20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2015  (Lest 288726 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #1125 på: 13. Aug. 2015, 10:17 »
Ja, og gjentar seg selv hele tiden:)
Tror de fleste har skjønt hva du syns om obertan nå:)
Jeg er langt fra enig. Ja han hadde en super assist på 2-1 målet men den alene gjør ikke at han får godkjent kamp. Han roter seg bort gang på gang sammen med haidara. Fikk mark av å se på de to.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #1126 på: 13. Aug. 2015, 11:09 »
Så du nekter for at Obertan spilte bra nå og mot slutten av forrige sesong?
Jeg kan gjerne svare på den: Obertan spilte ikke bra mot Southampton og han var ikke god forrige sesong. Utenom assisten på scoringen til Wijnaldum gjorde han ingenting på søndag og forrige sesong var han seg selv: ræva.

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #1127 på: 13. Aug. 2015, 11:15 »
Ja, blir fort mye gjentakelser.
Mye fin argumentasjon, men biter meg spesielt merke til hvordan du mener vi ikke skal dømme etter en match, men samtidig stempler Cabella som klasse etter Chelsea-kampen ifjor. En match.

Sitter nesten å håper Shaqiri gjør det bra, kun for å motbevise. Missforstå meg rett, håper Cabella blir dritgod for oss, men når det kommer til CV er det vel faktisk lettere å se potensial, eller hvertfall utviklingsmulighet i han, kontra Cabella.
I tillegg argumenterer du at mange spillere blomstrer sent (i din argumentasjon for Obertan), men Shaqiri, på 23, han avskrives så det synger etter.

Enig i vi trenger en hodestrerk stopper, men tror de fleste her har resignert etter at Colo fikk ny kontrakt. Er ikke alt folk ikke er enig den ufattelige logiske tankegangen at vi bør ha en spillere som kan klarere cornere, handler vel heller om at folk ikke orker å ta diskusjonen før det blir en realitet.

Er dessverre ikke vi som styrer klubben, nå ser det ut som Colo-Mbeba blir stopperparet vårt, er vi andre da så tette i pappen som du skal ha det til, fordi vi, på tross av manglende stopperferdigheter, tar imot andre spillere med åpne armer? Er det en ting vi har lært under Mike Ashley er at vi skal være takknemlig bare om han gidder kjøpe spillere.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #1128 på: 13. Aug. 2015, 11:31 »
http://www.shieldsgazette.com/sport/football/mike-williamson-set-for-newcastle-exit-after-five-and-a-half-years-on-tyneside-1-7406675

Chris Hughton skal være så vennlig at han vil hente Mike Williamson til Brighton, og det synes jeg ville være helt fantastisk.
Vi ska jo prise oss lykkelig dersom vi får penger i tillegg til frigjorte lønnskostnader.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

GMC

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2573
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #1129 på: 13. Aug. 2015, 11:43 »
http://www.shieldsgazette.com/sport/football/mike-williamson-set-for-newcastle-exit-after-five-and-a-half-years-on-tyneside-1-7406675

Chris Hughton skal være så vennlig at han vil hente Mike Williamson til Brighton, og det synes jeg ville være helt fantastisk.
Vi ska jo prise oss lykkelig dersom vi får penger i tillegg til frigjorte lønnskostnader.

Leste et sted at det også var diskusjon om å bytte han med Lewis Dunk som vi har vært linket til tidligere.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #1130 på: 13. Aug. 2015, 11:46 »
http://www.shieldsgazette.com/sport/football/mike-williamson-set-for-newcastle-exit-after-five-and-a-half-years-on-tyneside-1-7406675

Chris Hughton skal være så vennlig at han vil hente Mike Williamson til Brighton, og det synes jeg ville være helt fantastisk.
Vi ska jo prise oss lykkelig dersom vi får penger i tillegg til frigjorte lønnskostnader.

Som om ikke Chris Hughton var hedersmann nok på Tyneside fra før. :)

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #1131 på: 13. Aug. 2015, 11:53 »
http://www.shieldsgazette.com/sport/football/mike-williamson-set-for-newcastle-exit-after-five-and-a-half-years-on-tyneside-1-7406675

Chris Hughton skal være så vennlig at han vil hente Mike Williamson til Brighton, og det synes jeg ville være helt fantastisk.
Vi ska jo prise oss lykkelig dersom vi får penger i tillegg til frigjorte lønnskostnader.

Leste et sted at det også var diskusjon om å bytte han med Lewis Dunk som vi har vært linket til tidligere.
Vi skal visstnok ha bydd £5m + Williamson.

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #1132 på: 13. Aug. 2015, 12:19 »
"Williamson has been told that he no longer features in McClaren's first-team plans along with Yoan Gouffran and Haris Vuckic"

HERLIG! :D

Feirer med å kose meg litt med denne godsaken:
« Siste redigering: 13. Aug. 2015, 12:26 av snkz »

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #1133 på: 13. Aug. 2015, 13:40 »

målet mot villa der husker jeg meget godt, for et mål. kanskje det fineste jeg noen gang har sett. for en vanvittig mann!

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #1134 på: 13. Aug. 2015, 13:55 »

målet mot villa der husker jeg meget godt, for et mål. kanskje det fineste jeg noen gang har sett. for en vanvittig mann!

Lurer på hva Shearer hadde som ca ingen har nå lengre :D

Kanskje det oppsummeres best av en annen legende.

"Shearer kicked the ball as if he wanted to kill it" - Alex
« Siste redigering: 13. Aug. 2015, 14:02 av snkz »

akselho

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 476
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #1135 på: 13. Aug. 2015, 15:58 »
Gouffran-mannen som slår støttepasninger i kontringer, og Williamson som har slått fire langpasninger hver kamp uten å treffe en eneste gang, er på vei ut. Det er gode nyheter!

Austin og en ung og god forsvarsspiller inn så er jeg faktisk svært godt fornøyd!
Black and white since 1996

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #1136 på: 13. Aug. 2015, 18:10 »


Kor er det utdraget henta fra? Meget gledelig om det stemmer!
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

superswag

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 481
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #1137 på: 13. Aug. 2015, 20:55 »
Ja, og gjentar seg selv hele tiden:)
Tror de fleste har skjønt hva du syns om obertan nå:)
Jeg er langt fra enig. Ja han hadde en super assist på 2-1 målet men den alene gjør ikke at han får godkjent kamp. Han roter seg bort gang på gang sammen med haidara. Fikk mark av å se på de to.

Gjentar meg selv? Du potter jo direkte ord i munnen min.... Aldri sagt at en assist alene gjør at du få en godkjent kamp. Dette er baset på hele kampen, og slutten av forrige sesong. Men du kan jo gå og se på høydepunktene fra kampen hvis assisten var alt han gjode.... Tok jo knekken på en av de mest spennende nykommerne i PL. Clynes erstatter...

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #1138 på: 13. Aug. 2015, 21:00 »
http://www.shieldsgazette.com/sport/football/mike-williamson-set-for-newcastle-exit-after-five-and-a-half-years-on-tyneside-1-7406675

Chris Hughton skal være så vennlig at han vil hente Mike Williamson til Brighton, og det synes jeg ville være helt fantastisk.
Vi ska jo prise oss lykkelig dersom vi får penger i tillegg til frigjorte lønnskostnader.

Leste et sted at det også var diskusjon om å bytte han med Lewis Dunk som vi har vært linket til tidligere.
Vi skal visstnok ha bydd £5m + Williamson.

Uten å ha sett spilleren, ihvertfall som jeg kan huske, så synes jeg den prisen er i overkant dyr.
Hvor mye koster Jannik Vestergaard? En spiller jeg har veldig lyst å se i NUFC drakt.

superswag

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 481
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #1139 på: 13. Aug. 2015, 21:06 »
Ja, blir fort mye gjentakelser.
Mye fin argumentasjon, men biter meg spesielt merke til hvordan du mener vi ikke skal dømme etter en match, men samtidig stempler Cabella som klasse etter Chelsea-kampen ifjor. En match.

Sitter nesten å håper Shaqiri gjør det bra, kun for å motbevise. Missforstå meg rett, håper Cabella blir dritgod for oss, men når det kommer til CV er det vel faktisk lettere å se potensial, eller hvertfall utviklingsmulighet i han, kontra Cabella.
I tillegg argumenterer du at mange spillere blomstrer sent (i din argumentasjon for Obertan), men Shaqiri, på 23, han avskrives så det synger etter.

Enig i vi trenger en hodestrerk stopper, men tror de fleste her har resignert etter at Colo fikk ny kontrakt. Er ikke alt folk ikke er enig den ufattelige logiske tankegangen at vi bør ha en spillere som kan klarere cornere, handler vel heller om at folk ikke orker å ta diskusjonen før det blir en realitet.

Er dessverre ikke vi som styrer klubben, nå ser det ut som Colo-Mbeba blir stopperparet vårt, er vi andre da så tette i pappen som du skal ha det til, fordi vi, på tross av manglende stopperferdigheter, tar imot andre spillere med åpne armer? Er det en ting vi har lært under Mike Ashley er at vi skal være takknemlig bare om han gidder kjøpe spillere.

Nå mente jeg ikke at Cabella var kun god mot Chelsea,,, det var et eksempel, der Cabella dominete borte mot Chelsea, men han hadde en stigende fomkurve etter en svak start... Har du virkelig sett alle kampene våre,, eller bare antar du han var dårlig i alle andre kamper? Eller sliter du med hukommelsestap?..

Cabella ble hentet da han hadde hatt en meget god sesong i frankrike... Shaquiri har imotsetning hatt en svak sesong i Inter og aldri vært i næheten av å slå gjennom i Bayern.. Altså en spiller på vei ned vs. en spiller på vei opp... Shaqiri var meget spennende i Basel, men etter det har det bare gått nedover... Kan godt væe at han blomstrer igjen, men for de som har fått med seg den fallende fomkuven hans de siste årene,, vil det nok væe mer fristende med en spiller på vei opp.. Cabella har i det siste,, da han ha prestert,,, vært bedre enn det Shaqiri har vært i Inter, og ser ut til å ha funnet seg til rette i england nå... Obertan har også hatt en stigende formkurve,, imotsetning til Shakiri,, skjnner ikke at du ikke kan se dette...

Nå har Newcastle faktisk mange gode hodespillere i stallen på stopperplass,,, Williamson er god. Lascelles er meget høy så antar han også er meget god.