20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Ian Cathro  (Lest 2604 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

alop123

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 825
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
Ian Cathro
« på: 26. Juni 2015, 18:27 »
Me trenger ein ny tråd for vår nye førstelagstrener/assistent Ian Cathro som med kun sine 28 år har rukket å være trener i 6 av dei. Han blir beskrevet som fremadtenkende og nyskapende med fokus på tekniske ferdigheter kombinert med blikk for spillet og samhandling. Kun positiv omtale av han der han har fortid i bla Dundee, Rio Ave og sist Valencia. Trur han kan få fart på utvikla til våre unge spillere så som våre meire etablerte. Her er ein artikkel med noen punkt som tar for seg karriera hans så langt. Meget spennende og optimistisk lesning av denne unge nyervervelsen vår.

http://whatculture.com/sport/14-things-newcastle-fans-need-to-know-about-ian-cathro.php
« Siste redigering: 26. Juni 2015, 18:44 av alop123 »
Venter i spenning...

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Ian Cathro
« Svar #1 på: 26. Juni 2015, 19:17 »
Er han offisielt ansatt?? Har ikke lest det noen steder, bare at han er heftig linket. Men kan for all del hende jeg har gått glipp av det :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

alop123

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 825
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
Sv: Ian Cathro
« Svar #2 på: 29. Juni 2015, 08:38 »
Er han offisielt ansatt?? Har ikke lest det noen steder, bare at han er heftig linket. Men kan for all del hende jeg har gått glipp av det :)
http://www.themag.co.uk/2015/06/ian-cathro-speaks-for-the-first-time-about-joining-newcastle/
No e da ingen tvil! ;-)
Ka tenke folk? :-)
Venter i spenning...

siddis

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 746
    • Vis profil
Sv: Ian Cathro
« Svar #3 på: 29. Juni 2015, 15:19 »
Limer inn det jeg skrev i McClarentråden:

Positivt, overraskende og spennende. Føler det er en trend å ansette trenere som har gått "trenerveien" i stedet for "spillerveien". Jeg tror det kan hjelpe på å se ting fra andre vinkler. Dessuten er det ingen selvfølge at gode spillere blir gode trenere, eksemplene er ikke få. Men det burde ikke være noe som sa at en er nødt til å være god spiller for å kunne bli en god trener.

Og legger til: Håper det ikke sitter så mange gamle gubber i korridorene på SJP og sier: Det var bedre før, vi burde gjort det slik. Og bruker alderen mot ham. La han bevise at han er et funn, det tror jeg han er. Jeg har ikke hørt om ham før nå, men jeg tror at dette kan være positivt hvis man kan være litt åpne og tolmodige. Assistenten får ofte skryt når noe går bra, men er fritatt ansvar når det går i dass. Eneste er vel i Molde for tiden der Wiggen er den utskjelte...
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Ian Cathro
« Svar #4 på: 02. Juli 2015, 20:51 »
http://www.nufc.co.uk/articles/20150702/mcclaren-confirms-coaching-team_2281670_4837194

Da er han bekreftet, sammen med flere andre. Positivt at Mc henter inn en yngre trener fra en stor liga. Vi trenger nye impulser.