20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hatem Ben Arfa  (Lest 329978 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7626
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #1590 på: 09. April 2014, 23:38 »
Han overdrev med vilje dersom du ikke skjønte det.

Nico

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1139
  • Legend
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #1591 på: 10. April 2014, 06:43 »
Det skjønner jeg jævlig godt, hvis det er sant.. Håper Ben Arfa får gjennopplivet karrieren sin et annet sted.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #1592 på: 10. April 2014, 07:10 »
Eg trur Pardew si tid er øve, det spørst berre om Ashley har skjønt det og tek grep no etter sesongen eller ventar langt inn i neste sesong.
Når det gjeld Ben Arfa so trur eg nok han aldri får ut det maksimale av potensialet sitt øve ein heil sesong. Me får håpa han reiser tilbake til Frankrike.

lefsen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 813
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #1593 på: 10. April 2014, 09:46 »
Tipper Monaco eller Qatar

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #1594 på: 14. April 2014, 23:47 »
Jeg håper virkelig vi kvitter oss med Pardew før det er for sent, så Hatem får en ny sjanse.

Hatem har min fulle og hele støtte.

Ben Arfa er en dårlig førsteforsvarer, og derfor har han fått store problemer med Alan Pardew. Men Kevin Keegan ville nok drept for å ha en sånn spiller i sin forrige periode som manager. Bobby Robson hadde sikkert sett på han som en sønn (som han gjorde med Bellamy). Hadde ikke Rodgers hatt Coutinho eller Sterling, kunne han sikkert fått det aller beste ut av Ben Arfa.

Alan Pardew hadde fått Suarez til å spille som Shola Ameobi, og krangle verre enn Bellamy. Det vil si, Suarez hadde ikke fått spille i det hele tatt, hadde Pardew vært sjefen hans.

Problemet er Alan Pardew, hver dag i uka. Hatem Ben Arfa er en spiller som prøver så godt han kan, under særdeles vanskelige arbeidsforhold.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

PeterH

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 415
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #1595 på: 15. April 2014, 15:30 »
Kunne ikke vært mer enig, Joakim!

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #1596 på: 16. April 2014, 00:33 »
Er ikke verre enn å sammenligne den fysiske formen til HBA no og for et år sia for å se at all skyld ikke ligger hos Pards

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #1597 på: 16. April 2014, 01:37 »
Lenge siden Ben Arfa var noke å spara på. Vært bedriten stort sett heile sesongen. Nei takke seg til Gouffran både meir målfarlig og gir alt har har av energi til laget!! Lurer på kem trener eller lag av internasjonalt format  som har bruk for ein primadonnaving som presterer i 1 av 10 kamper? Fyren sjønner tydeligvis ikkje at i dagens internasjonale fotball er det kun plass til toveisspillere. Bare sjå til Mata ein klassespiller som ikkje får spille CL i ein toppklubb pga hans defensive bidrag er for svakt.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

ripsgard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 792
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #1598 på: 16. April 2014, 02:00 »
Kan lite kamper for 1. laget spille inn på formen hans?
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #1599 på: 16. April 2014, 02:15 »
Det spiller nok inn ja men ein kan ikkje nekte for at Nufc først fant formen etter Ben Arfa blei benka. Tilfeldig ? Neppe.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #1600 på: 16. April 2014, 06:30 »
Eg trur folk verte veldig skuffa viss dei ventar på at Hatem skal ta stega opp og prestera maks øve ein heil sesong. Uansett kven som er manageren vår.

Han er uansett ein grei spelar å ha i stallen og han burde vertfall få sjansen under ein ny manager. Han verkar veldig skjør og vanskeleg å ha med å gjera.

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #1601 på: 16. April 2014, 11:03 »
Kan lite kamper for 1. laget spille inn på formen hans?
Nei,  om man blir feit av å sitte på benken har man et problem. Sitter man på benken skal man gjøre alt man kan på trening og dei gangene man får sjansen,  til å få tilbake plassen. Det er ingenting eg ønska meir enn hatem tilbake i gammelt slag. Historien visa og at når HBA er god nok, så starta han og

bbrandseth

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 323
    • Vis profil
    • Yngve & his Boogie Legs
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #1602 på: 16. April 2014, 13:35 »
Kan lite kamper for 1. laget spille inn på formen hans?
Nei,  om man blir feit av å sitte på benken har man et problem. Sitter man på benken skal man gjøre alt man kan på trening og dei gangene man får sjansen,  til å få tilbake plassen. Det er ingenting eg ønska meir enn hatem tilbake i gammelt slag. Historien visa og at når HBA er god nok, så starta han og
+100!

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #1603 på: 16. April 2014, 14:19 »
+101 :P
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Martin

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3256
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #1604 på: 16. April 2014, 14:25 »
Lenge siden Ben Arfa var noke å spara på. Vært bedriten stort sett heile sesongen. Nei takke seg til Gouffran både meir målfarlig og gir alt har har av energi til laget!! Lurer på kem trener eller lag av internasjonalt format  som har bruk for ein primadonnaving som presterer i 1 av 10 kamper? Fyren sjønner tydeligvis ikkje at i dagens internasjonale fotball er det kun plass til toveisspillere. Bare sjå til Mata ein klassespiller som ikkje får spille CL i ein toppklubb pga hans defensive bidrag er for svakt.

Full igjen, Benson?
Ben Arfa er milevis bedre enn Gouffran og er vel den eneste spilleren som gir noe form for underholdning. Gouffran har jo vært 100% ubrukelig i denne halvdelen av sesongen.
Mata er cup-tied, og hadde garantert fått spille i CL hvis ikke.
Slutt med den Pardewrunkingen din og åpne opp øynene dine når du ser fotballkamper.