20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: LMA-Manager spillene  (Lest 3286 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thommazz

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 214
    • Vis profil
LMA-Manager spillene
« på: 29. Juni 2005, 10:06 »
Noen som spiller LMA-manager?? Det er et kjempe bra manager spill som kommer ut hver høst.. Det er det beste konsoll-manager spill som har kommet ut...

Det finnes på ps2, x-box og sikkert fler.. Jeg har det på ps2


noen som har spilt det???
homas- NUFC og FC LYN OSLO for alltid

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
LMA-Manager spillene
« Svar #1 på: 29. Juni 2005, 15:58 »
Hmm. Jeg har aldri prøvd LMA manager. Kanskje fordi det aldri har vært tilgjengelig for PC, men det er en kar på rbkweb.com-forumet, som jobber med spillet, som har spurt oss RBK-fans om hjelp til diverse informasjon om RBK og Tippeligaen. Hvordan spillet fungerer hadde vært artig å vite, uten at det noen gang vil være aktuelt for meg å investere i det. Ihvertfall ikke så lenge det ikke er tilgjengelig for PC.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Thommazz

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 214
    • Vis profil
LMA-Manager spillene
« Svar #2 på: 29. Juni 2005, 18:03 »
Sitat fra: "Joakim"
Hmm. Jeg har aldri prøvd LMA manager. Kanskje fordi det aldri har vært tilgjengelig for PC, men det er en kar på rbkweb.com-forumet, som jobber med spillet, som har spurt oss RBK-fans om hjelp til diverse informasjon om RBK og Tippeligaen. Hvordan spillet fungerer hadde vært artig å vite, uten at det noen gang vil være aktuelt for meg å investere i det. Ihvertfall ikke så lenge det ikke er tilgjengelig for PC.



Det som er dumt med det, er at det ikke er flere ligaer enn England, Tyskland, Frankrike, Nederland, Skotland, Spania og Italia.. Håper dem kommer med Norge snart azz..  Du kanlese mer om det på www.codemasters.com
homas- NUFC og FC LYN OSLO for alltid

Theo

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 583
    • Vis profil
Sv: LMA-Manager spillene
« Svar #3 på: 29. Okt. 2011, 22:35 »
LMA spillene var konge i sin tid. Synd det tok stopp.