20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: West Ham - Newcastle 19.02.22 kl. 13:30  (Lest 4011 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8671
    • Vis profil
Sv: West Ham - Newcastle 19.02.22 kl. 13:30
« Svar #30 på: 19. Feb. 2022, 15:43 »
Graig Dawson made a complaint to the referee at Halftime because Chris Wood kept Shouting "Meow" at Kurt Zouma #nufc #WHUNEW


Haha! Håper dette er sant.
Nei.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7627
    • Vis profil
Sv: West Ham - Newcastle 19.02.22 kl. 13:30
« Svar #31 på: 19. Feb. 2022, 15:53 »
Lurer litt på hvor Benson blir av for tiden? Det var jo utenkelig at Howe skulle vare lenge i jobben, og vi var idioter som trodde det hjalp å bytte manager. :) Laget vårt var av Championship kvalitet over hele fjøla og kun Bruce kunne klare å snu denne skuta til tross for spillermaterialet. "No Bruce no hope"

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: West Ham - Newcastle 19.02.22 kl. 13:30
« Svar #32 på: 19. Feb. 2022, 15:56 »
Frykten for ballen er borte. Solid poeng fraværene tatt i betraktning.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3026
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: West Ham - Newcastle 19.02.22 kl. 13:30
« Svar #33 på: 19. Feb. 2022, 16:04 »
Graig Dawson made a complaint to the referee at Halftime because Chris Wood kept Shouting "Meow" at Kurt Zouma #nufc #WHUNEW


Haha! Håper dette er sant.

 ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Håper virkelig det!  :)
No fate but what you make

lefsen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 813
    • Vis profil
Sv: West Ham - Newcastle 19.02.22 kl. 13:30
« Svar #34 på: 19. Feb. 2022, 17:41 »
Meget sterkt resultat med redusert mannskap. Vi mangler altså våre tre beste spillere (fire om du tar med Bruno på benk:)

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: West Ham - Newcastle 19.02.22 kl. 13:30
« Svar #35 på: 19. Feb. 2022, 18:20 »
Veldig sterkt poeng! Imponert øve Howe og laget.

Tommyok

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1538
  • Nr 10
    • Vis profil
Sv: West Ham - Newcastle 19.02.22 kl. 13:30
« Svar #36 på: 19. Feb. 2022, 23:32 »
Graig Dawson made a complaint to the referee at Halftime because Chris Wood kept Shouting "Meow" at Kurt Zouma #nufc #WHUNEW


Haha! Håper dette er sant.

 ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Håper virkelig det!  :)

Om det der er sant så kan han anse de 30£mill som nedbetalt:)!!! Priceless!!!

Jonny

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 659
    • Vis profil
Sv: West Ham - Newcastle 19.02.22 kl. 13:30
« Svar #37 på: 23. Feb. 2022, 13:36 »
Fantastisk forandring på heila laget :D :D   Men den største forandringa er det hos Joelinton!!  Ein spelar eg hadde totalt mista trua på er blitt ein viktig brikke på laget vårt. Frå å vera ein spelar som mista ballen på mottak og pasninger tidligere, har me fått ein spelar som er sterk på mottak, fører ball og slår pasninger til rett tid.
Virker som om han har fått sjølvtilliten tilbake og med sin nye posisjon blitt ein ny spelar. Ein kan tydelig sjå heila laget med ein ny glød. Nye kvalitet- spelarar inn og trenar som har peiling har gjort at me er på vei ut av bunnplasseringa. Burn er konge, og har roen som Lacelles alldri har hatt. Baller blir ikkje slått på tribunen lenger uten grunn, og laget spelar ball som det er lenge sidan me har sett. Gledar meg til fortsettelsen, og håpar på at Bruno snart får visa seg fram, og at Maximillan og andre som er skada snart blir klar igjen.
Så er det Brentford på lørdag, og med seier der klatrar me på tabellen sansynligvis fleire plassar !!!
Howay The Lads  8)

Magpie93

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 334
    • Vis profil
Sv: West Ham - Newcastle 19.02.22 kl. 13:30
« Svar #38 på: 23. Feb. 2022, 14:28 »
Ser det har blitt en generell konsensus om at Nufc spiller mye bedre for tia og at spillere som Jonjo, Fabian og Ryan  virkelig skinner. Er jeg den eneste som ser hvor langt unna Bmouth-nivå Fraser ennå er??? :-X

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7627
    • Vis profil
Sv: West Ham - Newcastle 19.02.22 kl. 13:30
« Svar #39 på: 23. Feb. 2022, 15:28 »
Ser det har blitt en generell konsensus om at Nufc spiller mye bedre for tia og at spillere som Jonjo, Fabian og Ryan  virkelig skinner. Er jeg den eneste som ser hvor langt unna Bmouth-nivå Fraser ennå er??? :-X

Jeg nevnte det tidligere i en annen tråd, det med Bournemouth sesongen. Men hva har det å si? Vi fikk han gratis. Fraser viser god fremgang fra starten av sesongen. Vi kan ikke forvente at han kommer på det nivået hvor han scoret 7 og hadde 14 assist på en sesong. Det kommer aldri til å skje igjen uansett. Det er en grunn til at han gikk til oss og ikke en bedre klubb, til tross for free transfer.

Han spiller bra, men skulle gjerne hatt litt mer målpoeng. Det har tatt seg litt opp den siste tiden på den biten også.
« Siste redigering: 23. Feb. 2022, 15:57 av Eriksen »

Magpie93

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 334
    • Vis profil
Sv: West Ham - Newcastle 19.02.22 kl. 13:30
« Svar #40 på: 23. Feb. 2022, 16:04 »
Ser det har blitt en generell konsensus om at Nufc spiller mye bedre for tia og at spillere som Jonjo, Fabian og Ryan  virkelig skinner. Er jeg den eneste som ser hvor langt unna Bmouth-nivå Fraser ennå er??? :-X

Jeg nevnte det tidligere i en annen tråd, det med Bournemouth sesongen. Men hva har det å si? Vi fikk han gratis. Fraser viser god fremgang fra starten av sesongen. Vi kan ikke forvente at han kommer på det nivået hvor han scoret 7 og hadde 14 assist på en sesong. Det kommer aldri til å skje igjen uansett. Det er en grunn til at han gikk til oss og ikke en bedre klubb, til tross for free transfer.

Han spiller bra, men skulle gjerne hatt litt mer målpoeng. Det har tatt seg litt opp den siste tiden på den biten også.

Forventer ikke 25 målpoeng fra han, men spiller han virkelig så bra at Almiron ikke skal få noen minutter??? Jeg mener Fraser gjør en ordinær jobb. Jobber bra defensivt, men skaper lite offensivt

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7627
    • Vis profil
Sv: West Ham - Newcastle 19.02.22 kl. 13:30
« Svar #41 på: 23. Feb. 2022, 17:52 »
Mannen med 0 mål og 0 assist denne sesongen på omtrent like mange minutter som Fraser? De er vel ganske jevngode når det kommer til sluttprodukt offensivt. Denne sesongen har Fraser mer å vise til med 1 mål og 3 assist. Så kan det selvsagt diskuteres om farten til Almiron setter motstanderforsvaret mer i ubalanse, som igjen skaper rom for andre. Men Almiron har heller aldri vært noe mer enn ordinær offensivt. Kanskje med unntak av en liten formperiode under Benitez. Hans beste egenskap har vel også vært at han jobber mye.
« Siste redigering: 23. Feb. 2022, 17:55 av Eriksen »

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2139
    • Vis profil
Sv: West Ham - Newcastle 19.02.22 kl. 13:30
« Svar #42 på: 23. Feb. 2022, 18:02 »
Mannen med 0 mål og 0 assist denne sesongen på omtrent like mange minutter som Fraser? De er vel ganske jevngode når det kommer til sluttprodukt offensivt. Denne sesongen har Fraser mer å vise til med 1 mål og 3 assist. Så kan det selvsagt diskuteres om farten til Almiron setter motstanderforsvaret mer i ubalanse, som igjen skaper rom for andre. Men Almiron har heller aldri vært noe mer enn ordinær offensivt. Kanskje med unntak av en liten formperiode under Benitez. Hans beste egenskap har vel også vært at han jobber mye.

Godt beskrevet.

Også må vi huske på at det er først nå Fraser har begynt å finne sin rolle i laget. Tror snitt som Assist og mål vil heves utover sesongen om han fortsetter med samme utvikling. Fraser bidrar også positivt defensivt.  Almiron er også en god spiller, men tror ikke han blir satset på fremover.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Magpie93

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 334
    • Vis profil
Sv: West Ham - Newcastle 19.02.22 kl. 13:30
« Svar #43 på: 23. Feb. 2022, 19:55 »
Siden du sier at Almiron bare har en liten god periode under Benitez, bør vi vel si at Fraser ble henta 2020, ikke 22 eller 21, og står med ett mål på 37 kamper?

Alle spillerne våre har jo blitt bedre med Trippier og Howe inn, hvorfor kan ikke Almiron bli det samme? Fraser var jo ganske rævva frem til januar han også...

Poenget mitt er ikke at Almiron er best, eller at Fraser er rævva. Jeg mener bare at under den fremgangen vi har hatt etter Howe/Trippier, så er det Joe, Shelvey, Schar og nå Willock som spiller sin livs fotball  - ikke Fraser.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7627
    • Vis profil
Sv: West Ham - Newcastle 19.02.22 kl. 13:30
« Svar #44 på: 23. Feb. 2022, 21:32 »
Ja, og jeg er enig i at Fraser er ordinær offensivt? Det sa jeg ikke noe på. Poenget var at det ikke er noe som tilsier at Almiron er noe særlig god offensivt heller. Så da forsvinner poenget litt med at Fraser ikke er særlig god offensivt, og derfor burde vi kanskje heller gi Almiron mer spilletid. Det er i så fall ganske merkelig timing når ting funker, og Fraser begynner å se bedre ut for hver kamp. Almiron vil nok få mer sjanser når vi får tøffere program i mars.

Og ikke misforstå, dersom Howe plutselig starter Almiron i neste kamp så vil jeg ikke bli skuffet, bare litt overrasket.
Og mens vi er inne på effektvitet i PL siden Frasers ankomst i klubben i 2020:

Almiron
3411 minutter, 4 mål, 2 assists

Fraser
1930 minutter, 1 mål, 7 assists
« Siste redigering: 23. Feb. 2022, 22:03 av Eriksen »