20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2015  (Lest 288726 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

wiigen

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 458
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #825 på: 26. Juli 2015, 20:53 »
Bare noen rykter:

http://metro.co.uk/2015/07/26/newcastle-united-in-talks-over-michael-carrick-transfer-from-manchester-united-5313245/

Gammel: Ja - Men han viste at han fortsatt var en viktig del av ManUtd laget etter han returnerte fra skade sist sesong.

At han er local lad er også ett pluss.
he shagged your lass, taylor shagged your lass

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #826 på: 26. Juli 2015, 21:01 »
Absolutt en interessant spiller, men ryktes om en lønn på £100.000 i uka, noe som gjør det til en "no deal" for min del!
Men på en langt billigere lønn, gjerne pay-as-you-play, så stemmer jeg klart ja!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

SuperAlmeida

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1939
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #827 på: 26. Juli 2015, 21:35 »
Heller Banega enn Carrick!
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #828 på: 26. Juli 2015, 21:43 »
Hva er sjansene for at Mbemba overgangen kollapser? Er det bare en liten formalitet denne høringen?

Tar gjerne en midtstopper med litt pl erfaring. Hadde iallefall vert ideelt.

Rekner med at den går greitt i orden ja, uten at eg har veldig mykje kunnskaper om akkurat dette. Ellers hadde vel aldri hovudsida gått ut med den meldinga som dei gjekk ut med. Blei lagt ut, nesten for å berolige fansen om at alt var i orden føler eg, men at det kom til å ta litt lenger tid enn antatt. Satser på at han er klar på fredag.
Ja etter å ha lest litt rundt omkring så virker det som at det skal gå fint.

Eppa

  • NewUtd.no
  • Supersub
  • *****
  • Innlegg: 266
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #829 på: 26. Juli 2015, 21:56 »
Tror dere at Coloccini har spilt sin siste kamp for Newcastle, mtp at han ikke var med mot Sheffield United?

http://www.nufcblog.com/2015/07/26/coloccini-missing-from-squad-could-be-on-his-way/
"Newcastle fans never cease to amaze me. If there was a trophy for best supporters this lot would win it hands down every year." - Alan Shearer -

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #830 på: 26. Juli 2015, 21:58 »
Tanken har slått meg ja. Da er vi absolutt avhengig av HVERTFALL to stoppere til ( Mbemba + 1). For Williamson SKAL også ut.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #831 på: 26. Juli 2015, 21:59 »
Tror dere at Coloccini har spilt sin siste kamp for Newcastle, mtp at han ikke var med mot Sheffield United?

http://www.nufcblog.com/2015/07/26/coloccini-missing-from-squad-could-be-on-his-way/
Han sliter vel med en skade. Har jo ikke spilt tidligere i pre-season heller. Men hvem vet, ryktes vel at The King ønsker å hente han til Palace...

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #832 på: 26. Juli 2015, 22:00 »
Bare noen rykter:

http://metro.co.uk/2015/07/26/newcastle-united-in-talks-over-michael-carrick-transfer-from-manchester-united-5313245/

Gammel: Ja - Men han viste at han fortsatt var en viktig del av ManUtd laget etter han returnerte fra skade sist sesong.

At han er local lad er også ett pluss.

En slik spiller NUFC trenger. En skikkelig vinnerskalle som vil dra med seg holdninger og profesjonalitet denne klubben ikke har hatt siden Keegans første periode som manager.  Carrick vil løfte klubben på alle plan og er helt utrolig god til å styre og diktere kamper slik laget hans vil det. Rolig og god med ballen. Carrick er typen til å kunne bli en trener/manager etter endt spillerkarriere. Her kan NUFC sikre seg en meget stor tilvekst i mange år fremover. All in mener jeg.

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #833 på: 26. Juli 2015, 22:02 »
Tja, om kongen legger 2-3 mill pund på bordet er det bare til å la han gå. Colo hever vel mest i lønn?? Samt at han aldri kommer til å bli noe bedre tror jeg.

Må selvsagt komme inn 2 stoppere om vi lar han gå.

Eppa

  • NewUtd.no
  • Supersub
  • *****
  • Innlegg: 266
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #834 på: 26. Juli 2015, 22:07 »
Var det jeg også tenkte. Han blir verken bedre eller yngre. Mbemba er jo så og si klar for klubben, men hvem andre kunne vært aktuell?
"Newcastle fans never cease to amaze me. If there was a trophy for best supporters this lot would win it hands down every year." - Alan Shearer -

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #835 på: 26. Juli 2015, 22:16 »
Tja, Evans fra ManU kanskje? Kjenner jo PL bra. Chester fra Hull har vel også vært nevnt tidligere. Ikke noen navn en får gåsehud av, men jeg tror det kunne ha styrket oss.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3016
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #836 på: 26. Juli 2015, 22:19 »
Tja, Evans fra ManU kanskje? Kjenner jo PL bra. Chester fra Hull har vel også vært nevnt tidligere. Ikke noen navn en får gåsehud av, men jeg tror det kunne ha styrket oss.

Ser for meg Evans og Cisse har spyttekonkurranse bak garderoben!  ;D
No fate but what you make

Eppa

  • NewUtd.no
  • Supersub
  • *****
  • Innlegg: 266
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #837 på: 26. Juli 2015, 22:22 »
Ingen av de navnene er musikk i mine ører. Hvis prisen hadde vært rett så er det jo bedre enn ingen. Fant ut tidligere i dag at Fabian Schär gikk til Hoffenheim tidlig i juni med en prislapp på rundt 3 mill. pund. Der burde klubben vært på banen, for det er en spiller jeg mener kunne styrket laget betraktelig.
"Newcastle fans never cease to amaze me. If there was a trophy for best supporters this lot would win it hands down every year." - Alan Shearer -

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #838 på: 26. Juli 2015, 22:25 »
Hehe, ja de er vel ikke akkurat bestevenner. Satser på at de har spyttet i fra seg nå.
Grunnen til at jeg nevnte disse to er vel mer at jeg ser litt fordel med spillere som kan og kjenner PL. 2 helt nye stoppere uten PL erfaring kan selvsagt gå bra, men ser gjerne en proven PL spiller.

Eppa

  • NewUtd.no
  • Supersub
  • *****
  • Innlegg: 266
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #839 på: 26. Juli 2015, 22:29 »
Erfaring har vist seg å være verdifullt ja. Evans har jo hatt gode perioder, men er for ustabil. Vi trenger en stabil spiller som da Coloccini var på sitt beste. Hva med Steven Caulker?
"Newcastle fans never cease to amaze me. If there was a trophy for best supporters this lot would win it hands down every year." - Alan Shearer -