20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Formasjon !  (Lest 10397 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Formasjon !
« Svar #30 på: 28. Nov. 2007, 15:41 »
Jeg er skeptisk til det, for da får vi ikke utnyttet både Milner og Zoggies brillianse på kantene. Og jeg mener det er en viktig nøkkel til suksess. Kantspillere.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Formasjon !
« Svar #31 på: 28. Nov. 2007, 15:42 »
Med dagens skadesituasjon bør vel vi vurdere en midtbanetrio bestående av Barton, Butt og Emre.

Hvis vi skal spille 4-3-3 så er det absolutt det beste vi kan stille med i mine øyne, men skal vi spille 4-4-2 bør Barton starte på benken mens Milner - Butt - Emre - Zog utgjør midtbanen evt. kan vi spille slik også Milner - Butt - Barton - Emre.....Zog er ikke i form om dagen..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Formasjon !
« Svar #32 på: 28. Nov. 2007, 15:45 »
Ser for meg at enten Zog eller Milner da kanskje må benkes,  da jeg ser for meg Viduka/Smith og Oba samt Zog/Milner som den siste mannen i angrepstrioen. Men jeg skjønner absolutt hvor du vil henne. Men Emre er i form, og Barton må vel begynne å nærme seg formen ettersom han stadig trener opp skarpheten. Og ja, Zog er ikke i spesielt god form om dagen, mens Milner er i god form. Zog kan også ha godt av å benkes kanskje.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Formasjon !
« Svar #33 på: 28. Nov. 2007, 15:54 »
Zog er kanskje ikke i sin beste form om dagen, men inntil vi kan begynne å matche Duff, så mener jeg vi bør spille med to klare kantspillere og Emre som sentral midtbane i en 4-4-2. Jeg tror det er det beste vi kan gjøre for å få i gang litt bedre offensivt spill.

Given
Beye - Cacapa - Faye/Taylor - Enrique
Milner - Butt - Emre - Zog
Martins - Viduka/Smith
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Nikolaien

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 565
    • Vis profil
Sv: Formasjon !
« Svar #34 på: 28. Nov. 2007, 16:11 »
Parker var vel ingen utpreget box to box spelar. Hadde vel ikje så mange mål i sin newcastle karriere og det eine han hadde mot charlton var griseflaks, synest skuddtekniken hans på de målet var litt rar :P

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Formasjon !
« Svar #35 på: 28. Nov. 2007, 16:27 »
Ikke i Newcastle nei, der var han uten tvil meget god å ha som anker. Synd vi ikke kunne beholdt han i sommer og dyrket han som det.
Men i Charlton var han jo en herlig box-to-box-spiller da.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida