20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2015  (Lest 288739 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

superswag

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 481
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #1140 på: 13. Aug. 2015, 23:50 »
http://www.shieldsgazette.com/sport/football/mike-williamson-set-for-newcastle-exit-after-five-and-a-half-years-on-tyneside-1-7406675

Chris Hughton skal være så vennlig at han vil hente Mike Williamson til Brighton, og det synes jeg ville være helt fantastisk.
Vi ska jo prise oss lykkelig dersom vi får penger i tillegg til frigjorte lønnskostnader.

Leste et sted at det også var diskusjon om å bytte han med Lewis Dunk som vi har vært linket til tidligere.
Vi skal visstnok ha bydd £5m + Williamson.

Uten å ha sett spilleren, ihvertfall som jeg kan huske, så synes jeg den prisen er i overkant dyr.
Hvor mye koster Jannik Vestergaard? En spiller jeg har veldig lyst å se i NUFC drakt.

Jannik Vestergaard koster 4.324.653 kroner akkurat,,, det står prisen hans oppført på www.prisepåspillere.no

En spiller du ikke har sett er i overkant dyr,,,kanskje greit å ha et grunnlag for uttalelsene dine.. Hvis du aldri har sett han, hvilket grunnlag har du i det hele tatt for å si at han er for dyr....?

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #1141 på: 14. Aug. 2015, 00:35 »
Haha, hukomelsestap? Jeg så samtlige 38 matcher ifjor, og med tanke på at Cabella ruvet på de fleste eksperters top 5 flops i 14/15 er det nok heller su som er youtube-scouten av oss to...
Btw, siden du kliner til med usaklig kommentarerr til de aller fleste som velger å poste på den linja her.

.=punktum
,=komma

,,,,,,, er ingenting

Over and out
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

lefsen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 813
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #1142 på: 14. Aug. 2015, 01:19 »
Word, Romance.

superswag

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 481
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #1143 på: 14. Aug. 2015, 05:07 »
Haha, hukomelsestap? Jeg så samtlige 38 matcher ifjor, og med tanke på at Cabella ruvet på de fleste eksperters top 5 flops i 14/15 er det nok heller su som er youtube-scouten av oss to...
Btw, siden du kliner til med usaklig kommentarerr til de aller fleste som velger å poste på den linja her.

.=punktum
,=komma

,,,,,,, er ingenting

Over and out

Og så om han kom på top 5 flopper?... Saken er at han slet å tilpasse seg i staten, men fant seg mer og mer til rette, og har ikke sett seg tilbake... Skal vi ikke ta hensyn til at han har tatt nivået i PL femfor at han var svak da han var i en ny liga...Ja hvis du skal kun vudere sesongen over ett får du gjøre et og be til gud om at han blir solgt.... Men jeg ser en positiv utvikling etter at han trengte noen måneder på å tilpasse seg en tøffee liga, og med mindre dette snur seg ser jeg ingen grunn for å ikke satse på han... At du leste dette i "ekspertenes top 5 flop" og bruker dette mot meg, vitner om at du har et behov for å sjekke med dine såkale eksperter for å danne deg en mening....Hadde du spurt de samme ekspertene hvem som hevet seg mest utover sesongen hadde han nok væt på en top 5 liste her og... Og youtube scout?....Ikke kom her og vær frekk.... Jeg så fler kamper enn deg ifnor av newcastle,,, og har aldri bedømt en spiller etter youtube... Man trengte ikke akkurat newcastle briller for å se at cabella var meget god etter carver tok over.... Gratulerer som vet hva komma og punktum er.... Kanskje du skal bli norsklærer? Om du ikke klarer å lese eller forstå hva jeg skriver tror jeg du trenger en tur til legen...

Og hvilke usaklige kommentarer sikter du til..? Lefsen jeg syns litt synd på deg da du ikke har noe mer å lene deg på en en visstnok "top 5 flopp liste".........Vært og kjøpt fotballblad du også med mammas ukelønn?? Kan jeg spørre hvor gammel du er??....
« Siste redigering: 14. Aug. 2015, 05:11 av superswag »

Espelandos

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 36
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #1144 på: 14. Aug. 2015, 06:04 »
Kan noen lage en egen tråd der de kan diskutere med hverandre. Å diskutere hvem som har rett og hvem som er dumt, har ikke allverdens i transfertråden å gjøre  :)

superswag

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 481
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #1145 på: 14. Aug. 2015, 06:23 »
Det er tydeligvis noen som mener vi trenger en ny ving på bakgrunn av at Cabella er så fryktelig dårlig... Om de mener dette, og andre er uenige, så er dette selvfølgelig relevant for transfertråden, da vi diskuterer hvilken posisjon vi har mest behov for forsterkninger... En slik diskusjon er mye mer givende enn løse rykter som til stadighet blir postet med null kildekritikk fra brukerne....Nå er vi vel blitt linket med blant annet Townsend og Lingard på vingene, så da er det helt naturlig å sette disse opp mot alternativene vi har... Henter vi Townsend, og satser på han  fremfor Cabella, uten å gi Cabella videre tillitt etter hva han presterte mot slutten ifjor, blir jeg direkte kvalm. Cabella som viser seg som en potensiell stjerne i laget, og ble utpekt som en av de mest spennende kjøpene før forige sesong,, sammenlignet med en avarage ving som Townsend blir bare for dumt.. Skal vi heve laget trenger vi virkelig HØY kvalitet, og Townsend blir nok aldri mer enn en squad player....

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #1146 på: 14. Aug. 2015, 08:51 »
Nok er nok. Dropp denne diskusjonen. Dette er en transfertråd.
Når det er sagt er det vel ikke noe diskutere. Alle kan vel være enige om at cabella trenger tid tilpasse seg, og sånn stova er nå: totalflopp!!

GMC

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2573
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #1147 på: 14. Aug. 2015, 09:55 »
Ser vi er linket til Andros Townsend, men her er det snakk om en pris på svimlende £15 millioner. Da synes jeg vi heller skal betale det for Austin. HAr vært stille rundt Florian Thauvin, synes han er mer spennende spiller enn Townsend.
Vi er linket til mange backer og midtstoppere den siste uken, håper det fortsatt kommer inn et par nye spillere før 1 september.

Jonny

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 659
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #1148 på: 14. Aug. 2015, 12:48 »
Dropp det med nye vinger no! Forsterk Forsvaret på stopperplass først!
Gjerne ein stopper som kan spille back viss det trengst! Men me må også kunne forlange at backene våre må kunne gå skikkelig i hode duell i feltet vårt også?
Shane Long er han større/bedre på hode enn Jaanmaat?

lefsen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 813
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #1149 på: 14. Aug. 2015, 23:02 »
Lefsen jeg syns litt synd på deg da du ikke har noe mer å lene deg på en en visstnok "top 5 flopp liste".........Vært og kjøpt fotballblad du også med mammas ukelønn?? Kan jeg spørre hvor gammel du er??....

Vel, Superswag. Jeg har aldri skrevet om noen top 5 flopp liste. Tror du blander meg med en annen. Okke som; personkarakteristikkene dine gjør at det kanskje heller er din alder man burde lure på. Jeg er enig i en del av det du skriver, jeg bare oppfordret deg til å svare litt kortere og ikke nødvendigvis gå ALLE innlegg i møte.

superswag

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 481
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #1150 på: 15. Aug. 2015, 05:26 »
Lefsen jeg syns litt synd på deg da du ikke har noe mer å lene deg på en en visstnok "top 5 flopp liste".........Vært og kjøpt fotballblad du også med mammas ukelønn?? Kan jeg spørre hvor gammel du er??....

Vel, Superswag. Jeg har aldri skrevet om noen top 5 flopp liste. Tror du blander meg med en annen. Okke som; personkarakteristikkene dine gjør at det kanskje heller er din alder man burde lure på. Jeg er enig i en del av det du skriver, jeg bare oppfordret deg til å svare litt kortere og ikke nødvendigvis gå ALLE innlegg i møte.

Hvem er du til å be meg svare kotere, og ikke svare det jeg føler for?... På det diskusjonsfoum...

superswag

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 481
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #1151 på: 15. Aug. 2015, 06:22 »
Dropp det med nye vinger no! Forsterk Forsvaret på stopperplass først!
Gjerne ein stopper som kan spille back viss det trengst! Men me må også kunne forlange at backene våre må kunne gå skikkelig i hode duell i feltet vårt også?
Shane Long er han større/bedre på hode enn Jaanmaat?

Ja Long er jo en hodespiller og spiss, og ikke en ving som Jaanmat normalt sett må opp i hodeduelle mot... Janmaat knuser nok Long langs bakken,,, og er nok svært få backer i PL som hadde tatt Long i en hodeduell. Eneste jeg kommer på i farta er Ivanovic. Resten er typiske hurtige, små backer, med hodestyrke som sin store, og som back, ganske naturlige svakhet. Ivanovic er en veldig utypsik back, som er farlig på dødballer, og vi kan ikke forvente at Janmaat skal markere ut hodespillere som Long... Dette måtte isåfall vi i utgangspunktet forebygget ved at en annen stopper, da Long posisjonsmessig kun kan bidra som spiss, og være farligst først å fremst i hodespillet. I vårt tilfelle var Mitrovic antakelig den med mest hodestyrke, forran Mbebe som tapte mot Pelle på 0-1 målet. Long og Pelle var vanskeligst naturlig å passe på i luftommet, men posisjonsmessig var han vel Janmaat sin mann, da han kom inn for en venstreving. Hadde en annen i fosvaret utenom Mbemba som så ut til å ha Pelle som sin mann, og som nok var den farligste i luftrommet,, vært sterk nok til å ta Long i lufta, kunne de kanskje byttet om markeringen og posisjonen ved byttet, for å klare stå i mot 2 så hodesterke spisser, som verken Colocini, Haidara eller Janmaat kan forventes å klare markere ut..Det er vertfall ikke noe galt med Janmaat eller Haidara av den grunn, da en vanlig back er liten og hurtig, teknisk, god på innlegg, og kan komme på overlapp...

Men på sikt tror jeg ikke det ville ganget Southampton å stille med Long, inn for Tadic som spilte venstreving... eller i det hele tatt stille med Long på laget... Long har ikke sjans til å pasere Janmaat som en typisk ving, og er også generelt en avarage spiss, men hadde en perfekt involvering mot oss på et perfekt innlegg.. Det som kunne vært avverget var kanskje innlegget som var helt perfekt,,, Headingene var begge såpass hadrde og presise at det skulle krevdes en ekstremt god keeper for å ta...Og jeg vil si vi allerede skal være meget glad for den keeperen vi har...  Et lag med Long og Pelle som spisspar, er ikke et lag som kan hevde seg i toppen for å si det sånn, og Southampton vil nok helst unngå å spille med Long og Pelle i angrep... Om dette var et genitrekk da de så en svakhet hos oss de ville utnytte, kan jo være, da de også er litt bygd opp rundt å slå innlegg mot Pelle.. Men med en 4er på midtbanen mot våre 5, skal vi helhetlig være bedre enn Southampton, spessielt med 2 så trege spisser avhengige av perfekte innlegg.. Ingen storlag ville likt å stille med dette spissparet uansett motstand, og da spessielt ikke Long, som jeg synes det er overaskende at har klart å i det hele tatt få plass på benken til et såpass sterkt lag som Southampton...

Her måtte vi isåfall hatt en mer hodesterk stopper enn Colocini til å makere ut Long, om Mbemba skal passe på Pelle... Men å stille med en annen stopper kun av frykt for Long ville vært for drøyt, og vi så jo at Southampton valgte å stille med han på benken fra start, da de (naturlig nok) hadde mer tro på andre alternativer...

Det jeg synes er mer bekymringsverdig er de store sjansene Mane brente, og total mangel på markering ved andre anledninger som ikke førte til mål, men vi virkelig hadde fotjent å bli straffet.... Tror det var en corner, der alle spillerne våre var på bærtur i markeringen.... Katastrofalt.. Mane kom altfor lett gjennom på slutten av kampen, på grunn av grove feil og burde egentlig avgjort kampen...

Martin

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3256
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #1152 på: 15. Aug. 2015, 08:27 »
Syns det er bra du svarer på alt du vil og skriver så utfyllende som du ønsker superswag, men hadde satt pris på om du kunne fått alt inn i et innlegg.
Litt irriterende når det kommer 8-10 innlegg fra samme bruker :P

superswag

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 481
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #1153 på: 15. Aug. 2015, 08:36 »
Ser vi er linket til Andros Townsend, men her er det snakk om en pris på svimlende £15 millioner. Da synes jeg vi heller skal betale det for Austin. HAr vært stille rundt Florian Thauvin, synes han er mer spennende spiller enn Townsend.
Vi er linket til mange backer og midtstoppere den siste uken, håper det fortsatt kommer inn et par nye spillere før 1 september.


Hmmm. Her har vi 2 spillere som hører hjemme i et svakt Premier League lag, og ikke noe vi burde hente om vi skal heve oss... Den prisen er jo ekstem uansett hvem av disse to den skulle brukes på... Austin ser ut til å heldigvis ikke komme til tross for at dette så ut til å skje. Håper dette var løse rykter, og vi var langt unna å bruke en stor sum på Austin. Disse ryktene oppstod jo lenge før Mitrovic ble klar.. Så om vi ender opp med kun en spiss dette vinduet, er det vel ingen tvil om at klubben gjorde rett i å satse på Mitrovic fremfor Austin, nesten uansett hvor billig sistnevnte skulle bli, både overgangssum og lønnsmessig...

Da føler jeg faktsik om jeg må velge mellom disse to spillerne, at Townsend er mer spennende... Austin har ingen stoe styrker, og har til gode å vise seg som en skikkelig goalgette over flere sesonger... Takker ja til en Austin som scorer like mye som ifjor hvert år, men dette er nok for mye å forvente...

Townsend derimot, som jeg heller ikke er noen stor fan av, og ser for meg ende i en enda svakere klubb, har faktisk vist tendenser til potensial. En periode i Tottenham sluttet de jo nesten å savne Bale, mens Townsen plutselig fikk prøve seg på landslaget. Dette storspillet ble kortvarig, og han har missbrukt mange sjanser på å spille seg tilbake til en fast plass på laget... Men i motsetning til Austin, kan vi med flaks få noe ut av Townsend som har vist at han har noe i seg. Uansett syns jeg ikke dette holder slik situasjonen er nå, og hvertfall ikke til slike sinnsyke overpriser, da vi ikke engang er i en posisjon der vi har behov for noe avarage stallfyll... For 15 millioner vet jeg at Carr har en haug med vesentlig bedre spillere å velge i... Til 5 millioner burde vi også få mer ut av pengene med den oversikten jeg antar vi har med Carr og co.....


Og kjenner jeg oss rett,,, kan jeg nesten garantere dere at Newcastle IKKE kommer til å hente noen av disse. Dette er nok løse rykter, og spessielt Austin var nok mye lengre unna en overgang i realiteten, enn ryktene tilsa... At vi skal ha bydd på Townsend, og spessielt det beløpet som er nevnt, må være det verste oppsinnet jeg har hørt. Denne summen hadde Tottenham akseptert på sekundet og ledd av oss når kontrakten var signert.. Townsend hadde nok heller ikke nølt med å komme om vi faktisk skulle være interessert i å satse på han, og gi han mer spilletid enn han får i tottenham...

Hadde foretrukket feks Ballotelli, en spiller som innehar noen ekstremkvaliteter, og et potensiale langt over Austin. Til tross for en elendig sesong i Liverpool, tror jeg ikke vi skal avskrive han, og ser for meg at et klubbskifte kunne gitt ny energi. Han har alltid vist at han inneholder et enormt potensiale, og til tider vært helt enorm. Det er en grunn til at han har gått fra storklubb til storklubb, spiller fast for Italia, og fortsatt linkes til meget gode klubber. Alle er klar over hvor mye kvaliteter han innehar, og hvilken alder han er i, og derfor blir ofte overgangssummene like høye hver gang, og verdien hans holder seg til tross for mangel på stabilt godt spill... Og han kan umulig ha en like svak sesong som sist sesong, uansett lag...

Boini er også en spennende spille, som riktignok har vært på utlån i Sunderland, og mest sansynlig nå ser ut til å ende der permanent. Har vært i Italia stort sett,, en kort tur i Liverpool før utlånet, og er nå tilbake, og er sikkert ikke direkte urealistisk til tross for Sunderlandoppholdet...Han innehar et stort potensiale som jeg ser gradvis vise seg mer og mer etter den dårlige starten i Liverpool. De hentet han med god gunn, da han så meget spennende ut, men nå besitter de så mange spisser at han mest sansynlig hadde kun tapt seg i verdi på benken.

Hernandez fra MUFC, er en klassespiss på vei vekk, han kan fort ende i en storklubb, men kan meget godt ende i en klubb på vår størelse, og vise seg å være et kupp..Var ikke uten grunn at Real lånte han ifjor og til stadighet valgte han fremfor en spiller som Jese...

Bolasie i Palace er en spessiell spiller, som er meget spennende, og jeg tror fort kan ende i en langt større klubb enn oss. Samtidig er han et lite usikkerhetsmoment på sikt, og kan vise seg å være kun en ujevn entertainer som ikke klarer prestere stabilt over tid...

Jay Rodriguez i Sothampton er "endelig" tilbake fra langt skadefravær, og jeg ser for meg at han går til ett av topplagene når han får vist seg litt på banen igjen... Startet vel mot oss sist, noe som tyder på at han allerede nærmer seg formen, da de har sett han på trening og i pre season nok til å sette han rett inn i laget...Kan være god både som spiss og offensiv midtbanespiller/kant.

Beharino hadde vært fantastisk, og ikke direkte urealistisk, men ser dessverre ut til å ende i Spurs nå. Ikke at jeg hadde noe grunn til å tro at vi skulle gå for akkurat han, eller er så sikker på om vi trenger nok et spisstalent, med tanke på at Beharino ikke akkurat ville blitt billig...Blir også litt lik Cisse og Mitrovic, da alle tre er mere goalgettere, og besitter mindre kreativ kraft til å spille andre gode. Hadde han vært mer allsidig som Perez som både kan fungere godt som spiss og i en 10er rolle, kunne han rullert i 2 posjoner, men med tanke på at han er mer en ren spiss, ville vi blitt nesten tvunget til å avlyse en serriøs satsning på Mitrovic vi nå har punget ut stort for, og som trenger spilletid. Har egentlig mer sansen for Beharino som er mye kvikkere, og vi kan spille mer langs bakken og gjennom midten, enn lange baller og innlegg...Sånn sett hadde det vært mer aktuelt å satse på han istedet for Mitrovic før denne avtalen ble gjort... Mitrovic kan riktignok sikkert være fin som oppspillspunkt, men hadde ikke likt å se han i par med Beharino, da vi mister denne 10eren som jeg tror er bedre for laget enn to så statiske spisser.... Men dette er uansett en utrolig spennende spiller, som til tider ifjor var ustoppelig, er ung, og sikkert vil stabilisere seg på et meget høyt nivå med alderen..Lynrask, sterk i kroppen, teknisk, smidig, og viste til tider meget gode avslutningsegenskaper, da han hadde en lang rekke kamper han scorte i hver eneste..Gikk riktignok noen perioder der det buttet litt imot målmessig, men dette stabiliserer seg nok med årene da han er såpass ung at jeg føler meg sikker på at han blir en skremmende god spiller når som helst, da han allerede har fysikken klar til tross for den unge alderen...Selv om han er kjapp teknisk, smidig og ung, så er han ingen tynn pinne, men er meget sterk i kroppen for alder og kroppstype..

Konklusjonen blir at etter spillerne vi har hentet, så blir disse spissene litt feil type spillere om vi skal satse på de vi har punget ut stort for,, mens Bolasie og Rodriguez er jeg veldig usikre på, da jeg er usikker på Bolasie sine ferdigheter som en del av et lag, og frykter han er mer en individualist som er morsom og se på, og kan virke veldig god ved enkelt anledninger enn en som er stabilt god og er bedre totalt sett for 11eren...Rodriguez ville jeg heller ikke punga ut alt for mye for, da han har gått såpass lenge med skade uten å spille, og hadde vært litt gambling før han har vist seg litt etter skaden...

Men poenget var at det er mange gode vinger og spisser som hører hjemme i en toppklubb på tilgjengelig på markedet, mens Townsend og Austin nok aldri vil gå til en av de bedre klubbene, men kunne tilføyd bunnlagene noe... Er nok mange fler jeg kunne nevnt, og enda da ser jeg bort fra alt Carr har oversikt over. Er nok en haug klassespillee rundt om kring han har fulgt, som flesteparten ikke har hørt om en gang... Hvem vi i realiteten er interesserte i, er nok meget hemmelig, mens disse ryktene virker å være løse, til tross for at jeg en stund frykta at Austin var på vei... Er så mange spennende spillere overalt i andre nasjoner, som jeg også antar gir oss mer kvalitet for pengene enn å hente en spiller direkte fra preme league.. Se på Basel for eksempel. Ikke noe styrtrik klubb som begynnner kreve astronomiske klubber. Sveits er ekstremt gode på å få frem talenter nå, og en spiller som Xhaca MÅ jo  ende i en storklubb snart...Den franske og nederlandske ligaen har garantert mange spennende spillere til overkommelige priser. Sjaktar er kanskje mest spennende av alle, men disse er vel styrt av en rik eier, er etablert seg i CL, og kan fort være en utfordrer til CL gull....

Alltid mye klasse i Porto, men her tro jeg også de mest spennende vil til en større klubb enn Newcastle. De har også meget solid økonomi, både etter å ha etablert seg som en av utforderene år etter år i CL, og den klubben som har tjent mest på de siste 5 års overganger netto, etter usansynlig mange gode kjøp med stor profitt... Benfica er alltid en spennende klubb som ofte markerer seg i Europa, og har alltid mange meget spennende spillere som viser høy klasse på høyt nivå...

Når jeg da hører navn som Townsend og Austin, både med tanke på at vi fortsatt burde ha ressurser, er en klubb mange spennende spillere fra mindre ligaer garantert har lyst å spille for, og jeg kan ikke se hva Austin og Townsend i det hele tatt hadde tilføyd stallen, da vi har tilsvarende kvalitet, og mange spennende spillere som jeg tror kan ta store steg denne sesongen...

superswag

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 481
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #1154 på: 15. Aug. 2015, 09:05 »
Syns det er bra du svarer på alt du vil og skriver så utfyllende som du ønsker superswag, men hadde satt pris på om du kunne fått alt inn i et innlegg.
Litt irriterende når det kommer 8-10 innlegg fra samme bruker :P

Jeg er klar over at det kan komme mange innlegg på rad, men jeg svarer etterhvert som jeg leser ting jeg reagerer på. Det kan være flere vidt forskjellige ting som diskuteres i denne tråden da det omhandler alle transfers, og en haug spillere diskuteres i samme tråd...Dessuten er det meget slitsomt å sitte og lime sammen, redigere flere til et innlegg, da det fort blir kluss med siteringsfunksjonen om jeg ikke holder tunga i munnen.... Hvis du synes det er irriterende, så skal du få lov til det, men det kan da umulig være så tungt å lese flere innlegg. Nå syns jeg du bare er vanskelig. Hadde faktisk vært mye enklere om vi hadde hatt flere diskusjoner innenfor "transfers" delen av forumet, så ikke alle spillere og diskusjoner havner i samme tråd... Er jo litt på trynet å ha en tråd som heter "transfersommeren 2015", inne i "transfers" delen av forumet, da dette blir er den eneste aktive diskusjonen i "transfers" delen. Er man interessert i å diskutere transfers blir det jo bare smør på flesk, så synes man godt kunne diskutert spillere hver for seg, for eksempel en tråd om Austin, en om Mitrovic, en om Townsend osv. Da finner man både lett fram til transfers diskusjoner, og kan lettere gå inn i diskusjonene man finner interessante, istedet for å ha alle slags diskusjoner i et stort kaos... Blir nesten som vi skulle hatt en "kamper" diskusjon inne i "kamper" delen av forumet istedet for å diskutere kampene seperat. Folk er ikke dumme, og skjønner at i denne delen skal det diskuteres transfers, og å da ha flere diskusjoner seperat hadde nok gjort det mer oversiktlig, ryddigere og enklere å holde seg til et innlegg enn når man sitter og diskuterer 3-4 vidt forskjellige ting et sted... Har foreslått dette tidligere, men møtte stor uenighet... Virker som folk her til tider er veldig lite fleksible, og lite åpne for forandringer. Det er mere "sånn skal det være, fordi sånn har det vært" holdning, uten noe særlig god argumentering...

Nå ba han meg riktignok om å skrive kortere, og ikke svare på "alle" innlegg... Må da få lov å skrive lange utfyllende svar med argumenter for eller imot, og svare om det er noe jeg har en sterk formening om.... Sitter ikke å svarer på alle innlegg, om jeg ikke har noe stor formening om det som blir skrevet, eller har noe å tilføye/gå dypee inn på det jeg allerede har sagt.... Er han sjefen her som skal bestemme at innlegget mitt er for langt? Eller hva jeg skal få lov å svare på? Han får hoppe over innleggene mine hvis de er for lange for han, og unngå dem hvis de er for mange.....Vi kan jo like godt legge ned forumet hvis folk ikke tåler å lese lange/mange innlegg....
« Siste redigering: 15. Aug. 2015, 09:17 av superswag »