20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2015  (Lest 288727 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #1065 på: 08. Aug. 2015, 18:48 »
Obertan utvikle seg? Herregud mann, han er 26 år og har ikke blitt et fnugg bedre enn da han var 18 år.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #1066 på: 08. Aug. 2015, 19:56 »
Obertan utvikle seg? Herregud mann, han er 26 år og har ikke blitt et fnugg bedre enn da han var 18 år.

So enkelt kan eit innlegg skrivast og det trengs ikkje fleire ord for å oppsummera godaste Obertan. Viser jo berre kor mykje me saknar spelara som kan trua med fart, passera fleire og få til gode innlegg, når Obertan såg lovande ut i 4 kampar førre sesong. Då står det verkeleg skralt til med oss.

wiigen

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 458
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #1067 på: 09. Aug. 2015, 10:38 »
http://www.edp24.co.uk/sport/norwich-city/rumour_mill_colombia_international_juan_fernando_quintero_linked_with_norwich_city_1_4182380

FM-tallentet Juan Fernando Quintero kan jo være et alternativ hvis Newcastle ikke kommer noen vei i forhandlingen med Florian Thauvin eller Xherdan Shaqiri :)
he shagged your lass, taylor shagged your lass

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #1068 på: 09. Aug. 2015, 11:18 »
http://www.edp24.co.uk/sport/norwich-city/rumour_mill_colombia_international_juan_fernando_quintero_linked_with_norwich_city_1_4182380

FM-tallentet Juan Fernando Quintero kan jo være et alternativ hvis Newcastle ikke kommer noen vei i forhandlingen med Florian Thauvin eller Xherdan Shaqiri :)

Absolutt en spennende spiller som imponerte på et spennende Columbia lag i VM ifjor. Chievo og Norwich er jo også klubber Newcastle bør kunne utklasse ganske greitt på de fleste måter. Spiller vel primært også på venstrekanten hvor vi burde hatt en ny spiller inn. Virker jo som det du også selv påpeker at vi ikke kommer noen vei med Thauvin og da er det ikke vits i å kaste bort mer tid der. Shaqiri har vel Newcastle aldri vært interessert i da....

"In other news", Austin spilte 85 minutter for QPR UTEN nettkjenning igår, og det spekuleres nå i at QPR vil gå med på å selge for £13 mil. Kanskje like greitt å la ham "spille ned" verden sin litt i Championship.... ;)

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #1069 på: 09. Aug. 2015, 12:03 »
Han har vel tankane andre plassar enn i QPR og Championship allereie.

SvampeBoB

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 394
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #1070 på: 09. Aug. 2015, 13:33 »
Obertan fra start. 😃 Nå får vi se hva han er god for. Som sagt villig til å gi han en mulighet til.
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!

Eppa

  • NewUtd.no
  • Supersub
  • *****
  • Innlegg: 266
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #1071 på: 10. Aug. 2015, 12:02 »
Hadde vært kult med et småfrekt lånebud med opsjon på Illarramendi i Real Madrid eller Rode i Bayern
"Newcastle fans never cease to amaze me. If there was a trophy for best supporters this lot would win it hands down every year." - Alan Shearer -

mortinho84

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 272
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #1072 på: 10. Aug. 2015, 12:22 »
trenger vi virkelig flere vinger? igår hadde vi perez og aarons på benken. det er vel kanskje di 2 spillerene med størst forhåpninger til. og ser ikke helt at perez blir brukt på topp slik vi spiller. vi har og cabella i bakhånd. greit med bredde men vi er ikke manu eller chelsea der spillere er fornøyd med å være på benken. vil mye heller ha inn en midtstopper back og def midt. tiote viser igjen at han er milevis unna der han bør være. og at han stiller foran abeid i køen sier vel det meste om abeid sin posisjon i klubben.  Vi skulle hatt et beist på midten da vi har lite duell kraft sentralt når sissoko er på vingen. anita og colback er ikke akkurat matic/toure i luftduellene. eller begynner eg og å miste troen på haidara. helt utrolig dårlig touch på han igår.sliter med enkle mottak og å føre ballen,og når vi kun har dummet i bakhånd er det tynt der også.

Mats

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1769
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #1073 på: 10. Aug. 2015, 12:52 »
Vinger er i hvert fall ikke det vi trenger mest, der har vi Aarons som virker veldig spennende, i tillegg til at Cabella burde få mer tillit enn han gjorde under Alan Pardew.  Ayoze Perez kan også benyttes i denne posisjonen. Vil gjerne ha en ny spiss, men vil ikke ha Austin overhodet. Skal vi punge ut penger for enda en spiss håper jeg vi går for en rask bakromsspiss. 13 mill for Austin når vi har en lignende spiller i Mitrovic føler jeg blir feil prioritering. Det viktigste i mine øyne er å hente to nye forsvarspillere. Føler ikke at verken Taylor, Williamsom eller Coloccini er gode nok. Vil si at Dummett og Mbemba virker som våre sterkeste midtstoppere, og får vi inn en eller to luftsterke stoppere ved siden av de to, så synes ikke jeg det ser like skummelt ut bak der. Synes dog det er OK beholde Coloccini, men tiden er inne for at han får mindre og mindre spilletid.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #1074 på: 10. Aug. 2015, 13:07 »
Om han fortsetter å bruke Obertan trenger vi vinger, fordi det må bety at obertan er bedre enn de som sitter der.

Så ja, vi trenger en god ving da.

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #1075 på: 10. Aug. 2015, 13:08 »
Shaquiri var å se på Britannia igår, hadde ikke dette vært noe for oss eller bare jeg som er fan av han??

Mats

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1769
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #1076 på: 10. Aug. 2015, 13:13 »
Om han fortsetter å bruke Obertan trenger vi vinger, fordi det må bety at obertan er bedre enn de som sitter der.

Så ja, vi trenger en god ving da.

Hvis McLaren fortsetter å bruke Obertan så blir jeg redd. Helt greit om vi får inn en ving, men forsvaret vårt ser ut som et helvete, så jeg vil gjerne tette igjen der først og fremst. Vi har flere alternativer der framme.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #1077 på: 10. Aug. 2015, 13:16 »
Om han fortsetter å bruke Obertan trenger vi vinger, fordi det må bety at obertan er bedre enn de som sitter der.

Så ja, vi trenger en god ving da.

Hvis McLaren fortsetter å bruke Obertan så blir jeg redd. Helt greit om vi får inn en ving, men forsvaret vårt ser ut som et helvete, så jeg vil gjerne tette igjen der først og fremst. Vi har flere alternativer der framme.

Venstresiden vår igår var helt katastrofal, obertan er jo døden og haidara var også krise.

Fokus bør være en midtstopper > venstreback > ving (om ikke Obertan får fortsette å spille her selvsagt)

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #1078 på: 10. Aug. 2015, 13:20 »
Shaquiri var å se på Britannia igår, hadde ikke dette vært noe for oss eller bare jeg som er fan av han??

Hadde digga det dersom vi hadde hentet han! :D Håper vi prøver oss..

Men som du sier, ny stopper/v.back bør prioriteres først!

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #1079 på: 10. Aug. 2015, 13:28 »
Vi har Aarons, Sissoko, Obertan, Cabella, Perez og aller nødigst Gouffran som kan bekle vingene. Jeg syns ikke det er så halvgærent. Anser Sissoko og Aarons som særdeles spennende, og dersom Obertan fortsetter levere assists - så skal han jo selvfølgelig få være med å diskusjonen. I det lange løp har jeg trua på at han kommer til kort mot andre i stallen såfremst de holder seg skadefri. Vil også påstå at Cabella har mye urealisert potensiale. Så jeg syns ikke det er så krise.
Haidara var tydeligvis svak i helga, men bidro med assist, og jeg syns vel det er parodisk tidlig å dømme ham nord og ned. Danka ut Dummet fra startoppstillinga i fjor før han selvfølgelig ble skadd igjen. Har som flere ganger nevnt før god tru på ham. Trenger fortsatt tillit og en skadefri periode. Dummet er en habil back-up, selv om han nok er best som stopper.
Uansett føler jeg vel at det viktigste er å få Williamson ut av klubben og henta inn en langt bedre stopper.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida