20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: James Troisi - vår neste stjerne?  (Lest 3370 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Amu - Luque

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 99
  • Owen : Howay the lads
    • Vis profil
James Troisi - vår neste stjerne?
« på: 06. Aug. 2007, 01:24 »
James har virkelig imponert meg i sommer.. er utrolig god til og holde på ballen, og han har et veldig godt offensivt blikk.. virkelig en spiller for FREMTIDEN! da mener jeg fremtiden, han er ikke helt klar for "the first team" enda.. 1-2 år med reservene eller et utlån ville vært bra..

eller?
Newcastle United We Stand

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: James Troisi - vår neste stjerne?
« Svar #1 på: 06. Aug. 2007, 18:37 »
James Troisi er noe helt annet enn Matty Pattison ja. Det skal være sikkert og visst. Kan fort hende at denne gutten blir en fremtidig midtbanesliter i Newcastle.
Men vær så snill og rak vekk det lange håret. Ser ut som Woodgate fra tiden i Real Madrid.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Håvard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1998
    • Vis profil
Sv: James Troisi - vår neste stjerne?
« Svar #2 på: 06. Aug. 2007, 19:10 »
Har dere sett mange av kampene til reservelaget? I saafall, hva slags type spiller er han?

Forresten, Joakim. Jeg trodde han var spiss?
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: James Troisi - vår neste stjerne?
« Svar #3 på: 06. Aug. 2007, 19:12 »
Jeg har bare sett Troisi spille midtbane jeg, og har ikke sett ham i altfor mange kamper. Det er det jeg baserer meg på. Hvorvidt han egentlig er spiss aner jeg ikke.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Håvard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1998
    • Vis profil
Sv: James Troisi - vår neste stjerne?
« Svar #4 på: 06. Aug. 2007, 19:17 »
Jeg vet ikke mer enn jeg har sett paa FM om, han saa jeg vet egentlig ingenting. Tror bare han er spiss der skjönner du, saa det kan veldig godt vaere at du har rett.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Nikolaien

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 565
    • Vis profil
Sv: James Troisi - vår neste stjerne?
« Svar #5 på: 06. Aug. 2007, 21:20 »
Han er spiss. Har spelt spiss på dei aldersbestemte landskampane han har vert involvert i