20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2015  (Lest 288731 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Are

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 357
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #870 på: 28. Juli 2015, 08:44 »
Er lei dette maset og jaget etter spisser!!!!! DET ER JO ÅPENT SOM EI LÅVEDØR I FORVARET VÅRT!!!!
Må me venta til Mbemba er klar FØR me får inn stopper nummer 2....   ??????
Er så innlysende no kor skoen trykker........

Jeg tror nok definitivt klubben ser etter defensive forsterkninger, men de må jo også forholde seg til hva som faktisk er ledig på markedet.

Det er jo flere klubber som ser etter CB i sommer men som sliter med å finne kandidater.

Så bare fordi vi linkes til angrepsspillere betyr jo overhodet ikke at vi ikke ser etter forsvarsspillere.

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #871 på: 28. Juli 2015, 09:54 »
Trur ikkje vi er ferdig å handle etter Mbemba. Tipper vi får inn ein midtstopper til + ein spiller til(spiss eller ing)
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

lefsen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 813
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #872 på: 28. Juli 2015, 10:05 »
Afellay er jeg glad vi holdt oss LAAAANGT unna. Håper på Matip eller NKoulou nå!

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #873 på: 28. Juli 2015, 10:19 »
Ferdinand og  Shearer var no ekstremt like. So eg trur det kan fungera fint med Mitrovic og Austin på topp.

SuperAlmeida

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1939
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #874 på: 28. Juli 2015, 10:25 »
Afellay er jeg glad vi holdt oss LAAAANGT unna. Håper på Matip eller NKoulou nå!

Vil ikke ha Matip/N'koulou pga. afrikamesterskapet. Heller Rüdiger da. Vil være leit å miste de to beste stopperne (Mbemba inkludert).
« Siste redigering: 28. Juli 2015, 10:30 av SuperAlmeida »
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #875 på: 28. Juli 2015, 10:41 »
Vil også ha Rudiger pga ACN. Har rett og slett ikkje råd til å miste fleire viktige spillere midt i sesongen. Daily Mail har meldt at vi er klar for å legge inn eit forbedra bud på Austin. Denne gangen på 13.25 mill pund og vi meiner at dette er nok til QPR takker ja. Synes sjølv at 15 mill er mykje for ein spiller med 1 god sesong i PL og som samtidig har ein del skadehistorikk å vise til. Håper dei takker ja, og at vi får han over linja, slik at vi kan bruke alle ressurser på å finne ein MS til.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #876 på: 28. Juli 2015, 11:15 »
Vi har noen spennende unggutter i stallen nå med Rolando Aarons, Lascelles, Ayoze Perez, Haidara og Olivier Kemen som de som er mest omtalte i media og de som vi forventer blir å finne i troppen den kommende sesongen.
Adam Armstrong blir nå leid ut til Coventry og vil forhåpentligvis få verdifull spilletid.

Men hva med Bigirimana, Abeid og Vuckic? Er disse helt uaktuelle? Har alltid hatt et lite håp om at Vuckic skulle klare å komme igjennom nåløyet. Han har blikk for spillet, teknikk, fysikk og ett veldig godt skuddben. Er det for sent for han?

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #877 på: 28. Juli 2015, 11:24 »
Adam Armstrong utlånt til Coventry anser jeg som at han spiller på et nivå for langt ned. Er litt redd for utviklinga hans siste året.
Mener å ha lest tidligere i sommer at Vuckic sin fremtid var heller dårlig under McClaren?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #878 på: 28. Juli 2015, 11:32 »
At Armstrong spiller en sesong i League One nå ser jeg ikke på som noe problem. Husk at han fortsatt bare er 18år. Mye bedre at han får mye spilletid i Coventry enn at han blir sittende på benken i en Cola-klubb. For å ta et eksempel: Harry Kane var på lån til Leyton Orient i League One da han var 18år :)

Vuckic og Bigirimana kan jeg ikke tenke meg blir satset på. Vuckic fikk jo ikke være med til USA engang...
« Siste redigering: 28. Juli 2015, 12:24 av Daniel »

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #879 på: 28. Juli 2015, 12:30 »
Kan ikke starte sesongen med 2 nye stoppere. Med annet en av de har pl erfaring fra før. Så ashley williams eller shawcross vill vært perfekt i mine øyne.

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #880 på: 28. Juli 2015, 12:45 »
Da blei Chester fra Hull plukket opp av WBA for 8 mill pund, noko som eg synes er i overkant mykje for ein midtstopper som spelte forrige sesong på eit nedrykkslag. Men skal seiast, Hull slapp inn 10 mål færre enn oss til tross for dette.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #881 på: 28. Juli 2015, 12:57 »
At Armstrong spiller en sesong i League One nå ser jeg ikke på som noe problem. Husk at han fortsatt bare er 18år. Mye bedre at han får mye spilletid i Coventry enn at han blir sittende på benken i en Cola-klubb. For å ta et eksempel: Harry Kane var på lån til Leyton Orient i League One da han var 18år :)

Vuckic og Bigirimana kan jeg ikke tenke meg blir satset på. Vuckic fikk jo ikke være med til USA engang...

Tror også at dette er helt riktig nivå for Armstrong. Mye bedre å være toneangivende på et lag i League One enn inn og ut av et championshiplag.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #882 på: 28. Juli 2015, 13:17 »
Ferdinand og  Shearer var no ekstremt like. So eg trur det kan fungera fint med Mitrovic og Austin på topp.

Der er jeg ikke helt enig. Ferdinand var raskere enn Shearer. Det gjorde at Ferdinand kunne gå i bakrom mens Shearer tok stussene. Dessuten var Ferdinand ikke redd for å sette fart med ball i mellomrom og dermed sette forsvaret under press.Men begge var gode i boksen i tillegg ja. Men innleggskvaliteten vi hadde på den tiden var også en helt annen en den er i dag.

Med Mitrovic og Austin på topp vil motstandere  enklere forsvare seg mot oss mener jeg. Det de må fokusere på er å stå høyt, fordi vi har ikke spisser som kan løpe i bakrom. Dermed tar de vekk det verste trykket fra boksen der Austin og Mitrovic er på sitt beste. I tillegg må de unngå dødballer og innlegg på kant. Med to spisser som gjør motsatte bevegelser (en som møter ball og en som løper i bakrom) vil jobben bli en god del vanskeligere. Motstanderen må i en slik situasjon variere mellom å falle av og støte oftere.  De får også et dilemma å forholde seg til: De kan stå høyt, men da risikere at Bellamy nr. 2 stikker igjennom, eller de kan stå lavere, men da tillate at Mitrovic får komme til flere sjanser innenfor boksen. I tillegg må de selvfølgelig unngå dødballer og innlegg. Alle disse ekstramomentene økser sannsynligeten for at det glipper. Ergo mener angrepet vårt får flere strenger å spille på om vi får en rask spiss på topp sammen med Mitrovic enn en Austin som er ganske lik førstnevnte i spillemåten.
« Siste redigering: 28. Juli 2015, 13:21 av Thomas »

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #883 på: 28. Juli 2015, 14:25 »
Ferdinand og  Shearer var no ekstremt like. So eg trur det kan fungera fint med Mitrovic og Austin på topp.

Der er jeg ikke helt enig. Ferdinand var raskere enn Shearer. Det gjorde at Ferdinand kunne gå i bakrom mens Shearer tok stussene. Dessuten var Ferdinand ikke redd for å sette fart med ball i mellomrom og dermed sette forsvaret under press.Men begge var gode i boksen i tillegg ja. Men innleggskvaliteten vi hadde på den tiden var også en helt annen en den er i dag.

Med Mitrovic og Austin på topp vil motstandere  enklere forsvare seg mot oss mener jeg. Det de må fokusere på er å stå høyt, fordi vi har ikke spisser som kan løpe i bakrom. Dermed tar de vekk det verste trykket fra boksen der Austin og Mitrovic er på sitt beste. I tillegg må de unngå dødballer og innlegg på kant. Med to spisser som gjør motsatte bevegelser (en som møter ball og en som løper i bakrom) vil jobben bli en god del vanskeligere. Motstanderen må i en slik situasjon variere mellom å falle av og støte oftere.  De får også et dilemma å forholde seg til: De kan stå høyt, men da risikere at Bellamy nr. 2 stikker igjennom, eller de kan stå lavere, men da tillate at Mitrovic får komme til flere sjanser innenfor boksen. I tillegg må de selvfølgelig unngå dødballer og innlegg. Alle disse ekstramomentene økser sannsynligeten for at det glipper. Ergo mener angrepet vårt får flere strenger å spille på om vi får en rask spiss på topp sammen med Mitrovic enn en Austin som er ganske lik førstnevnte i spillemåten.

Etter kva eg har lese om McClaren, so er han eit strå kvassare enn deg og alle oss andre her inne, når det gjeld fotballfaget og taktikk, derfor stolar eg på han viss han vil ha godaste Charlie Austin. ;) Kanskje han veit korleis han skal bruka dei to ilag...

PS. Var Ferdinand so veldig mykje raskare enn Shearer? Ok, er einig med deg. Ser det føre meg, han kom litt meir i gjennom åleine med keeper, ja...
Er Mitrovic og Austin eksakt like raske? Dømet ditt, med Shearer og Bellamy er eg sjølvsagt einig i.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #884 på: 28. Juli 2015, 14:39 »
Etter kva eg har lese om McClaren, so er han eit strå kvassare enn deg og alle oss andre her inne, når det gjeld fotballfaget og taktikk, derfor stolar eg på han viss han vil ha godaste Charlie Austin. ;) Kanskje han veit korleis han skal bruka dei to ilag...
Jammen da stenger vi forumet da, fordi McClaren vet jo best uansett :)