20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2015  (Lest 288745 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #855 på: 27. Juli 2015, 13:46 »
BREAKING: Sky Sources: Ibrahim Afellay having medical at Stoke. ‪#‎SSNHQ‬

Her burde vi ha vært!

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #856 på: 27. Juli 2015, 13:56 »
Han har vel ikke akkurat satt fyr på verden de siste åra?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

SuperAlmeida

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1939
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #857 på: 27. Juli 2015, 14:04 »
Vi linkes til Austin igjen. Men vi er ikke enige om pris, samt at vi ønsker en undersøkelse av en skulderskade han sliter med.

Får vi inn Austin så må vi nesten spille med to spisser mener jeg.
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #858 på: 27. Juli 2015, 14:38 »
Vi linkes til Austin igjen. Men vi er ikke enige om pris, samt at vi ønsker en undersøkelse av en skulderskade han sliter med.

Får vi inn Austin så må vi nesten spille med to spisser mener jeg.
Er Craig Hope som skrev artikkel. Jobber for Daily Mail, men virker ikke som Hope er den daglidagse tulle journalisten. Dekte iallefall Anderlecht overgangene bra.
Han nevner i artikkelen som du skriver at to spisser er noe McClaren tenker på. Jeg får ikke den taktikken til å gå opp, men skal vi bruke så mye penger på to spisser så blir det litt dyrt om en skal sitte på benken. 4-1-3-2 da?

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #859 på: 27. Juli 2015, 14:47 »
Han har vel ikke akkurat satt fyr på verden de siste åra?

I forhold til alternativet Obertan hva vil du ha?

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #860 på: 27. Juli 2015, 14:53 »
En spiller som har prestert noe de siste par årene og ikke er 30 år om under ett år.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #861 på: 27. Juli 2015, 15:03 »
BREAKING: Sky Sources: Ibrahim Afellay having medical at Stoke. ‪#‎SSNHQ‬

Her burde vi ha vært!
Selvfølgelig burde vi ikke vært det. Evig skada spiller.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #862 på: 27. Juli 2015, 16:29 »
Vi linkes til Austin igjen. Men vi er ikke enige om pris, samt at vi ønsker en undersøkelse av en skulderskade han sliter med.

Får vi inn Austin så må vi nesten spille med to spisser mener jeg.

Folk på NO påstår at Austin tjener 80' i uka i QPR nå. Lenkes også til en artikkel der det står at han krever 85' i lønn per uke hos neste klubb: http://www.mirror.co.uk/sport/football/transfer-news/charlie-austin-qpr-departure-stalls-6139343

I så fall er han i mine øyne uaktuell. 85' i ukelønn for en spiller som har en god sesong i PL å vise til er alt for mye mener jeg.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #863 på: 27. Juli 2015, 16:53 »
Kan aldri i livet tenke meg at Austin har 85k i QPR i dag.

Uansett, etter å ha hentet Mitrovic ser jeg overhode ikke nødvendigheten med Austin. Vi trenger en spiss til, men en spiss som kan skape noe selv og som er mer spillende. Henter vi Austin har vi tre spisser som er helt avhengige av service.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #864 på: 27. Juli 2015, 17:03 »
Kan aldri i livet tenke meg at Austin har 85k i QPR i dag.

Uansett, etter å ha hentet Mitrovic ser jeg overhode ikke nødvendigheten med Austin. Vi trenger en spiss til, men en spiss som kan skape noe selv og som er mer spillende. Henter vi Austin har vi tre spisser som er helt avhengige av service.
Fantastisk enig. Vi trenger komplementære spillere, og som jeg har nevnt tidligere blir Mitrovic og Austin for like etter mitt skjønn. Det vi har behov på topp er en spiss med fart mener jeg. Med treige spisser vil ikke motstanderen være så redd for å stå høyere opp på banen fordi vi ikke kan jakte i bakrom. Molde sliter faktisk med samme problemet i år. I tillegg til å være en vanvittig god førsteforsvarer, var Gulbrandsen den som jaktet i bakrommet i fjor. Chikwu var den som holdt på ballen som da gjorde det mulig for resten av laget å flytte etter. Denne sesongen har MFK spisser som ikke passer sammen, Kamara jobber ikke i nærheten like mye, og verken han, Høiland eller Svendsen evner å holde på ball under press.

Jeg mener at det ikke var tilfeldig at Shearer fikk en ny vår da Bellamy kom til klubben. Bellamy var rask, fotballklok og skapte mye rom for Shearer som fikk rom til å avslutte. Og det er nettopp den typen spiss vi nå har behov for mener jeg. Ronny Johnsen sa for øvrig at Bellamy var den mest enkle spissen han hadde spilt mot: Var i konstant bevegelse, det samme var også kjeften hans..hehe.
« Siste redigering: 27. Juli 2015, 17:05 av Thomas »

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #865 på: 27. Juli 2015, 17:14 »
Denne svulmende lønningen/lønnskravet til Austin har spilleren selv mer eller mindere avvist ved å latterliggjøre det på sin egen twitterkonto. Tipper en evt. Austin-deal kun står på eller evt. faller pga QPR sitt £15mil. krav som også er litt drøyt.
« Siste redigering: 27. Juli 2015, 18:59 av chickenman »

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #866 på: 27. Juli 2015, 17:16 »
Leser også at han er linket til Barca blant annet, så tror det blir litt for tøft for oss.
For øvrig syns jeg det begynner å haste med en stopper til inn, gjerne en litt mer rutinert herrekar enn Mbemba, fordelsmessig med PL-rutine. Williamson er etter Janmaat den forsvareren i troppen som har spilt flest minutter sålangt i oppkjøringa. Jeg skulle helst sett han i Darlington for flere uker siden.
Pardew får gjerne sniffe på Colo, men per dags dato syns ikke jeg vi har råd til å slippe ham.

Iflg. dagens Chronicle så kan ikke McLaren garantere at det blir mer sommershopping på Newcastle når Mbemba-dealen forhåpentligvis endelig går i orden.

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #867 på: 27. Juli 2015, 17:49 »
Kan aldri i livet tenke meg at Austin har 85k i QPR i dag.

Uansett, etter å ha hentet Mitrovic ser jeg overhode ikke nødvendigheten med Austin. Vi trenger en spiss til, men en spiss som kan skape noe selv og som er mer spillende. Henter vi Austin har vi tre spisser som er helt avhengige av service.

Er helt enig. Eneste grunn til å hente Austin må være at Cisse er på vei ut. Hadde vært mye mer spennende om vi jaktet en spiller alla Berahino fra WBA. Spissene vi har i dag er helt avhengig av å bli foret og pr. i dag er det kun sentralt i banen det kan komme fra.

En spiller som Berahino eller Shaqiri har den egenskapen at de kan skape noe ut av ingenting.
Håper det kun er media som har kjørt seg fast med denne Austin-Newcastle koblingen.

Jonny

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 659
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #868 på: 27. Juli 2015, 19:47 »
Er lei dette maset og jaget etter spisser!!!!! DET ER JO ÅPENT SOM EI LÅVEDØR I FORVARET VÅRT!!!!
Må me venta til Mbemba er klar FØR me får inn stopper nummer 2....   ??????
Er så innlysende no kor skoen trykker........

SuperAlmeida

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1939
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #869 på: 27. Juli 2015, 23:31 »
Sitat
Mirror: #NUFC are ready to raise their offer for Austin to £13.25m, more than double the figure paid by the Rs. They feel that’ll be enough!

Sitat
Newcastle are ready to up their bid for Charlie Austin if they receive assurances on his injured shoulder.

Sitat
The Magpies also want assurances over the knee problem that scuppered the 26-year-old’s proposed £5m move to Hull from Burnley two years ago.


http://www.mirror.co.uk/sport/football/transfer-news/newcastle-transfers-1325m-charlie-austin-6149628

Tenk Mitrovic-Austin lengst fremme.   ;D
« Siste redigering: 27. Juli 2015, 23:37 av SuperAlmeida »
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".