20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hatem Ben Arfa  (Lest 330260 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #495 på: 11. Juli 2011, 01:40 »
Pardew overdriver definitivt, da vi er tynt besatt i forsvar og på topp. Eller rettere sagt, så er back-up spillerene for dårlige. Ideelt sett så burde ikke Raylor være back-up på høyre back, mens Løvenkrands og til dels Ameobi burde være et stykke unna førsteelleveren. Men jeg regner med at vi gjør business mer business iløpet av overgangsvinduet, og at vi får se både en stopper og en spiss til. Det er helt latterlig hvis Williamson, Colo og Tayls blir de eneste stopperne i stallen, mens spissplassen også er for tynn til å tåle skader på f.eks Demba Ba.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #496 på: 11. Juli 2011, 08:58 »
Veldig enig i at en midtstopper burde prioriteres ja, dessverre så kommer det lite signaler om at det faktisk jobbes med å forsterke forsvaret, tre stoppere i en så skaderammet klubb som Newcastle er dessverre én for lite.

Ellers kan ikke jeg se så veldig mye galt i det Pardew er sitert på av Sky. Han skryter at Ben Arfa som spiller, men passer deretter på å fremheve at laget i sin helhet er viktigst, hvilket ikke virker så jævla gærnt for meg da. Selv om Ben Arfa antagelig er den spilleren med størst potensiale i Newcastle, så betyr ikke det at han automatisk har en fast plass i startoppstillingen.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7628
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #497 på: 11. Juli 2011, 11:54 »
Pardew overdriver definitivt, da vi er tynt besatt i forsvar og på topp. Eller rettere sagt, så er back-up spillerene for dårlige. Ideelt sett så burde ikke Raylor være back-up på høyre back, mens Løvenkrands og til dels Ameobi burde være et stykke unna førsteelleveren. Men jeg regner med at vi gjør business mer business iløpet av overgangsvinduet, og at vi får se både en stopper og en spiss til. Det er helt latterlig hvis Williamson, Colo og Tayls blir de eneste stopperne i stallen, mens spissplassen også er for tynn til å tåle skader på f.eks Demba Ba.

Raylor ikke burde være backup? Jeg synes han er en perfekt backup på HB..

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #498 på: 11. Juli 2011, 12:43 »
Jeg anser Raylor som en backup på midtbanen, og ikke noen forsvarsspiller. Da ser jeg heller Perch der.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #499 på: 11. Juli 2011, 21:12 »
Er nok redd Ben Arfa aldri rekker å bli noen legende i Newcastle. Hvis han slår til neste sesong, kan du banne på at en toppklubb kommer på banen, og da er nok all den gode behandlingen han har fått i Newcastle "yesterdays news".

La oss virkelig håpe jeg tar feil, eventuelt at jeg tar så riktig at han ene og alene skyter oss til Champions League  ;)

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #500 på: 12. Juli 2011, 16:54 »

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #501 på: 12. Juli 2011, 17:47 »
Cool as fuck!  8)
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #502 på: 14. Juli 2011, 13:51 »
Er Ben Arfa bekreftet som ny nummer 10 eller?


Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #503 på: 14. Juli 2011, 14:01 »
Skal man kjøpe drakt fra nufc.co.uk nå, så står Ben Arfa oppført med nr 10 når du kan velge hvilket navn/nr du vil ha trykka på.

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #504 på: 14. Juli 2011, 14:29 »
Ja, det var det jeg merket jeg også, så burde jo komt en utalelse om det hvertfall.

Mathiassen

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 235
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #505 på: 16. Juli 2011, 20:01 »
så der er ennå ikke bekreftet? jeg kjøpte drakta i dag med Ben Arfa bakpå!!

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #506 på: 16. Juli 2011, 20:26 »
Ikke bekreftet nei, men alt tyder på at han spiller i nr. 10 neste sesong. Treningstøyet han trener i er med nr. 10, han spilte med nr. 10 mot Darlington og nufc.co.uk selger drakter med Ben Arfa 10.

Flatline

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1761
  • HWTL
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #507 på: 16. Juli 2011, 20:55 »
da kan det hende at han spiller med trøye #10 neste sesong..
If it has tits or wheels, count on problems!

ScandinavianMagpie

  • Gjest
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #508 på: 17. Juli 2011, 00:20 »
Don't count on it. Fat Mike er en jævel. Han vil ha solgt flest mulig drakter. Det blir nok bytte av draktnummer like før sesongstart ;p

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #509 på: 17. Juli 2011, 04:23 »
Hahaha... Tidenes forretningside; nytt nummer til hver spiller hver runde.