20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Har vi noen sjangse til å vinne mot Chelski i FAcupen?  (Lest 1511 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Håvard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1998
    • Vis profil
Jeg mener vi har en sjanse til å slå dem og tror på seier, selv om det er et av verdens beste/rikeste lag. Viking greide jo å slå dem 4-2, så da kan vel Newcastle og greie det
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

shpetim

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 671
    • Vis profil
Har vi noen sjangse til å vinne mot Chelski i FAcupen?
« Svar #1 på: 20. Feb. 2006, 17:03 »
av alle lag så fikk vi dem!!! FAen!!!! PÅ bortebane å!!!!!!!!!!!
ax

Dbatty

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 18
    • Vis profil
Re: Har vi noen sjangse til å vinne mot Chelski i FAcupen?
« Svar #2 på: 20. Feb. 2006, 17:27 »
Sitat fra: "haavesv"
Jeg mener vi har en sjanse til å slå dem og tror på seier, selv om det er et av verdens beste/rikeste lag. Viking greide jo å slå dem 4-2, så da kan vel Newcastle og greie det


Viking greide det før Roman kom...
Det blir en ekstremt vanskelig kamp mot Chelsea på bortebane, vi har en svært dårlig statestikk mot Chelski på brua.
Chelski har ett tett kamp program med serie og CL, samt begynt å vise svakhetstegn i det siste, spiller vi optimalt skal vi kunne slå dem

Rolfern

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 919
    • Vis profil
Har vi noen sjangse til å vinne mot Chelski i FAcupen?
« Svar #3 på: 20. Feb. 2006, 17:59 »
Chelsea har vært utrolig svake etter nyttår. Resultatmessig har det ikke vært katastrofalt, men spillet har ikke fungert ut i fra det jeg har sett og lest av diverse rapporter. Man får håpe at Chelsea går videre i CL, slik at det er et forstyrrende element.
Carr har altfor få landskamper for England!

Lasse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3014
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Har vi noen sjangse til å vinne mot Chelski i FAcupen?
« Svar #4 på: 20. Feb. 2006, 18:08 »
Har allerede en tråd om cupkamper.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.