20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2015  (Lest 288726 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #1035 på: 06. Aug. 2015, 22:33 »
Spennande, då er da heilt sikkert ikkje oss.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #1036 på: 06. Aug. 2015, 22:47 »
Rondon er meget spennende ja. Husker vi var linka til han før han gikk til Russland også.

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #1037 på: 06. Aug. 2015, 23:15 »
RussianFootballNews:
According to our colleague @fercamara86, Zenit striker Salomon Rondon is currently in England ahead of a proposed move to an unnamed club.

Ikke snakk om at Rondon hadde vert i England uten at en eneste avis/kanal hadde plukket det opp. Er kun denne Man City baserte fyren som har twitret om at nufc har lagt inn bud på Rondon. God spiss, men lukter tullerykter fra Russland lang vei. Samme som denne vingen fra Anderlecht.

superswag

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 481
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #1038 på: 07. Aug. 2015, 04:59 »
Det blir ikke en mur bak der med Mbemba og Coloccini/Taylor heller. Jeg vil heller prøve noe nytt enn å gå i den samme leksa som vi vet ikke funker.

Du argumenterer delvis bra for ikke å forandre for mye i forsvaret superswag, men allikevel føler jeg Daniel er ganske spot on her!

Argumenteringen til Daniel er jo direkte motsigende... Han vil prøve noe nytt, og slik jeg har forstått har aldri Mbemba og Colo spilt sammen før... Kan hende dette er nytt nok for å få forsvaret til å blomstre. Vi så i Arsenal der Vermaalen på papiret skulle være bankers, men som helhet spilte Kochelny og Mertesacker mye bedre sammen... Om vi skulle stilt med helt nytt midtforsvar i form av Mbemba og en ny stopper, tror jeg for det første Mbemba med pris og alder tatt i betraktning ikke er noe vesentlig forsterkning pdd, men på sikt, og en så ung spiller trenger nok tid på seg til å til passe seg PL. Et forsvar trenger en leder som kan styre blant annet offsidelinjen. Å stille med et nytt stopperpar som ikke kjenner laget, vil kreve helt enorme lederegenskaper, å komme til en ny klubb og ta kommandoen i et nytt forsvar. Mbemba er nok heller ikke denne lederen med det første, med tanke på alder, og aner ikke om han kan bli det heller.. Er usikker på hvordan spillertype Mbemba er, men tror han er jevnt over god, og kanskje ikke har nok luftstyrke til å danne et godt stopperpar med en spillende liten stopper. Ser også for meg at han kan bli matchet gradvis inn, og kvaliteten ikke nødvendigvis er der ennå til å gå rett inn i en skadefri elver, men dette gjenstår å se. En så ung spiller, ville nok kostet enda mer om han var direkte solid pdd, da dette tilsvarer prisen til en ferdig utviklet meget god PL stopper..Men for alt jeg vet har vi gjort et kupp og kjøpt en allerede meget god stopper..

Å avskrive Colo på grunn av noen slurvefeil sist etter alt han har prestert de senere årene synes jeg er overaskende.. Nå skal jeg si meg enig i at å ha et høyt laveste nivå er viktigst, og det hjelper ikke å være strålende en kamp som stopper, for så å gjøre en kjempeblemme den neste.. Det vil koste oss fler mål enn det avverger.. Men Colo mener jeg er langt fra noen David Luiz men har vært ekstra uheldig et par situasjoner denne sesongen, og mye av kommunikasjon, samhandling og ikke minst selvtilitt har nok falt litt naturlig i takt med laget, som jeg tror vil vise en helt annen guts denne sesongen.. Vi har også sett i perioder, ikke bare enkeltkamper, men perioder på 5 kamper på rap, der vi har vært helt enorme deffensivt, og med tanke på at vi svingte såpass fra å slå alle toplagene på rekke og rad, til å tape mot alle bunnlagene på rekke og rad, tror jeg dette må være noe mentalt i laget..

Colocini har stort sett de siste sesongene vært jevnt meget god, vunnet stort sett alle dueller, vært relativt felfri, isklad med ballen og pressede situasjoner, og en rolig god igangsetter som sjelden lager en katastrofal sjanse for motstanderen ved å spille seg ut iskaldt.. En av få spillere på laget vårt jeg mener er en klasse over de andre i store deler/perioder de siste sesongene(sammen med Krul, Tiote, Cabaye).

Colo har selvfølgelig en stor del av ansvaret for resultatene, og forsvaret, men her er det 4 mann som skal gjøre jobben, og såklart defensive bidrag fra midtbanen også.. Om en spiller bryter offsidelinjen, vil et tippeliga lag kunne utnytte dette. Vi så klart i Liverpool noe som kunne se ut som mangel på tydelige instrukser eller noe da det var kamper der 2 av spillerne valgte å rykke ut/tilbake på linje med Lovren, mens de 2 andre valgte å gå motsatt vei og følge Skrtl sin linje, og lagde dermed et 3 meters rom gode angrep kunne kose seg i... Det jeg prøver å si, er at selv om Colo er kaptein, og burde være forsvarets leder, så må treneren klare å instruere de andre om hvem som skal for eksempel sette offsidelinjen i et forsvar. Da er det ikke Colo sin feil om de andre ikke klarer å følge denne. Colocini virker som en rolig(til tross for denne krangelen med Krul, jeg misstenker er overdrevet i media, og at det i tillegg mest sansynlig var Krul som lot det koke over), men samtidig trygg, rutinert fyr. Da feks Alnvick måtte inn i mål og ga Colo noen grusomme støttepasninger som kunne vært skjebnesvangre, holdt han roen, og skjønte at Alnvick ikke var moden for nivået, og spilte videre fremfor å opptre oppgitt over hans innsats. Jeg ser for meg at han er typen som kan holde hodet kaldt når det koker som mest, og kan gjøre de andre trygge, uten å være en typisk pitbulll kaptein som skriker og kjefter på de andre. Dette kan være både bra og dumt, men jeg tror kapteinsbindet i dette tilfellet er like mye symbolsk, og vi har valgt å kjøre linjen med en "rolig klok" leder. Da Taylor var frisk virket han som denne lederen som faktisk peker og styrer forsvaret, men er ikke noe naturlig kapteinkandidat da dette symbolsk blir litt rart, siden han nesten aldri er frisk. TV2 viste statistiskk som var ganske sensasjonell der vi nesten aldri slapp inn mål med Taylor mens det rant inn uten han, og viste mange klipp av hvordan han tok tak i forsvaret. Denne statistiskken kan kanskje ha noe med også at Taylor var litt "heldig" og var frisk stort sett når vi var i form, de kampene man så vi lå trygt og kompakt som en helhet i laget, og storspilte,, ikke de der vi slurva i alle ledd, og var åpen som en sil i forsvar...

Det andre er komponeringen av stopperpar. "Dessuten passer Colo veldig godt inn i den mer spillende stilen vi forsøker å adaptere. " Nå har jo Colo vært den spillende og igangsettende delen av stopperparet, mens Williamson hele tia har hatt klippekort som "luftens baron" ved siden av. Alle forsvar er vel avhengig av minst en stor hodesterk spiller som kan få unna innlegg, lange oppspill, vinne på offensive og ikke minst deffensive dødballer. Her var Williamson rå, spessielt når det kom til klareringsfasen. Offensivt var han svært lite målfarlig men et godt oppspillspunkt som ville vinne duellen stort sett hver gang og stusse videre.. Å ha en til litt mer hurtig/spillende stopper ville vært selvmord, da motstanderne ville knust oss i luftrommet. Colo sin stopperpartner trenger å være sterk i luftrommet, mens Colo sin erstatter på sikt kan godt være mer spillende. Vet ikke om Mbemba er helt "oksen" ethvert forsvar trenger, og trenger muligens en hodesterk spiller ved siden av seg på sikt. Isåfall ville han blitt mere Colo sin erstatter på sikt. Tar jeg helt feil, noe som godt kan hende da jeg aldri har sett en kamp av han, og Mbemba er en okse  luftrommet, passer han ideelt med Colocini, mens vi på sikt kan se oss om etter en mer spillende stopper.

Godt å endelig være kvitt det ene leddet som tok vekk mye av fokuset fra å støtte laget, da vi kvittet oss med Pardew.. Tror ikke MClaren får slike protester med det første, selv om mange sikkert mener han er langt fra ideel, og Pardew fikk fleste mot seg ca samme dag han ble ansatt.. Dette hadde nok mye med måten Hughton ble sparket etter imponerende opprykk og en godkjent start på PL, og vi ikke hentet inn noe rutinert mann som forsvarte denne ansettelsen. Dessuten er nok å "hoppe etter Pardew" litt enklere, da fansen klarer slå seg fornøyd med en litt avarage manager..

Nå virker det nok som jeg er sterkt mot et kjøp av stopper, noe som overhodet ikke er tilfelle. Siden Taylor er kronisk skadet, har vi maks 2 gode stoppere, og med tanke på hvor ofte en av 3 gode stoppere ville vært satt ut av spill på grunn av bla. skader, er dette noe vi uansett burde sikte etter...Og det skade ikke å ha en god stopper på benken heller...Mbemba er nok heller ikke nødvendigvis tiltenkt å bli vår nr. 1 stopper, så en klassestopper i 25 års alderen som makker til Colo, med Mbemba i bakhånd/ved skader. Hadde gitt oss både kvalitet og kvantitet, samtidig som dette hadde erstattet Colo på sikt, og Mbemba kan modnes mens Colo "visner". Her antar jeg igjen at Mbemba er en allround god stopper, så en hodesterk stopper hadde passet både han og Colo perfekt. Jeg ville heller ha et mere statisk stopperpar, som Terry Cahill, enn et for ynkelig stopperpar. Selv alle topplagene i Spania har minst en stor stopper som kan avvwerge lange oppspill, cornere etc. Å nødvis erstatte Colo med en like spillende stopper mener jeg ikke er nødvendig, og det kan være vanskelig å finne en god såpass spillende stopper av høy klasse, selv om det kanskje hadde vært det ideelle.. Om vi skal spekulere i navn, er jo Shawcross fortsatt i en fin alder, holder høyt PL nivå, er vel over 190 og meget hodesterk. Virker til og med som en god ledertype, og er vel om jeg ikke tar feil vært kaptein i Stoke en stund.

Når det gjelder Vlaar var det store spekulasjoner om at han skulle til en toppklubb etter VM, og han hadde et år igjen av kontrakten. Denne er vel blitt fornyet da han fortsatt er i Villa? Dermed blir ønsket hans om å bli, med tanke på en nysignert kontrakt(uten at dette nødvendigvis forhindret Delph, Suarez etc.), og at Villa nå kan kreve langt mer penger for han, da de ikke trenger bekymre seg for å miste han gratis. Har vel tapt seg litt/vært mye skadet etter VM, og begynner å nærme seg 30. Hvis vi skal etablere oss på et høyt nivå kan vi ikke hente 30 åringer, som etter et par år begynner å forfalle, med en lønn som er høy nok til at vi sitter igjen med en spiller vi hverken får solgt for i nærheten av det vi betalte, eller kvittet oss med lønna til i hans svakere sesonger. Dessuten burde vi ha en stamme i laget, og ikke en haug spillere som går ut og inn, og heller satse på å bygge et forsvar for mange år fremover...Rutine er viktig og bra, men da foretrekker jeg en som er i maks 25 års klassen, og kan rutinere seg det lille ekstra hos oss...

Når det gjelder ønskene om salg av enkelte av våre svakeste stoppere, Obertan og Goufran, så har jeg noen spørsmål til dere:
Tror dere virkelig vi får noe særlig for disse spillerne?

Er dere klar over at de er meget lavt lønnet, og vi har en meget sunn lønnstruktur. Siste som hadde høy lønn og ble stallfyll var Jonas..

Hemmer disse spillerne laget? Om de så er 4. 5. valg, så vil de alltid være bedre enn 6. og 7. valget, og dermed være grei å ha i bakhånd...

Kan disse spillerne falle mer i verdi? De ligger antakelig på bunn av "kursen" sin, og en spiller som Obertan glimtet til mye mot slutten ifjor, og kan fort vise seg å bli en joker/fin stallspiller, og også få hevet verdien før et eventuelt salg. Den kan umulig synke noe særlig nå hvertfall.
Goufran er jeg forsåvidt delvis enig i, selv om han skal ha for at han jobber hardt, og ikke er så grusom som enkelte skal ha det til. Det jeg ikke ser i han er noe potensiale utover dette imotsetning til Obertan som fort kan heve seg mange hakk. Dermed er han ikke god nok. Men når jeg leser kommentarene høres det nesten ut som det er viktigere å kvitte seg med disse, uten noe videre argument enn en meget lav lønning, spessielt sammenlignet med spillere som er like langt bak køen i andre klubber... Man skulle tro de ødela laget fra benken sånn som folk skriver som det er første prioritet å kvitte seg med spillere... Det eneste som skjer da er at vi igjen har et tynt forsvar, om en spiller som Williamson og for eksempel Colocini blir solgt. Da vi måtte inn med Janmaat som stopper, etter å ha prøvd å leve på 3 stoppere ut sesongen etter utlånet av Mbwia, når den ene heter Steven Taylor og er mer hos fysioen enn på treningsfeltet, burde det ringt en bjelle om mangel på kvantitet. Nå har vi etter å fått inn 2 nye stopppere en brukbar kvantitet, men ikke mer enn det. Det eneste som gjør oss bedre er å kjøpe nye spillere, og skyve de andre lengre bak i køen(eventuelt selge dem om de til slutt blir totalt overflødig).Vi trenger en god 25 manns tropp, og ikke bare en god førsteelver, og jeg ser gjerne at en del av fjorårets 2. valg blir 3. valg fremfor å gå til en annen klubb, for småpenger, og å kvitte oss med våre lavest lønnede spillere.

Riverie er også en spiller jeg egentlig ikke har sansen for, da han er mere fysisk og rask, enn han er kreativ, teknisk eller målfarlig. Han spilte til tider bra mot slutten, men selv om han får et avarage målsnitt, ved en/flere "forløsende scoringer", tror jeg han aldri klarer å heve seg til en toppspiss. Det han kan er derimot å være grei å ha i bakhånd, og ikke minst heve verdien ved et salg gjennom prestasjoner som umulig kan gjøre den lavere enn den er pdd...

Da vil jeg tilføye en kanskje litt kontroversiell sammenligning. Cabaye ble solgt som 30 åring da han antakelig ville være en spiller på vei ned, og verdien var på det maksimale. Hadde dette vært en aksjehandel hadde vi fått det maksimale ut av aksjen.. Alternativet hadde vært å holde han et år, og  kanskje få igjen null og niks istedet for hele 200 millioner. I tillegg hadde han med en fallende prestasjonskurve(sett at spillet hans utviklet seg i negativ retning iløpet av et år), blitt verre å få solgt på grunn av en antakelig fin lønn som nøkkelspiller på førstelaget. Nå var riktignok dette på grunn av det skjeve markedet at vi fikk en slik overpris, og en fornuftig drevet sportslig og økonomisk klubb som oss ville aldri punget ut 200 millioner for en 30 åring... Dette salgtet som faktisk ga penger i kassa, sparte oss for lønnsutgifter, kvittet oss med en spiller i en alder man kun kan forvente at han er på vei ned, fikk overpris av en kunstig rik klubb, i motsetning til å selge spillere som har langt mer potensiale i seg, tjener under halvparten, og vi vil med salg selge dem på det tidspunktet vi vil få minst for dem, istedetfor å la dem få sine sjanser ved skader, vise seg litt frem, og dermed lokke frem en fin/brukbar sum fra en eventuelt kjøpende klubb...

Når det gjelder Lingard er vel han mer en "innoverspillende ving". Ikke en typisk til å slå innlegg, men drible seg innover og komme på løp i boksen, om jeg ikke tar feil. Uansett har han av det jeg har sett på U landslaget til England og Manchester United, virket som en av de mest spennende spillerne på u landslaget til england, og den prisen var jo latterlig lav..Trodde han var en av de mest spennende talentene United hadde på gang...Kan nok fint utfordre om en plass på laget vårt og være en meget god backup allerede nå, og kommer bare til å bli bedre og bedre. Kommer nok mye av at United har og kommer til å sitte med så ekstremt mange gode/talentfulle offensive spillere at selv Januzai begynner snart å bli overflødig å satse på...

siddis

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 746
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #1039 på: 07. Aug. 2015, 09:50 »
Du verden for en skriveglede:) beklager at jeg ikke leste absolutt alt, men noe kan noe må jeg kommentere.
Det virker for meg at Mbemba og Colo har mange av de samme styrkene og svakhetene. Det er viktig at man utfyller hverandre. Mertesacker og Koschelny(?) er således et ekstremt komplett stopperpar. Jeg mener at om Mbemba eller Colo starter så bør Taylor være på siden. De trenger nok en Heeman som kan gå foran i krigen baki der.

Og hvis det stemmer om Lingard så jatakk, men ikke på lån (som vel ble nevnt tidligere i sommer). Vi bør være større enn det.
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #1040 på: 07. Aug. 2015, 11:17 »
Vlaar er free agent, men har operert kneet og er ute til november. Kunne ha vært en fin løsning, men alt kommer an på kontrakten. Som erstatter for Taylor/Willo er det en "no brainer", så lenge kroppen er i god stand. Mannen var klasse i VM og vil kunne komme inn mykt i vår nederlandske bataljon!

Det som er viktig å anerkjenne er at vår vår forsvarsfirer sannsynligvis ikke hadde hatt vondt av litt PL-erfaring. Og hvis vi snakker om å komplimentere hverandre så vil Vlaar kunne være duellspilleren ved siden av den "spillende stopperen".

Allikevel er det ikke så enkelt. Det finnes mange eksempler på atletiske moderne og spillende stoppere som kan spille sammen. Mbemba er beskrevet som en ganske spillende type som også skal ha en bra duellstyrke. Så et bilde av kampen mot Gladbach og der hopper Mbemba 12,13 meter opp i været i en duell :) Er veldig spent på han!

Vi har sett mange eksempler de siste årene på at det kan lønne seg å hente folk som har vinnerkultur i sin DNA. Det har vi gjort nå både med å hente De Jong og Wijnaldum.  Det samme argumentet kan brukes om å hente en nylig fyllt 31 år gammel Gökhan Inler for 3 millioner pund. Mannen har så absolutt vinnerinstinkt i sitt DNA. En tvers igjennom profesjonell spiller og pasningssikker som få. Her kunne vi fått en general med rutine og fysikk, samt fantastiske holdninger. Tvers igjennom profesjonell.  Jeg hadde bytta ut han mot Tiote anyday! 2-3 år på toppnivå har han så absolutt igjen og han hadde garantert hatt mye å lære bort også i vår unge tropp.


TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #1041 på: 07. Aug. 2015, 12:53 »
Du verden for en skriveglede:) beklager at jeg ikke leste absolutt alt, men noe kan noe må jeg kommentere.
Det virker for meg at Mbemba og Colo har mange av de samme styrkene og svakhetene. Det er viktig at man utfyller hverandre. Mertesacker og Koschelny(?) er således et ekstremt komplett stopperpar. Jeg mener at om Mbemba eller Colo starter så bør Taylor være på siden. De trenger nok en Heeman som kan gå foran i krigen baki der.

Og hvis det stemmer om Lingard så jatakk, men ikke på lån (som vel ble nevnt tidligere i sommer). Vi bør være større enn det.
Må si jeg er veldig uenig i det du skriver. Colo sine svake sider er på hode, fart . Og dette er mbemba sine styrker. Så jeg tror de utfyller hverandre perfekt på papiret. Jeg tør å påstå vi hadde vært topp 4 i pl i ses 2011/12 om vi hadde hatt en hurtig stopper ved siden av colo. Har hatt altfor lite tempo blant stoppere i Newcastle i en årrekke. Mbiwa hadde tempo men hjelper lite når han ikke får tillit/når han ikke takler pl.

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #1042 på: 07. Aug. 2015, 15:04 »
Shane Ferguson går til Millwall på lån. Synd at vi ikkje fekk solgt han, men ryker nok når kontrakten går ut, og har ingenting i troppen å gjere.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #1043 på: 07. Aug. 2015, 15:16 »
Jepp, han er ferdig i klubben. Har vel bare kontrakt ut denne sesongen også.

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #1044 på: 07. Aug. 2015, 15:31 »
Spillere med siste året av kontrakten:
Ferguson
Williamson
Taylor
Elliot
Abeid
Marveaux
Vuckic
Obertan

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #1045 på: 07. Aug. 2015, 15:34 »
Det skal bli magisk neste sommer når vi kan kvitte oss med alt det rasket.

SvampeBoB

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 394
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #1046 på: 07. Aug. 2015, 15:55 »
Spillere med siste året av kontrakten:
Ferguson
Williamson
Taylor
Elliot
Abeid
Marveaux
Vuckic
Obertan

Her er det virkelig ikke mye jeg kommer til å savne. Muligens at Vuckic kan bli en bra spiller, men da må det skje fort. Ellers likte jeg det jeg fikk se av Obertan i fjor, så der kan man vel forlenge med ett år og se om han holder seg skadefri.

Jeg liker Steven Taylor jeg altså. Ofrer seg alltid 100 % i duellene. Han kaster seg jo inn med hodet først i noen av duellene.

Men ellers er det søppel alt sammen.
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8664
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #1047 på: 07. Aug. 2015, 17:25 »
Ellers likte jeg det jeg fikk se av Obertan i fjor, så der kan man vel forlenge med ett år og se om han holder seg skadefri.

Hæ? Nå blander du vel navn her?
Nei.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #1048 på: 07. Aug. 2015, 17:31 »
Ellers likte jeg det jeg fikk se av Obertan i fjor, så der kan man vel forlenge med ett år og se om han holder seg skadefri.

Hæ? Nå blander du vel navn her?

Usikker på om Bob blander navn her nå, men Obertan hadde en god periode på høsten før han ble skadet, så litt avhengig av prestasjonene hans den kommende sesongen så er jeg ikke helt fremmed for å gi Obertan ett eller to år til, men det avhenger som sagt av hvordan han gjør det denne sesongen.

Føler Taylor er litt i samme kategori. Problemet er skadene, han har sine gode perioder, men så blir de ødelagt av lange skadeavbrekk igjen. Taylors situasjon vil jo også avhenge litt av de andre stopperne denne sesongen. Hvis både Mbemba og Lascelles får spille en del og i tillegg presterer brukbart så kan vi jo eventuelt slippe både Williamson og Taylor og kanskje hente inn igjen bare én stopper. Men dette blir jo aktuelt først neste sommer og avhenger av hva som skjer frem til den tid.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #1049 på: 07. Aug. 2015, 17:57 »
Seriøst? Er det virkelig tema å gi Obertan en ny kontrakt blandt enkelte her? Sjokkerende i mine øyne. Hvor mange sesonger har han vært i klubben nå? 4? Har ikke utviklet seg en dritt og er forferdelig gang på gang.

Lurer på hvor den gode perioden han hadde i fjor var også forresten. På 652min (7,2 hele kamper) presterte han vanvittige en scoring og en assist.