det er også sånn at om MH går til Newcastle, blir vi tildelt en sum i form av kompensasjon pga MH´s kontrakt med Rovers.
Det blir noen spennende timer fremover!

Sitat
Hughes har sagt at han vil være meget interessert i jobben i Manchester United (naturlig nok dessverre). Jeg tror sjansene for at han skal bli en god kandidat til den jobben er vel så god ved å gjøre en god jobb i Blackburn enn i Newcastle. Newcastle setter managerne under et vanvittig press, jeg hadde faktisk trua på at Allardyce kunne snu den skuta.

Innbiller meg, ihvertfall liker jeg å innbille meg, at Hughes per nå kun ville forlatt Rovers uten å blunke til fordel for gamleklubbene Scum og Chelsea (anser ham ikke som en realistisk kandidat til jobben i Liverpool og Arsenal). Utover dem gjør han seg en god CV ved å bli værende. Så jeg blir overrasket dersom han drar, men samtidig er det jo ingen tvil om Newcastles store potensiale. Når det er sagt så synes jeg ikke de skiller seg enormt fra en del andre lag - de liker å skryte på seg en stor fanbase etc - men lag som Tottenham, Aston Villa etc er da ikke noe særlig mindre sånn sett.

Skulle jeg veddet nå, så hadde jeg lagt noen kroner på at Hughes blir værende i Rovers. Sies nå at Newcastles toppkandidat er Harry Redknapp, men at det er høyst tvilsomt om han vil flytte på seg. Klart at Alan Shearer i en eller annen variant (feks sammen med en erfaren manager) også er sannsynlig. Skjer det, så er det vel bare litt motgang som skal til før den andre sparkes og Shearer vips har jobben alene...

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: Hvem tar over sirkus Newcastle?
« Svar #117 på: 12. Jan. 2008, 13:07 »
Heller Jol enn Hughes for min del.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Hvem tar over sirkus Newcastle?
« Svar #118 på: 12. Jan. 2008, 13:18 »
Heller Hughes enn Jol, for min del.

Hughes vil helt sikkert ikke bli en favoritt blant Toon Army, men jeg vet for sikkert at Martin Jol overhodet ikke er riktig mann på lang sikt. Hvis vi vil ha en mann som kan ordne en "quick fix", og få en finfin plassering denne sesongen, før han går på trynet i neste, så er det Martin Jol. Vil vi ha en manager som er ute etter å rydde opp i Newcastle en gang for alle, slik Big Sam planla, så må vi heller ansette Mark Hughes.

Ingen av dem er i nærheten av å være noe førstevalg, og begge vil nok bli sittende relativt kort tid, selv om vedkommende er "Ashleys mann". Det er nettopp det som er problemet. Shearer er ikke klar for oppgaven i mine øyne, han trenger en viss erfaring før han går inn i denne jobben. Og Keegan hører selvsagt fortiden til.

Jeg er redd vi har ødelagt litt for mye for oss selv ved å sparke Sam Allardyce. Det ser ut som at det er i ferd med å slå tilbake på oss allerede.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Jarle

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 684
    • Vis profil
Sv: Hvem tar over sirkus Newcastle?
« Svar #119 på: 12. Jan. 2008, 13:27 »
Snakk om sette seg selv i gapestokken! Først sparker man Sam Allardyce etter 24 kamper, og deretter gir man en mediokre manager som Harry Redknapp anledning til å takke nei til Newcastles managertilbud for andre gang på få år. Dette er bare trist. Og jævlig flaut. En mer gjennomført paptetisk klubb kjenner jeg ikke til. Vi er helt i særklasse.

Nå får de gi tilbudet til Alan Shearer, som sikkert sier ja, så får det briste eller bære.