20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hvilke av disse uslepne diamantene vil blomstre opp under Allardyces ledelse?

Alberto Luque
15 (34.1%)
Kieron Dyer
4 (9.1%)
Shola Ameobi
1 (2.3%)
Emre
14 (31.8%)
Damien Duff
10 (22.7%)

Stemmer totalt: 41

Skrevet av Emne: Hvilke spillere vil blomstre under "Big Sam"?  (Lest 8975 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Hvilke spillere vil blomstre under "Big Sam"?
« på: 16. Mai 2007, 09:58 »
Ja. Vil Allardyce få Luque, Duff eller noen av de andre opp på sitt beste nivå?

Jeg tror han vil få ut det beste av Damien Duff. Han er profesjonell som få, og med Sams hjelp tror jeg han kan bli like god som han var.

Noreng

  • Gjest
Sv: Hvilke spillere vil blomstre under "Big Sam"?
« Svar #1 på: 16. Mai 2007, 10:24 »
Emre, Duff og Dyer vil alle bli sikkelig gode! Ameobi vil bli en god spiller, men ikke mer

Noreng - Spåmann

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Sv: Hvilke spillere vil blomstre under "Big Sam"?
« Svar #2 på: 16. Mai 2007, 12:36 »
Tror at det er på tide for Duff å forbedre seg nå.

djmattis

  • Gjest
Sv: Hvilke spillere vil blomstre under "Big Sam"?
« Svar #3 på: 16. Mai 2007, 13:41 »
Jeg tror at hvis Luque får en ny gnist under ny trener så kan detta bli veldig morro!!
Alle vet hvilke kvaliteter Luque har, er smått utrolig hvor lenge kisen har hatt tålmodighet, veit flere andre spillere sopm griner bare for de ikke får spille 1 kamp (Zoggy).
Håper Sam har store planer for Luque for får vi han igang så får til og med jeg litt håp fremover.
Klassespiller

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Sv: Hvilke spillere vil blomstre under "Big Sam"?
« Svar #4 på: 16. Mai 2007, 13:42 »
For å si det sånn: Hvis Luque vil spille for Newcastle under Big Sam, så får han garantert muligheten. Big Sam har sagt at alle starter med blanke ark, noe Alberto bør benytte seg av.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Hvilke spillere vil blomstre under "Big Sam"?
« Svar #5 på: 16. Mai 2007, 14:20 »
egentlig dritt lei at folk støtter denne luque. Han er jo så tafatt at det ikke går ann. Sett kanskje 5 kamper der luque har spilt for newcastle. alle gangene bare går han der. gidder faen ikke jobbe i det hele tatt. Få denne mannen ut!

DanMan

  • Gjest
Sv: Hvilke spillere vil blomstre under "Big Sam"?
« Svar #6 på: 16. Mai 2007, 15:20 »
Luque er brilliant, og vil forhåpentligvis bli verdsatt av Big Sam sporenstreks. Da kan vi glede oss til spansk magi i sesongen som kommer.  ;)

Rolfern

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 919
    • Vis profil
Sv: Hvilke spillere vil blomstre under "Big Sam"?
« Svar #7 på: 16. Mai 2007, 15:28 »
Jeg tror Scott Parker vil bli enda bedre under Big Sam. Ellers kan Duff modnes og bli en mer komplett spiller, om han holder seg skadefri. Kommer han på det nivået som han var på sitt beste i Blackburn og periodevis i Chelsea, så kommer han til å terrorisere backene i Premier League.
Carr har altfor få landskamper for England!

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Hvilke spillere vil blomstre under "Big Sam"?
« Svar #8 på: 16. Mai 2007, 15:36 »
Savner Scott Parker på den listen. Tror vi vil få se Parker tilbake på det gode, stabile nivået han hadde i sin debutsesong, om ikke enda noen hakk bedre. Har også store forventninger til Damien Duff under Big Sam. Samt at jeg heller ikke ser bort fra at Dyer kan bli enda bedre og mer stabil.
Luque tror jeg som tidligere sagt allerede det er for sent for, dessverre.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Captain Scott

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 421
  • Newcastle United <3
    • Vis profil
Sv: Hvilke spillere vil blomstre under "Big Sam"?
« Svar #9 på: 16. Mai 2007, 15:55 »
Luque har jeg trua på kan blomstre under Big Sam! Han tror jeg har fått fornyet sin selvtillit da han hørte at Sammy vil starte med blanke ark. Luque vil jobbe hardt og KAN bli en viktig spiller for oss.
Howay the Lads!

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: Hvilke spillere vil blomstre under "Big Sam"?
« Svar #10 på: 16. Mai 2007, 16:08 »
Nei eg er såpass positiv eg no at eg vil tru til og med middelmodige Ramage vil gjøre det bra under Big Sam!

Ellers så håper eg verkeleg Luque benytte sjansen og overbeviser Sam. Som sagt, så begynner alle med blanke ark og Luque har mange kvalitetar som vi kunne ha trengt.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

sivernil

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 40
  • :)
    • Vis profil
Sv: Hvilke spillere vil blomstre under "Big Sam"?
« Svar #11 på: 30. Mai 2007, 14:38 »
Eg er sikker på at Damien Duff er ein av dei som kjem til å blomstre under Big Sam.
Eg synst egentligat Dyer var go når han spelte denne sesongen..Viss Luque får tillit noke som sannsynligvis ikkje skjer når vi har Owen,Martins og Ameobi.  Ein anna eg trur kjem til å blomstre endå meir, er James Milner. Trur og håper han kjem til å forsette utviklinga.:)
Alan Shearer vill alltid være Nr.9 på Newcastle United!

VepsoO

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1520
    • Vis profil
Sv: Hvilke spillere vil blomstre under "Big Sam"?
« Svar #12 på: 30. Mai 2007, 14:40 »
NÅR ble Ameobi en uslepen diamant? For meg har han alltid vært en åttekantet muggost

Stemte på Emre, da jeg anser han å ha et meget stort potensiale og godt fotballhode.
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

sivernil

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 40
  • :)
    • Vis profil
Sv: Hvilke spillere vil blomstre under "Big Sam"?
« Svar #13 på: 30. Mai 2007, 14:50 »
NÅR ble Ameobi en uslepen diamant? For meg har han alltid vært en åttekantet muggost

Stemte på Emre, da jeg anser han å ha et meget stort potensiale og godt fotballhode.

Enig i at Emre har eit stort potensiale..men meiner også at Ameobi har eit stort potensiale! Han er ikkje uslepen.. Meir slepen teknikker! Litt for lat  einaste!
Alan Shearer vill alltid være Nr.9 på Newcastle United!

MLerbakk

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2541
    • Vis profil
Sv: Hvilke spillere vil blomstre under "Big Sam"?
« Svar #14 på: 30. Mai 2007, 15:05 »
Virker ikke som om du har sett Shola Ameobi altfor ofte, Sivernil. Ameobi er langt fra noen slepen teknikker. Han har dårlig teknikk i forhold til det som kan forventes av en spiller på høyt nivå i England. Han er en middelmodig spiss, uten de helt klare kvalitetene. Han har ingen ferdigheter han er ekstrem på, som de beste spissene i PL har. Han er jevnt over en grei backupspiller, men hører egentlig hjemme i The Championship. Ameobi kommer aldri til å vokse seg til å bli en storscorer.