20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Moussa Sissoko  (Lest 38577 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7627
    • Vis profil
Sv: Moussa Sissoko
« Svar #75 på: 19. Juli 2013, 14:26 »
Tipper vi får se en streng 4-4-2 neste sesong hvor spillerne må holde seg til posisjonene.. Evt. en streng 4-2-3-1.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Moussa Sissoko
« Svar #76 på: 19. Juli 2013, 14:43 »
Litt lei av at folk skal overdrive Pardews hang til defensiv tenking. Tenker spesielt tilbake på våren for et år siden da de tre på topp fikk vandre ganske fritt der fremme. Ser ingen grunn til hvorfor dette ikke skal være mulig kommende sesong heller.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Moussa Sissoko
« Svar #77 på: 19. Juli 2013, 14:55 »
Enig Kristoffer!
Det halvåret du nevner, spilte vi veldig god og offensiv fotball! Håper vi finner tilbake til noe slikt. Nå kjøres det ganske hardt fysisk, så regner med å se det bære frukter ila sesongen.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8671
    • Vis profil
Sv: Moussa Sissoko
« Svar #78 på: 04. Mai 2014, 13:59 »


Sissoko sammenlignet med resten av laget.


Når man ser på den der ser det ikke ut som det han er så jævlig ræva som flere på forumet skal ha det til.
Nei.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Moussa Sissoko
« Svar #79 på: 04. Mai 2014, 14:53 »
Absolutt ikke en dårlig spiller, men jeg synes nå han brukes litt feil jeg da. Skulle gjerne sett han inne i midten, på sentral midtbane!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Moussa Sissoko
« Svar #80 på: 07. Mai 2014, 13:39 »
En meget god spiller, og hadde vi brukt han riktig, som sentral midtbane, hadde vi fått enda mer ut av han. Skulle gjerne sett statistikk på hva Dan Gosling har bidratt med i de kampene han har spilt.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Moussa Sissoko
« Svar #81 på: 07. Mai 2014, 15:54 »
Enda usikker på om Sissoko er best på sentral midtbane. Tror jeg ville sett han sammen med Ben Arfa og en annen i en 4-2-3-1, jeg.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Moussa Sissoko
« Svar #82 på: 07. Mai 2014, 22:59 »
Tror han funker best som indreløper i en 433, men med dagens materiale ville eg brukt han der han har spilt denne sesongen.

mr. fresh

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 120
    • Vis profil
Sv: Moussa Sissoko
« Svar #83 på: 26. Mai 2014, 07:23 »
Gjør meg ingenting om vi mister Sissoko... Vi fikk han råbillig, og får nok en grei fortjeneste... Men først og fremst er ikke Sissoko noe typisk anker som kan forsvare, mens fremover har han ikke evnen til å styre spillet som Cabaye og den type midtbanespillere, noe jeg tror hadde hjulpet oss stort. Han er grei å ha i stallen, men med Anita(for fremtiden) og Tiote som er gode defensive spillere uten særlig evner til å fordele ballen, blir Sissoko litt den samme fysiske spilleren, litt mer offensivt orrientert med fart og kraft, men ikke den kreative eller ballfordelende spillern vi mangler...Samtidig mener jeg Sissoko sammen med en ballfordeler blir for veikt deffensivt, mens med Tiote og Anita blir det for mange krigere...Han er en god spiller, men tror ikke det er den type spiller vi trenger akkurat nå,, og mangler kvalitetene for å være ekstemt god i en enkelt posisjon.. Hvertfall ikke noe topklubb materiale...

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7627
    • Vis profil
Sv: Moussa Sissoko
« Svar #84 på: 26. Mai 2014, 09:01 »
Hvis vi skal drive å selge spillere som "kan forsvares" å selge, så får vi forferdelig bredde selv med noen signeringer. Og vi har allerede dårlig bredde. Er nesten ikke noen mulighet for rotasjon i denne klubben.. Vi har spilt store deler av sesongen med innbyttere av Wankership kvalitet (med unntak av Mbiwa og Ben Arfa som egentlig burde starte). Kanskje får vi mer enn det vi kjøpte han for, men dette er ikke en bedrift.

Når det er sagt synes jeg også Sissoko har klart seg bra denne sesongen.
« Siste redigering: 26. Mai 2014, 09:12 av Eriksen »

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Moussa Sissoko
« Svar #85 på: 26. Mai 2014, 09:29 »
Sissoko er jo en av ytterst få spillere i klubben som klarer å drive laget fremover. Men for all del, la oss selge han og hente inn enda en som er god på tversoverpasninger ala Tiote og Anita.

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Moussa Sissoko
« Svar #86 på: 26. Mai 2014, 09:37 »
Synes Sissoko har vore grei denne sesongen. Har driv med ballen og kan passere 1 eller 2 spillere. Burde ikkje selge han mtp bredden i troppen.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Andymag

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2644
    • Vis profil
Sv: Moussa Sissoko
« Svar #87 på: 26. Mai 2014, 11:56 »
Per dags dato er Sissoko den eneste i XI'ern vår som ser ut som han kan være istand til å true motstanderens mål.

Så ja, la oss selge han  :koko:

GMC

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2573
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
Sv: Moussa Sissoko
« Svar #88 på: 26. Mai 2014, 14:09 »
Kan bare selge hele laget.
Høres ut som vi skal selge hele laget og hente inn en haug med nye.
Vi vet alle hvordan det har gått de siste vinduene.


Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Moussa Sissoko
« Svar #89 på: 26. Mai 2014, 17:49 »
Har Sissoko på tredjeplass på årets nufc lag bak Remy og Debuchy denne sesongen. Dette laget er nå så magert fra før av at jeg håper virkelig vi beholder Moussa. For ikke å snakke om at alt som heter fart forsvinner fra laget om ikke Sissoko er der. Da er det stillestående da! Og helt ærlig hver pokker bryr seg om en grei fortjeneste? Har vi ikke solgt nok de siste årene? Behold Sissoko, og start heller med å åpne lommeboken. Penger er der nok av.