20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle i media  (Lest 193415 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #15 på: 26. Jan. 2010, 17:44 »
Selvfølgelig er det beina det er snakk om. Han sier jo "I think there would be a tough race between him and a tortoise" (jeg tror det ville blitt en tøff kamp mellom han og en skilpadde).

Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Mats

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1769
    • Vis profil
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Peter

  • Gjest
Sv: Newcastle i media
« Svar #17 på: 31. Jan. 2010, 15:18 »
Skulle til å poste den samme. Det er faen meg sykt at Cashley bare betaler arbeiderne 1 Pund hver 12 timer lange arbeidsdag. At noen har har så god samvittighet når du behandler folk sånn.
Det var også bare èn do og ett toalett der. Håpløst!

Offe87

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1731
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #18 på: 31. Jan. 2010, 16:48 »
Det kalles business, og slik er det overalt.
Ashley har neppe noe med utbetalingene til arbeiderne å gjøre i det hele tatt, men at han utnytter slik arbeidskraft er naturligvis ikke bra, men som sagt så skjer det overalt.
Det er det siste jeg gidder å bry meg omnår det gjelder Ashley for å være helt ærlig.  :P

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #19 på: 31. Jan. 2010, 19:59 »
Det er dessverre slik, men det fine med det er at det svir ofte på pungen når slike uverdige ting først kommer frem i lyset. SportsDirect har nok tatt skade av det siste året, og det syns jeg er vel fortjent. Veldig lite til overs for Mike Ashley på alle mulige måter, jeg.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #20 på: 01. Feb. 2010, 15:25 »
Vet ikke hvor jeg skulle poste denne, men kul video fra pausen på lørdag


Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #21 på: 01. Feb. 2010, 17:38 »
Hehe. Pent. Spesielt med et norsk flagg eller caps eller hva pokker det er i bakgrunnen der også!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #22 på: 06. Feb. 2010, 15:58 »
Jeg merker at Hughton treffer meg rett i hjertet når han snakker. I motsetning til en del andre managere vi har hatt, mer kjent for snakketøyet enn for lagets prestasjoner under deres ledelse, så snakker Hughton fornuft hver gang. Men jeg er fremdeles ikke overbevist om at han skal fortsette også neste sesong.

Enig med Hughton i at man må gjøre seg fortjent til trøye nummer 9, og for de spissene vi har i stallen i dag, så kan nok det nummeret være mer en byrde, enn en ære.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Milford

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 243
  • Motgangssupporter
    • Vis profil
    • danielmilford.no
Sv: Newcastle i media
« Svar #23 på: 08. Feb. 2010, 17:02 »
Uavhengig av posisjon, er det i hvert fall plass til Hughton i mitt Newcastle.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #24 på: 08. Feb. 2010, 23:37 »
Blir umulig å degradere Hughton nå. Hughton er ikke lengre en coach, han er en manager som stadig bygger seg opp et navn. Og akkurat nå gjør han det på en glimrende måte. Jeg liker genuint personen Chris Hughton, og måten han opptrer på.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Mats

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1769
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #25 på: 08. Feb. 2010, 23:47 »
Jeg er heller ikke overbevist om at Chris Hughton bør fortsetter som manager neste sesong. Men han fortjener en sjanse sånn som han har silt opp. Jeg tenker bare på nivåforskjellen i Premier League og Championship. Vet ikke hvordan vi vil klare oss i den øverste divisjonen med Hughton som manager. I Championship er vi det helt klart beste laget. Tør påstå at vi har et langt bedre lag enn de lagene under oss. Så er egentlig ikke veldig imponert over at vi leder ligaen, etter at jeg har sett en del av de lagene og spillerne vi møter i år. Det er på toppen av tabellen vi skal ligge. Vi må og burde vinne ligaen. Men hvis vi overlever i Premier League neste sesong med god margin dersom vi rykker opp, så kan jeg si at Chris Hughton har overbevist meg.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #26 på: 09. Feb. 2010, 15:54 »
Før sesongen var jeg absolutt ikke sikker på at vi skulle være like heldige som vi har vært. Manageren vår har gjort absolutt det jeg ønsket, men absolutt ikke trodde på. Chris Hughton har så til de grader gjort en så god jobb ut ifra forventningene mine, at jeg støtter han som manager neste år. Jeg ser absolutt ingen grunn til å kaste han ut med et år igjen av kontrakten.
Se i alle de andre trådene etter vi rykket ned. Hvor mange hadde trodd vi skulle stå med 17-8-3 og 48-17 etter 28 kamper?
Fornøyd med sesongen så langt, selv om vi ikke har spilt strålende fotball. For det er nesten umulig i denne ligaen.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Hans J

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1644
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #27 på: 09. Feb. 2010, 18:34 »
Det som imponerer meg mest med Hughton, er at han verkar til å ha ein tydeleg profil på transfermarkedet. Kjøpa i januar har gitt oss nokre spelartypar vi ikkje hadde før (spesielt Routledge) og skapt meir bredde i stallen.

Han er, som andre påpeikar, ein herleg fyr som verkar til å bry seg om klubben og folka involvert. Trikset med delt kapteinsansvar mellom dei mest profilerte spelarane har vore eit genistrek, han har bygd vidare på det gode samarbeidet mellom Enrique/Gutierrez og har fått tilbake spelegleda til mange spelarar som såg heilt på trynet ut forrige sesong. Eg kan nemne fleire trenarar, meir profilerte enn Hughton, som hadde hatt problem med å få til det same. I alle fall med like stor suksess som det Hughton har hatt.

Mats

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1769
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #28 på: 25. Feb. 2010, 15:43 »
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Mats

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1769
    • Vis profil
Sv: Newcastle i media
« Svar #29 på: 25. Feb. 2010, 15:45 »
La forresten dette til i feil emne. Var ment til "Hvor er de nå".
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.