20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Kaptein  (Lest 3742 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Kaptein
« på: 06. Jan. 2008, 11:33 »
Kven bør vere kaptein i Newcastle? Det er eg ikkje sikker på. Sånn situasjonen er nå, meiner eg at Given bør vere kaptein.
Smith er helt grei, han er jo ein ledertype som alltid trøkker til i alle duellar, men har ikkje dei kvalitetane ein kaptein bør ha. Ellers ser eg ikkje så veldig mange andre mulighetar. Taylor kunne jo ha vert, men er jo fortsatt litt ung.
 Etter mi meining trenger vi ein skikkelig ledertype i laget, ein som kan avgjøre kampar, ein som kan gjere at vi vinner jamne kampar. Helst ein sentral midtbanespiller. Ein KVALITETSSPILLER. Ein som kan foran med eit godt eksempel og ta ansvar. Desverre har vi for øyeblikket ingen sånne spillera. Vi har jo selvfølgelig Given, som kan gjere dei mest utrulege redningar, men det hjelper ikkje når vi ikkje skårer mål :(

Men dette er berre det EG meiner om saken...Laga linken for å høyre kva dere andre meiner
« Siste redigering: 07. Jan. 2008, 20:53 av Sogning »
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Kaptein
« Svar #1 på: 06. Jan. 2008, 12:07 »
Hva mener du?

Håvard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1998
    • Vis profil
Sv: Kaptein
« Svar #2 på: 06. Jan. 2008, 12:26 »
Hva han mener? Hvem burde være kaptein for Newcastle United.

Jeg er egentlig ganske så fornøyd med at Alan Smith er gjort til kaptein. Synes han virker som et bra valg. Ellers kunne jo både Taylor og Given være gode alternativer.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Kaptein
« Svar #3 på: 06. Jan. 2008, 12:35 »
Hva han mener? Hvem burde være kaptein for Newcastle United.
Tror du jeg er dum? Selvfølgelig skjønner jeg hva han mener med spørsmålet.

Poenget mitt er at når man starter en ny tråd bør man kanskje skrive litt mer enn bare et spørsmål, og ihvertfall ha med sin egen mening!

Så sogning: Hvem mener DU bør være kaptein for Newcastle?

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: Kaptein
« Svar #4 på: 06. Jan. 2008, 12:59 »
Da burde du kanskje ha skrevet det litt mer tydelig da Danield, jeg tolket det også som du ikke forstod spørsmålet ;)

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Kaptein
« Svar #5 på: 06. Jan. 2008, 13:03 »
Da burde du kanskje ha skrevet det litt mer tydelig da Danield, jeg tolket det også som du ikke forstod spørsmålet ;)
Takk for at dere tror så godt om meg! :)

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Kaptein
« Svar #6 på: 06. Jan. 2008, 15:53 »
Er ikkje helt sikker, Newcastle mangler ein ordentlig ledertype som kan gå foran med eitt godt eksempel, og ta eitt godt tak i kampane. Meiner ikkje at Geremi bør vere kaptein, han har vert reserve i Chelsea, så skal han liksom gå rett til Newcastle å bli kaptein. Trur ikkje det. Han er ikkje god nok til det.  Smith er den eg meiner kommer nærmast ein god ledertype. Men eg meiner at ein kaptein skal kunne avgjøre kampar, "vere tunga på vektskåla", om dere skjønner kva eg meinar. Det er noko Smith heller ikkje er god nok til, på samme måte som Geremi. Men for all del, dei er ikkje dårlege. Kanskje bør Given vere kaptein, fram til vi får ein skikkelig ledertype i laget.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.