20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Preston North End - Newcastle United (23. November 20:45)  (Lest 30396 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Preston North End - Newcastle United (23. November 20:45)
« Svar #225 på: 23. Nov. 2009, 23:07 »
Kjempe resultat, dette skal vi være meget godt fornøyd med. Ikke mange lag som stikker av med 3 poeng borte mot Preston.
Dagens dårligeste mener jeg var Guthrie, ikke venn med ballen i det hele tatt, å skapte farlige situasjoner for oss. Ikke langt etterpå kommer Jonas som heller ikke er venn med ballen, å i tilegg bommer på den sjansen han hadde på overtid ::) Skal ikke være mulig.
Han hadde noen gode raid på siden idag, det skal han bare fortsette med.

Det som frustrerer meg litt når jeg følger med på Jonas er at innstillingen hans virker negativ, det at han hele tiden tenker negativt, virker sånn iallefall, ser nesten ut som verden har gått under når han misser på passninger å berøringer på ballen, derfor tror jeg han tenker nå må jeg, nå må jeg få det til, å da går det som regel galt?
Han må lære å slappe av litt mere under kampen, da tror jeg det løsner skikkelig for han.
Gratulerer alle sammen med seieren idag 8)
« Siste redigering: 23. Nov. 2009, 23:09 av Lars Arild Stordal »
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Daffen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 502
    • Vis profil
Sv: Preston North End - Newcastle United (23. November 20:45)
« Svar #226 på: 23. Nov. 2009, 23:12 »
Jaja, tippa 1-0 til oss og Nolan som målscorer i tippekonkuransen, det kaller man full pott.  ;D

da er vi to ;)
Joey Barton 7

SveinInge

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 215
    • Vis profil
Sv: Preston North End - Newcastle United (23. November 20:45)
« Svar #227 på: 23. Nov. 2009, 23:16 »
job well done!

utrolig fornøyd med måten vi gjennomfører sluttfasen av kampen på etter vi har fått det nødvendige målet. vi slipper ikke presten til overhode omtrent. stor forbedring i forhold til sheffield kampen for noen uker siden.

jonas får mye pepper for dårlige pasninger, innlegg osv men han er likevel innvolvert i nesten alt vi skaper offensivt, gjør en god jobb defensivt og hvor deilig er det ikke å se han kunne ta et par 70 meters løp med ball der på slutten sånn at vi får hevet laget og ikke faller bakpå som vi har gjort i andre bortekamper? klarer han å senke skuldrene i avgjørende situasjoner blir han en kanonspiller for oss, men allerede nå er han viktig.

André S

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3214
    • Vis profil
Sv: Preston North End - Newcastle United (23. November 20:45)
« Svar #228 på: 23. Nov. 2009, 23:30 »


Harper 6
Simpson 6
Taylor 6
Colo 6
Enrique 7
Guthrie 5
Nolan 7
Smith 6
Jonas 5
Harewood 4
Carroll 6

Offe87

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1731
    • Vis profil
Sv: Preston North End - Newcastle United (23. November 20:45)
« Svar #229 på: 23. Nov. 2009, 23:33 »
Var overhodet ikke en dårlig kamp av Jonas. Gjorde kjempemye godt bakover. Han hjelper Enrique betraktelig som alle vet kan være litt shaky bakover til tider. I tillegg kommer et par meget gode løp og en ferdigscora pasning til Guthrie, men den ble dessverre stoppet opp at Ranger.. Fortsatt unøyaktig i enkelte situasjoner. Likevel spilte han betraktelig bedre enn hva jeg har sett av ham tidligere. Bare han får til innleggene nå så...

Ferdigscora? velvel, det kunne blitt en veldig stor sjanse, men noe ferdigscora mål var det ikke, men jeg er stort sett enig med deg, likte mye av det jeg så av Jonas i dag.

Sholadinho

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 443
    • Vis profil
Sv: Preston North End - Newcastle United (23. November 20:45)
« Svar #230 på: 23. Nov. 2009, 23:35 »
Viktig med seier I tøff bortekamp idag, men også en meget tøff og viktig kamp mot Swasea på lørdag!

Aslak

  • NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • *****
  • Innlegg: 1739
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsanger™
Sv: Preston North End - Newcastle United (23. November 20:45)
« Svar #231 på: 23. Nov. 2009, 23:36 »
Deilig å vinne på slike drittdager. Vi skaper lite, men jævla imponert av hvor gode vi er defensivt. Tredje laget på 12 mnd som vinner bort mot Preston. Det skal vi være stolte av!

Harper 6

Simpson 6
Taylor 7
Colo 7
Enrique 7

Guthrie 5
Nolan 7
Smith 6
Jonas 4

Harewood 5
Carroll 6
Godsanger™

                    Twitter: @BjerreP

sheaer1

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 183
    • Vis profil
Sv: Preston North End - Newcastle United (23. November 20:45)
« Svar #232 på: 23. Nov. 2009, 23:47 »
Deilig å vinne på slike drittdager. Vi skaper lite, men jævla imponert av hvor gode vi er defensivt. Tredje laget på 12 mnd som vinner bort mot Preston. Det skal vi være stolte av!

Harper 6

Simpson 6
Taylor 7
Colo 7
Enrique 7

Guthrie 5
Nolan 7
Smith 6
Jonas 4

Harewood 5
Carroll 6
Jeg skjønner ikke hvordan du kan gi Jonas 4. Han jobber utrettelig også defensivt, kommer til mye innlegg selv om som vanlig kvaliteten på dem ikke var all verden. Tar løp som ingen andre på newcastle kan, bare dårlig kommunikasjon mellom ranger og guthrie som gjorde at guthrie ikke fikk en 100% sjanse etter løpet og pasningen fra jonas
« Siste redigering: 23. Nov. 2009, 23:49 av sheaer1 »

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Preston North End - Newcastle United (23. November 20:45)
« Svar #233 på: 23. Nov. 2009, 23:50 »
Eg synes at hovudproblemet til Jonas er at han er alt for opptatt av å vere innvolvert. Søker alt for masse inn i midten, for å hente ball. Da mister vi alt i passningsaltenativer. Av og til skulle eg ønske at han slo en støttepasning på ett tuch, og fant seg en ny posisjon.

Øyvindy

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 42
    • Vis profil
Sv: Preston North End - Newcastle United (23. November 20:45)
« Svar #234 på: 24. Nov. 2009, 00:06 »
Noen som har funnet måla? Fikk ikke sett match pga jobb, å nufctv.co.uk har av alle ting stengt meg ute.

André S

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3214
    • Vis profil
Sv: Preston North End - Newcastle United (23. November 20:45)
« Svar #235 på: 24. Nov. 2009, 00:14 »
Det var en meget god prestasjon av Jonas, den situasjonen du prater om, men ellers synes jeg ikke han skapte noe særlig offensivt. Kan jo ikke skryte mannen opp i skyene for at han har ei pasning som hadde vært bra om noen ikke hadde stått i veien for den. Jeg er enig i at han var bedre i dag enn sist jeg så ham, men han treffer jo faen meg ikke på et innlegg eller ei pasning. Virker som han må drible fire mann før han kan gi fra seg ballen. Virker ikke som han har en plan over hva han skal gjøre når han får ballen, og da ender det alt for ofte opp i kål. Han gjør en grei jobb defensivt, men mange av gangene må han jo jobbe hjem fordi han har mistet ballen selv. I tillegg synes jeg han alt for for ofte blir for veik i duellene. Synes Jonas var en bedre spiller i fjor da han spilte i PL.

Øyvindy

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 42
    • Vis profil
Sv: Preston North End - Newcastle United (23. November 20:45)
« Svar #236 på: 24. Nov. 2009, 00:19 »
Såklart var han bedre i fjor. Nå spiller han i en liga der folk takler og spiller hardt. I PL kommer en lett ving mye bedre til rette. Ikke akkurat vanskelig å forstå det.

André S

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3214
    • Vis profil
Sv: Preston North End - Newcastle United (23. November 20:45)
« Svar #237 på: 24. Nov. 2009, 00:22 »
Hyggelig for deg at du er så gløgg da :)

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Preston North End - Newcastle United (23. November 20:45)
« Svar #238 på: 24. Nov. 2009, 00:36 »
Sterk borteseier, nøyaktig disse kampene vi trenger å vinne hvis vi skal komme oss opp igjen.

Hughton prata om at Carroll var hadde vært syk i hele dag, men at han likevel fightet seg gjennom kampen, til han ble tatt av. Forklarer selvsagt byttet som mange ble irritert over.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Chrisnr.9

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 313
    • Vis profil