20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Disse kan Big Sam selge eller sparke  (Lest 7960 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

bråkebøtta

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 278
    • Vis profil
Disse kan Big Sam selge eller sparke
« på: 06. Juni 2007, 16:25 »
Keeper:
Stephen Harper.
Er og blir en reservekeeper. Da Given var skadet vant Newcastle knapt en eneste kamp. Gir ikke Given kamp om keeperplassen og bør finne seg en annen jobb! Krul bør satses på.

Ikke særlig uventet at Srnicek forsvant. Tim Krul bør satses mer på og det betyr kroken på døren for Harper, som ikke klarer å komme ut av Givens skygge!

Forsvar:
Stephen Carr
Middelmådig spiller som man lett kan erstatte!
Peter Ramage
Mangler ferdigheter og lager ofte for mye problemer bakover, muligens dette skyldes de øvrige middelmådighetene vi har/har hatt i denne lagdelen!!

Ettersom Bramble, Moore og Oguchi Onyewu allerede er borte fra klubben må det komme forsterkninger i denne lagdelen! Jeg er sikker på at Sam finner en del rutinerte spillere, til en rimelig penge, som kan være med å hjelpe Given til å unngå unødvendige baklengsmål i den kommende sesongen.

Midtbane:
Nolberto Solano
Begynner å merke alderen og er ikke lenger så god som han var. Har en del rutine nå, men bør erstattes av yngre krefter. Har blitt brukt i forsvaret, og gjorde en ok jobb der. Kan muligens brukes som en back-up hvis det viser seg vanskelig å finne en erstatter.
Emre
Har ikke klart å spille sammen med Parker. Nå er Parker solgt til West Ham og Barton er hentet inn. Klarer de to å spille sammen bør han bli, hvis ikke bør han selges i neste tranfervindu! Har ikke imponert meg i klubben, men viser en sjelden gang hva han er god for. Skulle gjerne sett mer av det!
Kieron Dyer
Skadeutsatt og har stagnert kraftig som følge av dette. Viser heller ikke noe særlig glød for å spille for klubben. Over the top!
Damien Duff
Har til gode å se han spille godt i Newcastletrøya. Trodde Newcastle gjorde et røverkjøp da de kjøpte han. Det er Chelsea som ler mest av den handelen!
James Milner
Kunne forlatt oss i forrige tranfervindu. Hadde ikke savnet han hvis han hadde forsvunnet da. Innleggene hans er dårligere enn Gamsten sine på landslaget (og det skal tross alt litt til!!!!)

Jeg skal ikke være skråsikker og kalle alle disse spillerne for dårlige spillere, for det er de slettes ikke. Men de klarer ikke å spille sammen og da må minst to-tre av dem finne seg noe annet å gjøre.
Hvem ville dere savnet minst?
Mitt valg der er Duff, Solano og Milner!


Angrep:
Obafemi Martins
Kunne blitt en klassespiller for oss og har vist det ved enkelte anledninger. Har dessverre vist en meget svak lagmoral i det siste og av den grunn bør vi si adjø og god natt til han!!
Michael Owen
Har vært en meget god spiller. Er nå bare en skygge av seg selv og at han spiller på det engelske landslaget viser hvilken spisskrise det er i England. Alle skadene har satt han milevis unna toppformen. Motivasjonen er heller ikke særlig høy. Kommer trolig til å bli solgt snart! Var dog god i de kampene han spilte før den langvarlige skaden slo til.
Ved å kvitte oss med han reduserers også lønnskostnadene kraftig!!!

Shola Ameobi
Har aldri og kommer aldri til å fortjene en plass i Newcastle. Er under middels på alle ferdigheter og bør strengt tatt ikke spille på et nivå over League Two!

Hvis Viduka er på vei inn baner det nok for exit for to av dagens spisser. Størst sannsynlighet for at Owen og Martins forsvinner. Vil ikke savne dem hvis Sam klarer å erstatte dem med en rask spiss og en kraftspiss (er ikke det som er typisk i England da?

Mange er sikkert uenig i dette, men dette er meningen min.
Jeg er skråsikker på at Big Sam klarer å få Newcastle på rett vei. Og med frisk kapital er det ikke noe som skal stå i veien for en god sesong 2007/08.

Gleder meg allerede til å se hva som skjer videre på tranfermarkedet!

Håvard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1998
    • Vis profil
Sv: Disse kan Big Sam selge eller sparke
« Svar #1 på: 06. Juni 2007, 16:49 »
Hvor mange Newcastle-kamper har du sett på? Milner og Martins er blant våre beste spillere... Det er jo nesten halve laget du vil selge! Vi skal ha mer enn 11 spillere i stallen (på benken og sånn vet du). Dessuten koster det å kjøpe en halv stall med bedre kvalitet enn det som går ut. Antakentligvis mer enn vi tjener på å selge samtidig som det tar tid å bygge opp et lag og da hjelper det lite å kjøpe en nesten ny stall.

Av de som du har ramset opp er det bare Ramage, Carr og kanskje Dyer jeg ville hatt ut. Kan legge til Luque og hvis ikke Sam får skikk på ham.

Kan nesten sette opp en fullt brukbar start-11 med disse spillerne du har ramset opp, bortsett fra forsvar da, men det kan vi nesten ikke ellers heller...:
Harper
Solano - X -X -X
Milner - Emre - Dyer -Duff
Martins - Owen
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Disse kan Big Sam selge eller sparke
« Svar #2 på: 06. Juni 2007, 17:01 »
Hva du tuller med du?

Først skal vi selge klubbens mest lojale spiller. Greit nok, Steve Harper er ikke en klassekeeper, men samtidig så er heller ikke unge Krul god nok ennå, til å presse Given noe særlig mer enn Harper gjør. Harper gjorde en god jobb i de kampene han måtte steppe inn i sesongen som gikk, og jeg ser ikke hva galt han har gjort, annet enn å være 110% lojal. Han kunne ha dratt om han hadde ønsket det selv. Klubben har aldri, og vil aldri legge hindringer i veien for ham, om han skulle ønske å spille fast i en annen klubb. For det vil jeg hevde at han er god nok til. For noen år tilbake kunne han ha spilt fast i nesten enhver annen klubb.

Jeg synes ikke vi skal dømme Emre nord og ned etter to sesonger under henholdsvis Roeder og Souness. Vi har prestert direkte dårlig i de sesongene, men han viste i sesongavslutningen i 2006, hva han kan. Han spilte meget godt sammen Parker i den perioden, og vi må gi ham en sesong til, for å 1. bli kjent med nye lagkamerater og 2. få muligheten til å vise at den nye manageren har noe for seg. Allardyce må få tid til å vise at han kan få det beste ut av hver enkelt spiller, og da trenger vi ikke kaste ut de som er nye i klubben, og som helt tydelig har ferdigheter vi har bruk for.

Det samme gjelder for Duff. Nei, han imponerte ikke i fjor. På langt nær. Men det har flere årsaker. Mye skyldes stadige skadeavbrekk, en annen ting skyldes dårlig sportslig ledelse av laget, og dårlig spill av laget som helhet. Det var ikke bare Duff som spilte under pari i fjor. Og vi VET at han er god. Vi VET hvor god han kan være. Hvorfor skal vi på død og liv hive ut ham, bare etter en sesong? Ja, han kjenner Premiership ut og inn, men alle bør få en sjanse til å rette opp et dårlig førsteinntrykk, hvis det er grunnlag for det. Og i Duffs tilfelle, så er det så absolutt grunnlag for det. Og som jeg sa for Emre, Allardyce må få tid til å "work his magic", for jeg er helt sikker på at med tryllestaven til Allardyce, vil også Duff blomstre opp igjen. Det er ingen grunn til å tro noe annet.

Kieron Dyer var en av mange som gikk lei forrige sesong, men han viste tidvis hvorfor han har vært i klubben så lenge, og hvorfor han en tid var ønsket på Old Trafford. Vi vet hva han kan. Ja, han er skadeutsatt, men nå gjør jo Allardyce mye for å prøve å rette på det, for å prøve å gjøre noe med problemet. Han vurderer også å gi Dyer en ny rolle i laget. Det trenger ikke være negativt. Dyer var forresten overraskende lite skadet forrige sesong. Han hadde svært få og svært korte skadeavbrekk, når han først kom tilbake fra skaden som hang igjen fra sesongen før.

James Milner storspilte forrige sesong. Han gikk på løp når alle andre sto stille. Han hadde flere meget gode innlegg, i tillegg til et 100% perfekt innlegg i den utrolige kampen borte mot Palermo. Innleggene blir stadig bedre, han har hatt en enorm utvikling i det siste, og han sto på til siste slutt også i de siste kampene av sesongen som gikk. Det er prisverdig. Milner er rask, teknisk helt ok, slår gode innlegg, som bare blir bedre, har et godt skudd, som med mer trening kan bli enda mer presist. Overbeviste forrige sesong, og motbeviste alle kritikere. Bortsett fra deg, tydeligvis.

Nobby Solano vil jeg selvsagt savne om han drar, men det er ikke noe sånn at han behøves veldig sterkt. Men han har mye rutine, og det kan være kjekt å ha. I tillegg er han en kontinuitetsbærer. Noe vi har veldig, veldig lite av i denne klubben.

Martins har gjort en feil. Eller, flere feil, rettere sagt. Men sier han unnskyld, og er villig til å skjerpe seg, så ser jeg ingen grunn til at en så god spiller ikke skal få en ny sjanse.

Michael Owen er fremdeles en meget, meget, meget god spiss. Det så vi i de få kampene han spilte for oss på slutten av sesongen. Han viste det kanskje spesielt mot Reading, hvor han stadig var på alerten, og til og med scoret (selv om den ble aldri så mye avvinket for offside). Michael Owen kommer garantert til å bli en meget viktig spiller for oss også neste sesong. Så jeg ser ingen grunn til at han ikke skal bli.

Hvis vi selger Owen, så skal det godt gjøres å finne en like god spiss som ikke skal ha like mye penger. Vi vet hva vi har, men vi aner ikke hva vi får.

Ameobi er fullt ut brukbar han også. På langt nær noen udugelig fjott, selv om det er populært å mene det om han.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Abel

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 511
    • Vis profil
Sv: Disse kan Big Sam selge eller sparke
« Svar #3 på: 06. Juni 2007, 17:35 »
Skjønner ikke at dere gidder bruke tid og energi på en slik tulling.
an sparker ikke Bobby Robson??

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Sv: Disse kan Big Sam selge eller sparke
« Svar #4 på: 06. Juni 2007, 22:27 »
Enig i ALT du skriver her, Joakim.

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Disse kan Big Sam selge eller sparke
« Svar #5 på: 06. Juni 2007, 22:47 »
Skjønner tegninga til bråkebøtta, og ingen av de han vil selge er på noen som helst måte uerstattelige! Men det innebærer jo selvfølgelig at vi får inn gode erstattere! Det er ytterst få av disse nevnte spillerne som holder HØY PL standard, og skal vi oppover på tabellen kreves det bedre fotballspillere i klubben!

Jeg var også en av dem som irriterte meg grensløst over de dårlige innleggene og dødballene til Milner! Greit han hadde et par fine målgivende, men det skulle bare mangle når man ser på antall kamper han spilte! Men det betyr ikke ar jeg absolutt vil selge han, for Milner er jo fremdeles ung og kan selvfølgelig forbedre seg på alle områder!?

Men det er så absolutt spillere på listen til Bråkebøtta jeg ikke vil savne om/hvis de skulle forlate klubben, men det er noen stykker der jeg helst ser blir værende!

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Sv: Disse kan Big Sam selge eller sparke
« Svar #6 på: 06. Juni 2007, 23:04 »
Jeg er enig med Bråkebøtta når det gjelder Duff, men ellers er jeg uenig i alt.

Harper er såpass lojal mot klubben, og det har han alltid vært. En god reservekeeper. Krul er nok ikke erfaren nok enda.

Vi burde ikke kvitte oss med flere i forsvaret riktig enda. Akkurat på dette tidspunktet eier vi så vidt forsvar, så om vi kvitter oss med Carr og Ramage er det ikke mye igjen, for å si det slik. Og jeg syntes ikke Carr er så dårlig som mange skal ha det til.

Og som Frode var jeg også irritert over de elendige innleggene til Milner, men ting har forandret seg, og nå er han en av våre aller, aller, aller beste. Dyer kan vi kanskje selge, men han er også såpass lojal, og til tider viser han seg å være et fotballgeni, selv om hans karriere er skadeskutt.

Å selge Emre er også bare tull. Et av våre viktigste offensive våpen, og som garantert vil få masse spilletid under Sam Allardyce, uten at det plager meg så altfor mye.

Å selge våre to giftigste angrepsvåpen Martins og Owen burde vi selvfølgelig heller ikke, selv om jeg også mister tålmodigheten til Martins. Men vi trenger ham. Eventuelt kjøp av en ny god spiss (f.eks Gudjohnson), noe jeg tror vil skje, burde føre til salg av Martins. Han er blitt uspiselig og oppfører seg uproffesjonelt. Så kan vi få en del penger på ham også. Owen har vært lenge skadet, og trenger tid. Fra første spark på ball scoret han i debutten i en treningskamp, og fikk deretter et uheldig annulert mål og en kjempesjanse i neste kamp han spilte. Han er dødelig foran mål som få!

Ameobi kan vi gjerne kvitte oss med om vi får inn en erstatter for ham.

Solano er en god backup. Han leser spillet bedre enn de fleste fotballspillere jeg vet om, har en god pasningsfot, massevis av rutine og har noen gode taktiske driblerier. Dessverre er han blitt for treig.

Men allikevel var ikke tankene helt idiotiske, med tanke på å bygge opp et nytt lag. Men å beholde spillere som Milner, Owen og Emre er et must!

bråkebøtta

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 278
    • Vis profil
Sv: Disse kan Big Sam selge eller sparke
« Svar #7 på: 07. Juni 2007, 21:29 »
Skulle ha skrevet følgende i første meldingen min:

Dette er spillere jeg syntes vi kan kvitte oss med uten at jeg vil savne dem, men selvfølgelig skal ikke alle sammen forsvinne samtidig. Det vil være umulig å skaffe seg et helt nytt lag, men Sam trenger å få bygge sitt lag og ikke bare ta over restene etter Souness og Roeder. Vi ser jo hvilke glimrende resultater de to sjelene har brakt klubben...

Mange spillere viser ikke den lojaliteten vi fans krever av spillere som tjener store summer på å sparke ball et par timer hver dag. Når spillere nekter å stille opp i kamper er min grense nådd og da er det over og ut for dem.
Hvis de ikke er 100% motiverte til å spille for Newcastle bør de finne seg noe annet å gjøre... Endrer de innstilling, skal jeg gjøre det samme!
Spillere som bryter ned resten av spillergruppa er det verste man kan ha i et lag...Men Sam er garantert mannen som kan hindre at så skjer...


Og det er unødvendig å kalle noen en tulling bare fordi man har andre synspunkter enn seg selv!!

Øyvinden

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2637
    • Vis profil
Sv: Disse kan Big Sam selge eller sparke
« Svar #8 på: 07. Juni 2007, 22:05 »
Eg er faktisk einig i det meste, ingen av dei med unntak av Milner bør være freda. Ellers er det spelarar som nokon kan og nokon til nøden kan selgast.


EDIT: Einig i det meste er vel kanskje å ta litt hardt i, men dei fleste spelarane som blir nevnt kan selgast. Men eg ser helst at dei fleste blir, men Dyer, Carr, Ramage og Ameobi har eg ikkje så veldig sansen for.
« Siste redigering: 07. Juni 2007, 22:14 av Øyvinden »

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Disse kan Big Sam selge eller sparke
« Svar #9 på: 07. Juni 2007, 22:37 »
At Dyer, Martins og enkelte andre kanskje ikke har gjort all verden for å fortjene å få bli i Newcastle er så sin sak. Men samtidig mener jeg alle fortjener en sjanse til å vise at de kan forandre seg, og at de er villig til å gi 100% under en ny manager.

Når det gjelder Duff så skal vi selvsagt stille forventninger til ham. Og de forventningene ble på langt nær innfridd forrige sesong. Men med tusen skader på verdens verste skadesesong, og med en og annen lovende kamp i løpet av sesongen, hvorfor skal ikke han få en ny sjanse? Hvorfor skal ikke en så god spiller få sjansen til å holde seg skadefri og blomstre under en ny manager, som har en klart definert spillestil, og som ønsker å få det beste ut av hver enkelt spiller?
Bare fordi han gjorde en elendig første sesong, så bør det gå an å gi spilleren sjanse i en andre sesong. Duff har aldri snakket negativt om Newcastle, aldri dratt avgårde og ingen visste hvor han var. Duff har aldri gjort noe for å sverte Newcastles gode navn og rykte. Han har bare spilt svært dårlig, og hatt uhorvelig mange skader. Men han var ikke den eneste som var skadet forrige sesong.

Skal vi selge våre beste spillere, så blir det ingenting igjen av laget til slutt. De beste spillerne må få en sjanse til å vise at de faktisk er så gode som ryktet tilsier. Til tross for en dårlig start. Skal alle spillere bare få en sesong på å vise seg frem, så måtte vi ha skiftet ut nesten et helt lag hver sesong. Det er ikke alle som innfrir med en gang.

Jeg skjønner ikke helt kritikken mot Milner. Hva har han gjort galt? Innleggene har vært av variabel kvalitet, ja. Det har ikke vært Beckham-klasse over hvert eneste ett av dem. Men så har heller aldri innleggene vært Milners store styrke. Men hvis vi ser på hva Milner presterte i sin første sesong i klubben, så har han hatt en enorm fremgang denne sesongen. Og det er prisverdig å gå fra å nesten bli solgt, til å levere en meget, meget, meget god sesong, og være blant våre fire, fem aller aller beste spillere gjennom sesongen. Milner kommer garantert til å slå flere gode innlegg neste sesong, og kommer helt sikkert til å være like løpsvillig og bevegelig på kanten som han har vært i sesongen som gikk.

Vi skal selvsagt kvitte oss med søppel som Ramage, Babayaro og Carr. Og alle skjønner vel at de tre bør ut portene på St. James' Park LEEEEEEENGE før noen av de andre klassespillerne.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

annern

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3228
    • Vis profil
Sv: Disse kan Big Sam selge eller sparke
« Svar #10 på: 07. Juni 2007, 23:10 »
Det jeg reagerer mest på er milner. Han er en av de mest seriøse spillerne vi har. Står igjenn etter trening og øver på avsluttning og innlegg. Han er ikke uerstattelig, men han har hatt en god sesong, og blir stadig bedre.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Disse kan Big Sam selge eller sparke
« Svar #11 på: 09. Juni 2007, 20:03 »
Veldig uenig i det meste som står der.
For øyeblikket ser jeg gjerne at alle som står der blir. Når det er sagt, ser gjerne at Carr drar dersom vi får inn en ny back. Jeg syns ryktene om at Dyer skal satses på som høyreback er svært spennende. Han er opprinnelig høyreback, og har det meste som skal til for at han skal kunne bli en vannvittig god, offensiv høyreback som jeg tror vil kunne spille glimrende med Milner eller Solano.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

-9shearer9-

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 32
    • Vis profil
Sv: Disse kan Big Sam selge eller sparke
« Svar #12 på: 02. Juli 2007, 05:33 »
Ser at en del er positive til å selge Solano virker det som. Håpløst.... Ingen i Newcastle har bedre innleggsfot, skuddfot, bedre på dødballer, og ingen er smartere fotballspiller enn han. Var en skam da Robson solgte han. Han har opp gjennom årene vært en av de mestscorende spillerne våre. Fra midtbaneposisjon. Han har kreative stikkere som ingen andre kan matche. Og har vært i klubben i så lang tid og kjenner spillerne inn og ut. Vi får nok ikke spessielt mye penger for han med tanke på alderen heller så hvorfor skal vi egentlig selge Solano som nok burde spille fast førstelagsfotball. Jeg tviler ikke et sekund på at han kunne gjort en fenomenal jobb som sentral midtbane og styrt spillet vårt, samtidig som han kunne slått geniale stikkere til Owen/Martins. Pluss at det er gull verdt å ha en spiller som scorer såpass mange mål. Han har gode skudd, gode løp. Og vår beste innleggsfot. Milner er nok mer anvendig, og fungerer kanskje best som venstreving, da jeg mener innleggsfoten hans ikke er spessielt god. Hvertfall ikke hvis vi sammenligner med Solano. Han er bedre til å drible seg innover i banen, da han får brukt styrkene sine bedre.

Når det gjelder resten av laget. Håper jeg vi satser på å beholde mesteparten av spillerne. Nzogbia har jeg stor tro på framtiden. Luque kan bare bli bedre, og tror han med en ny sjanse kan bli en av kometene i PL. Hvorfor selge han, når markedsverdien ikke kan bli lavere enn den er blitt nå. Duff har vært litt plaget av skader, men er en av de bedre spillerne våre, og har stor tro på at han er en av de som kan få oss til å hevde oss i toppen. Milner kan bli god med årene, og Solano er vel den eneste som har noe å bidra med på crossballer og dødballer. Så han er etter min mening uaktuell å kvitte seg med. Når det gjelder Dyer og Emre, så er dette spillere som bare kan bli bedre. Men tror ingen av våre sentrale midtbanespillere noen gang vil bli gode nok til å hevde seg på toppnivå hvis vi skal kjempe om Champions League plasser hvert år. Men kvalitet koster, og det som må forsterkes nå er helt klart forsvaret. Vi trenger en ledertype der bak med rutine. Hyypa hadde vært midt i blinken, eller Sol Campbell. Taylor har en stor fremtid foran seg, og vi trenger helt klart bredde så vi slipper så mange idiotiske baklengsmål. Bernard var stor for noen år tilbake, men de siste årene har venstrebackplassen vært svak. Vi trenger kjøpe en venstreback av klasse. Se på Riise, Cole, og de andre backene som holder mye større klasse. Hadde også vært spennende å se Nzogbia eller noe på venstreback eller kanskje Dyer på høyreback. Spillere med ekstrem løpskraft og hurtighet. I og med at vi kan bruke Duff eller Luque på venstrekanten, eventuelt Milner, og har Solano og Milner på høyrekanten. Tenk hvor stor trussel vi hadde blitt offensivt.

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Sv: Disse kan Big Sam selge eller sparke
« Svar #13 på: 02. Juli 2007, 10:18 »
Veldig bra innlegg, Shearer. Du har mye rett i det du skriver.

Det eneste jeg er litt uenig i er N'Zogbia og Dyer som backer. Har rett og slett ikke tro på at noen av dem skal bli såpass gode defensivt at de kan forsvare en plass i backrekka. Dette er to spillere som først og fremst har offensive kvaliteter. Vi helst ha Bridge og Geremi på backene. Disse spillerne har fysikk og taklingsstyrke, samtidig som de også kan behandle ballen og bidra offensivt.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

bråkebøtta

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 278
    • Vis profil
Sv: Disse kan Big Sam selge eller sparke
« Svar #14 på: 02. Juli 2007, 12:18 »
Nå mangler bare Bridge  ;)