20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle i media  (Lest 194089 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #135 på: 13. Aug. 2010, 20:23 »
Hehe. Skjønte jeg det ikke. *hoverer*
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Sv: Newcastle i media
« Svar #136 på: 13. Aug. 2010, 20:27 »
Like greit det, så får vi god reklame for supporterklubben i to dager i Norges nest største avis :)
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #137 på: 14. Aug. 2010, 11:09 »
Overraskende bra tippet av Dagbladet. 12. plass med denne begrunnelsen:
http://www.dagbladet.no/2010/08/14/sport/fotball/premier_league/12955676/

Tilbake på første forsøk, og det er supporterne av engelsk fotball glad for: St. James Park-atmosfæren hever Premier League, og vice versa, og her vil skjærene ta mange poeng. Vi tror Newcastle er bedre nå enn da de rykket ned : Hughton har samlet troppene og gjort forventningene mer realistiske.

Spillere inn: Campbell, Gosling, Perch.

Ut: Pancrate.

Det i uthevet er det få andre som har fått med seg, og jeg er ganske så enig. Hva hjelper det å ha stjernenavn ala Owen og Martins når de ikke leverer varene.

ErikLi

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1068
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #138 på: 14. Aug. 2010, 11:59 »
Det står en STOR artikkel om Newcastle i aftenposten idag, de som abonnerer burde ta en titt ;)

ErikLi

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1068
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #139 på: 14. Aug. 2010, 12:05 »
Nei, er en i papirutgaven. Mye fokus på arbeidsledigheten, i tillegg til Carroll "den nye Shearer", Keegan og nedrykket.

Ganske positivt overraska over at de gadd å lage en så stor artikkel om oss, ettersom de fleste kun finner Chealsea, Man Utd, Liverpool og Arsenal interessant.
« Siste redigering: 14. Aug. 2010, 12:09 av ErikLi »

ErikLi

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1068
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #140 på: 14. Aug. 2010, 12:21 »
Har ikke scanner dessverre :( men du kan jo forsøke å stjele naboens  ::)

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #141 på: 14. Aug. 2010, 17:00 »
Hvis folk tåler å vente til tirsdag, så kunne jeg hjulpet til. :P
Men å lese lørdagens nyheter på tirsdag, ETTER første ligakamp, det er ikke mye morsomt.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

ErikLi

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1068
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #142 på: 14. Aug. 2010, 17:32 »
Hvis folk tåler å vente til tirsdag, så kunne jeg hjulpet til. :P
Men å lese lørdagens nyheter på tirsdag, ETTER første ligakamp, det er ikke mye morsomt.
Sto om klubben generelt, og litt om byen. Ikke noe info om kampen, så å lese det på tirsdag er sikkert ikke dumt det heller.


Wroom

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 704
  • "Space-collector"
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #144 på: 23. Aug. 2010, 18:14 »
http://www.dagbladet.no/2010/08/23/sport/fotball/premier_league/newcastle/13078137/

Forsåvidt en god sak det. Endelig noe som for det meste så positivt ut fra Dagbladet.

tigerstaden

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 155
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #145 på: 23. Aug. 2010, 18:26 »
Dette var en fin artikkel.
Satser på at det blir flere av dem, spesielt etter de 2 neste kampene.
Tror vi faktisk bare har sett toppen av isfjellet angående Carroll, vi vet jo han er god men tror han har masse mer å gå på.

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #146 på: 25. Aug. 2010, 12:57 »
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/3110245/Fabio-Capello-has-overlooked-Englands-young-stars-after-just-one-game.html

Det er litt av noen rasshøl som jobber i TheSun. Her er deres artikkel etter at det ble klart at Carroll og Wilshere ble tatt ut i U-21 troppen istedenfor A-landslaget.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #147 på: 25. Aug. 2010, 13:40 »
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/3110245/Fabio-Capello-has-overlooked-Englands-young-stars-after-just-one-game.html

Det er litt av noen rasshøl som jobber i TheSun. Her er deres artikkel etter at det ble klart at Carroll og Wilshere ble tatt ut i U-21 troppen istedenfor A-landslaget.

Hehe, det trengte jeg IKKE denne artikelen til å fortelle meg.  ;)

Dette er jo knapt noen sak å diskutere. Wilshere har jeg ikke fulgt så nøye, men han var bra hjemme mot Blackpool mens han slet borte mot Liverpool i serieåpningen.
Selv om Carroll nettop har gjort en kjempekamp så syns jeg ikke dette er noen krise. Godt mulig Andy er god nok for a-landslaget (iallfall bedre enn Heskey), men jeg syns uansett ikke dette er noe å ta på vei for. Noe av det viktigste for Big-Andy nå, som han er på alles lepper, er å holde beina godt plantet på jorda. Muligheten på a-landslaget kommer mer enn tidsnok.

TheSun er og blir, og har alltid vært en drittavis. Her setter de bare to nye sterke, fete streker under svaret.

ElvenKind

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2389
  • Mitro!
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #148 på: 31. Aug. 2010, 13:24 »
Usikker på om denne linken passer her eller om den skulle vært en annen plass. Vel, vel. Jeg prøver meg her...

Uansett flotters!
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #149 på: 03. Sep. 2010, 13:52 »
Newcastle have hit the target with 65% of their shots in the three Premier League games so far this season, which is the best percentage in the league.

And Newcastle have also allowed their opponents fewest shots on target – a total of just 10 – also the best in the league.

The statistics were compiled by Opta, and Newcastle are also one of only two sides who have named the same starting 11 in each of their first three league games so far this season – the other team being Bolton Wanderers.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...