20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tim Krul  (Lest 97159 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Tim Krul
« på: 30. Des. 2006, 21:05 »
Fant ingen annen tråd av vår unge keeper, så jeg lagde en selv.

Jeg har tidligere vært litt streng mot Tim Krul. Jeg har av en eller annen grunn hatt noe imot den gutten, men det er ingen tvil om at gutten er en god keeper.

Jeg så høydepunkter fra Palermo - Newcastle fra tidligere i denne sesongen, og Tim Krul gjorde redning etter redning, etter redning. Fantastisk prestasjon var det.

Så han er en god keeper, og jeg håper at han blir noen år, slik at vi kan selge ham dyrt når han blir bedre. Da trenger vi han jo ikke lenger, for da er jo jeg Newcastles førstevalg. :wink: ehem... :roll: håper jeg.

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Tim Krul
« Svar #1 på: 30. Des. 2006, 22:35 »
Det håper jeg også, for det hadde vært artig med en nordmann som arvetager etter Given. Men det hadde vel ikke vært så god butikk, for du Mr geordie-olav hadde vel vært KNALLDYR å handle inn? Eller??? Stå på!!! Alt er relativt.

God Jul & Godt Nyttår

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Sv: Tim Krul
« Svar #2 på: 30. Des. 2006, 22:42 »
Ja, det er jo spørs om jeg blir for dyr for klubben. :P

Noreng

  • Gjest
Sv: Tim Krul
« Svar #3 på: 31. Des. 2006, 01:12 »
Sitat fra: "geordie-olav"

Jeg har tidligere vært litt streng mot Tim Krul. Jeg har av en eller annen grunn hatt noe imot den gutten,



Fordi du sa han var stygg

Erlend Simonsen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2087
    • Vis profil
Sv: Tim Krul
« Svar #4 på: 31. Des. 2006, 10:29 »
skjønner ikke hvorfor den gutten ikke får spille framfor hårballen ifra tsjekkia! uansett hvor uerfaren du er, så er du en bedre keeper en hårballen..
Han kom, ble mett og dett var dett....

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Tim Krul
« Svar #5 på: 31. Des. 2006, 11:17 »
Det gikk jo bra da han fikk tilitt borte mot Palermo. Jeg kan leve med at en ung og uerfaren keeper på 18-19 år gjør noen feil i begynnelsen av karrieren. Man lærer jo av sine feil. Og er man god nok, så er man gammel nok også. Håper vi har en keeper for fremtiden i Krul.

Øystein Solbjørg

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 480
    • Vis profil
Sv: Tim Krul
« Svar #6 på: 31. Des. 2006, 20:06 »
Grunnen til at Krul ikke fikk spille framfor Pavel mot Bolton er enkelt og greit fordi Krul nettopp er tilbake fra en lengre skade og ikke er fullt restituert fra den enda.
Krul hadde jo fått innvilga juleferie og hadde dratt på ferie til sine foreldre i hjemlandet når Given ble skada mot Spurs. Dette for å få ro og tid til å bli 100% fit fra skaden igjen, men pga Gien`s problemer ble den ferien avblåst og Krul tilbakekalt til Toon for å være reserve i skadekrisen.

bråkebøtta

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 278
    • Vis profil
Sv: Tim Krul
« Svar #7 på: 31. Jan. 2007, 15:49 »
Krul er bedre enn Harper og bør derfor være klubbens 2.keeper!!

Åsmund

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2024
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Sv: Tim Krul
« Svar #8 på: 31. Jan. 2007, 15:55 »
Har kanskje potensiale til å bli en bedre keeper, men han er nok ikke det i dag. Jeg synes iallefall ikke det, heller ikke Roeder ;)

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Sv: Tim Krul
« Svar #9 på: 31. Jan. 2007, 15:57 »
Krul er bedre enn Harper og bør derfor være klubbens 2.keeper!!

Krul er IKKE bedre enn Harper. Han har potensiale til å bli 5ganger bedre, men per dags dato ligger han litt bak.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Tim Krul
« Svar #10 på: 31. Jan. 2007, 20:31 »
Sånn ferdighetsmessig tror jeg Krul er hakket bedre enn Harper selv per dags dato. Men Harper tar igjen forspranget på store mengder med rutine og erfaring fra dette nivået. Krul har spilt én førstelagskamp. Der hadde han, i tillegg til å være fantastisk god, usannsynlig flaks.
Og vi kan ikke ha en 18-åring med null erfaring som andrekeeper foran Steve Harper.

Om et par år er Krul et soleklart andrevalg. Kanskje til og med førstevalg for alt det jeg vet (Given blir ikke yngre med årene han heller). Men akkurat nå er Harper totalt sett et tryggere og bedre valg enn Krul.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

DanMan

  • Gjest
Sv: Tim Krul
« Svar #11 på: 02. Feb. 2007, 13:19 »
Krul er et fenomenalt talent, og jeg er sjeleglad han fikk sjansen til å spille A-lagsfotball allerede denne sesongen, selv om det ikke akkurat var med velvilje fra sjefen. Å hente Srnicek ti lå varme benk oer en hårreisende (ordspill ikke tilsiktet) avgjørelse.

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Tim Krul
« Svar #12 på: 04. Feb. 2007, 15:01 »
Fint og veta me har den nye Given på lur når Shay Given eingang forlater oss eller legger opp.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Sv: Tim Krul
« Svar #13 på: 29. April 2007, 22:42 »

Panserfauzt

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 466
    • Vis profil
Sv: Tim Krul
« Svar #14 på: 19. Mai 2007, 21:40 »
Krul kommmer til å bli en av verdens beste keepere... bare han får rett trening og oppfølging
Roses are gay, violets are gayer, fuck this poem and listen to Slayer.