20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Filmtråden!  (Lest 783746 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Filmtråden!
« Svar #1290 på: 30. Des. 2009, 04:46 »
Led Zeppelin?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Martin

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3256
    • Vis profil

Erlend

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 291
    • Vis profil
Sv: Filmtråden!
« Svar #1292 på: 01. Jan. 2010, 14:05 »
Jeg var å så "Sherlock Holmes" her om dagen. Utrolig bra film! Den har humor, spenning og action! Den anbefales på det sterkeste!

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: Filmtråden!
« Svar #1293 på: 04. Jan. 2010, 10:42 »
Man bites dog var eit stykke forstyrra fransk film!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

amt

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 765
    • Vis profil
Sv: Filmtråden!
« Svar #1294 på: 04. Jan. 2010, 10:46 »
Jeg var å så "Sherlock Holmes" her om dagen. Utrolig bra film! Den har humor, spenning og action! Den anbefales på det sterkeste!

Spør du meg så kunne det likegodt ha vært en Indiana Jones film. Denne filmen kunne de laget veldig mye bedre synes jeg. Men den var morsom og kulissene var bra.
Andreas Martins

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: Filmtråden!
« Svar #1295 på: 04. Jan. 2010, 11:05 »
Jeg tror traileren har gitt meg lyst til ikke å se Sherlock Holmes egentlig. Dere som har sett den, hvor mye Sherlock Holmes er det egentlig igjen i den?

Ipt

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 518
    • Vis profil
Sv: Filmtråden!
« Svar #1296 på: 04. Jan. 2010, 11:45 »
Agree. Traileren får filmen til å virke som en tannløs parodi(Har ikke sett filmen). En James Bond film fra gammel tid.

Er av den formening av at mange filmer ødelegges av traileren.
Ofte røpes alfor mye av handlingen og øyeblikkene.

Øyvinden

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2637
    • Vis profil
Sv: Filmtråden!
« Svar #1297 på: 04. Jan. 2010, 12:10 »
Såg Taken i går, meget bra og spennande film uten et einaste kjedelig sekund.

Mikael

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 701
    • Vis profil
Sv: Filmtråden!
« Svar #1298 på: 04. Jan. 2010, 12:49 »
Er av den formening av at mange filmer ødelegges av traileren.
Ofte røpes alfor mye av handlingen og øyeblikkene.
Veldig enig her! Jeg synes også ofte at mange av de morsomme og avgjørende øyeblikkene i en film avsløres i traileren. Skuffende, egentlig.

Flere som har sett Avatar, forresten? Så den i 3D i går, og ble mektig imponert over både filmen og grafikken. I mine øyne har den tydelige paralleller til hvordan den hvite mann tok amerika fra indianerne.
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

plebUTG

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2626
  • skjer
    • Vis profil
Sv: Filmtråden!
« Svar #1299 på: 04. Jan. 2010, 20:34 »
Er av den formening av at mange filmer ødelegges av traileren.
Ofte røpes alfor mye av handlingen og øyeblikkene.
Veldig enig her! Jeg synes også ofte at mange av de morsomme og avgjørende øyeblikkene i en film avsløres i traileren. Skuffende, egentlig.

Også enig her. Det er spesielt i disse dårlige komediefilmene der man kanskje har klart å lage èn eller to morsomme scener i løpet av hele filmen, og MÅ absolutt vise disse for å få folk til å se den crappy filmen deres.

Når det kommer til Avatar i 3D, så har jeg planer om å se den. Mange av kompisene mine har gjort det, og er imponert. Det er ikke en film jeg ville sett uten å få anbefalinger først, det skal sies. :)

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Filmtråden!
« Svar #1300 på: 04. Jan. 2010, 21:59 »
Er av den formening av at mange filmer ødelegges av traileren.
Ofte røpes alfor mye av handlingen og øyeblikkene.
Veldig enig her! Jeg synes også ofte at mange av de morsomme og avgjørende øyeblikkene i en film avsløres i traileren. Skuffende, egentlig.

Flere som har sett Avatar, forresten? Så den i 3D i går, og ble mektig imponert over både filmen og grafikken. I mine øyne har den tydelige paralleller til hvordan den hvite mann tok amerika fra indianerne.

Pocahontas...

Berntsen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3060
    • Vis profil
Sv: Filmtråden!
« Svar #1301 på: 07. Jan. 2010, 17:52 »
Jeg tror traileren har gitt meg lyst til ikke å se Sherlock Holmes egentlig. Dere som har sett den, hvor mye Sherlock Holmes er det egentlig igjen i den?

Hva mener du? Jeg har lest en Sherlock Holmes-bok, og Holmes er jo ikke bare detektiv, men actionhelt også. Konge til å sloss ihvertfall. Skal definitivt se filmen.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Filmtråden!
« Svar #1302 på: 07. Jan. 2010, 18:00 »
På bakgrunn av traileren er jeg jævla hypp på å se den ivaffal!
Gleder meg til søndag og Avatar i 3D, tror det blir helt sinnsykt bra!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Martin

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3256
    • Vis profil
Sv: Filmtråden!
« Svar #1303 på: 07. Jan. 2010, 18:07 »
Til tross for all god kritikk syns jeg Avatar virker som en ganske kjedelig film. Virker som at den eneste grunnen til at den får bra kritikk er siden det er såpass bra grafikk i den. Men det er sikkert en visuell orgasme å se den på kino i 3D.

Sherlock Holmes er jeg litt keen på å se pga Robert Downey jr. Syns han er en ganske morsom skuespiller.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Filmtråden!
« Svar #1304 på: 07. Jan. 2010, 18:10 »
Har du sett den eller?
Samtlige som har sett den som jeg kjenner til syns den var helt sykt bra, og jeg drar på den sammens med en kompis som allerede har sett den en gang på kino!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida