20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2015  (Lest 288726 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

SuperAlmeida

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1939
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #840 på: 26. Juli 2015, 22:33 »
Tror ikke Evans hadde vært så dumt. Greit med en stopper med solid PL erfaring ved siden av Mbemba.

Vil nesten heller ha Evans/Chester enn en Matip/N'Koulou som vil måtte dra til afrikamesterskapet. Mbemba må jo med all sannsynlighet dit. Ville vært leit å miste de eventuelt to beste stopperne i en måned.

Av de vi er linket til så virker Rüdiger som den mest spennende.
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #841 på: 26. Juli 2015, 22:35 »
Hadde litt troen på Caulker da han var i Tottenham og han et bra opphold på lån i Swansea. I QPR har han som de fleste levert mye rart. Shawcross (ja, usmakelig til tider) hadde vært bra, men er nok neppe aktuell.


Eppa

  • NewUtd.no
  • Supersub
  • *****
  • Innlegg: 266
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #842 på: 26. Juli 2015, 22:41 »
Shawcross hadde ikke vært dumt nei, har levert stabile prestasjoner over lengre tid nå. Hadde nok dessverre blitt en dyr mann å hente til klubben, for dyr. Er vel ennå håp for Caulker selv etter en laber sesong i QPR.

Vet noen her hvor mye budet fra Leeds på Willo lød på?
"Newcastle fans never cease to amaze me. If there was a trophy for best supporters this lot would win it hands down every year." - Alan Shearer -

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #843 på: 26. Juli 2015, 22:46 »
Ingen av de navnene er musikk i mine ører. Hvis prisen hadde vært rett så er det jo bedre enn ingen. Fant ut tidligere i dag at Fabian Schär gikk til Hoffenheim tidlig i juni med en prislapp på rundt 3 mill. pund. Der burde klubben vært på banen, for det er en spiller jeg mener kunne styrket laget betraktelig.

Kan Fabian Schär styrke laget betraktelig kan jaggu Evans og Chester det også. Og kanskje viktigst av alt, vi vet de har PL tempoet inne. Viktig å få inn noe erfaring også. Tror det er større sjanse for at Mbemba lykkes om han får en god spiller med rutine og kjennskap til PL fra før ved sin side i forsvaret.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #844 på: 26. Juli 2015, 23:09 »
Shawcross i Stoke eller ashley i swansea hadde vært blink. Trenger i hvertfall en med pl erfaring. En av disse og digne fra psg hadde vi hatt topp 8. Krydrer vi med Rhodos fra Blackburn og en ung sulten høyreback lukter det krutt lang vei. Føler vi er et hår unna å konkurrere med Spurs/everton/pool om vi beholder alle nøkkelspillere i tillegg.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #845 på: 26. Juli 2015, 23:16 »
En stopper til etter Mbemba som er god nok til å gå rett inn på førstelaget, og helst med PL erfaring, så syns jeg det ser en del bedre ut. Og få for Guds skyld ut Williamson. Vet ikke hvor mye Leeds bød, som noen spurte om litt tidl. i tråden, men hadde jeg vært M.(C)Ashley så hadde jeg solgt ham for alt over en liter melk!

orderud85

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 617
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #846 på: 26. Juli 2015, 23:56 »
Yedlin kunne kanskje vært noe mtp en høyreback det kan lukte svidd av. Fra spurs..

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #847 på: 27. Juli 2015, 00:23 »
Var det ikke i området £2-3mill a? For Willy altså. Mener det var det.
Og det synes jeg er greit! £2m synes jeg absolutt han er verdt! Og da bør vi også selge. Han er nok god i Championship, og vil påstå det er en god signering for Leeds i så fall.
Men har ikke noen å gjøre på et lag som våres.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #848 på: 27. Juli 2015, 08:13 »


Her sier Mbemba farvell til fansen.

Vi kan jo kanskje lage en tråd for han nå? :D

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #849 på: 27. Juli 2015, 08:51 »
Shawcross ville vært helt perfekt. Men jeg spør meg jo - hvorfor skal han gå til oss?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #850 på: 27. Juli 2015, 10:04 »
Shawcross ville vært helt perfekt. Men jeg spør meg jo - hvorfor skal han gå til oss?

Fordi vi er en større klubb en Stoke ;)

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #851 på: 27. Juli 2015, 10:21 »


Her sier Mbemba farvell til fansen.

Vi kan jo kanskje lage en tråd for han nå? :D

Veldig fristende, men vil ikkje jinxe noko :P
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #852 på: 27. Juli 2015, 10:34 »
Shawcross ville vært helt perfekt. Men jeg spør meg jo - hvorfor skal han gå til oss?
Større klubb
For vi satser nå
Bedre lønn
Vinne noe :)

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #853 på: 27. Juli 2015, 12:46 »
Vi kan avskrive Abdennour fra Monaco. Står på Sky at han har sagt at det er uaktuelt å spele for ein klubb som ikkje kan tilby CL. Var vel aldri alt for mykje rykter om han, så kommer vel ikkje som ein veldig stor overraskelse.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #854 på: 27. Juli 2015, 13:22 »
Leser også at han er linket til Barca blant annet, så tror det blir litt for tøft for oss.
For øvrig syns jeg det begynner å haste med en stopper til inn, gjerne en litt mer rutinert herrekar enn Mbemba, fordelsmessig med PL-rutine. Williamson er etter Janmaat den forsvareren i troppen som har spilt flest minutter sålangt i oppkjøringa. Jeg skulle helst sett han i Darlington for flere uker siden.
Pardew får gjerne sniffe på Colo, men per dags dato syns ikke jeg vi har råd til å slippe ham.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida