20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2015  (Lest 288740 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #615 på: 18. Juli 2015, 18:52 »
Ser ikke helt poenget med Austin nå jeg da. Ut i fra hvilke spillere vi har, så er ikke 4-4-2 noe tema, og da forstår jeg ikke helt hva vi skal med både Mitrovic og Austin. Viktigere å bruke pengene på en kantspiller og forsterkninger i forsvaret.

DING DING!!! We have a winner!

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #616 på: 18. Juli 2015, 19:40 »
Så hvis vi får inn Austin og Mitrovic, så har vi intet mindre enn 6 spisser som kjemper om 1 spissplass(?). Austin, Mitrovic, Cisse, Ayoze, Riviere, Campbell.

Campbell er vel solgt? Men Armstrong har vi jo...

Offe87

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1731
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #617 på: 18. Juli 2015, 19:46 »
Campbell ble vel frigitt og har signert for Notts County, Armstrong blir stadig linka bort på lån, men jeg ser ikke behovet for Austin om Mitrovic kommer, få heller inn to stoppere og en ving av klasse!

Rudi

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 606
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #618 på: 18. Juli 2015, 19:47 »
Det flyplassbildet er av Beyonce. Mitrovic har ikke en offisiell facebookprofil.

Men jeg har trua, da.

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2138
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #619 på: 18. Juli 2015, 19:53 »
Tipper vi går for en 4-4-2 diamond formasjon, og om vi får inn Austin håper jeg Cisse er ut. Cisse er altfor ustabil + Afrika-mesterskap. Får vi £ 6-8 Mill. For han har vi gjort en god deal.



For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #620 på: 18. Juli 2015, 20:04 »
Det flyplassbildet er av Beyonce. Mitrovic har ikke en offisiell facebookprofil.

Men jeg har trua, da.
Ja er en liten drittunge som driver og poster Mitrovic bilder her og der. Skjønner ikke hva folk får ut av å drive slik.

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #621 på: 18. Juli 2015, 20:22 »
Hvis dette betyr at vi ikke går for Austin så er jeg sterkt imot. Kan ikke forvente at Mitrovic kan gå inn og levere på høyt PL nivå umiddelbart. Austin er proven PL-kvalitet, og burde være det soleklare førstevalget.

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2138
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #622 på: 18. Juli 2015, 22:22 »
Torfinn: det kommer vel helt Ann på cisse. Jeg ser på austin som en oppgradering av cisse. Blir cisse så kommer nok ikke austin. Kommer austin så synes jeg vi kan vinke farvel til cisse.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #623 på: 18. Juli 2015, 22:26 »
Enig i den. Men jeg må si at jeg setter Austin ett hakk over Cisse, og ett hakk ++ over Mitrovic. Så Austin inn burde etter min mening være første prioritet.

alop123

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 825
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #624 på: 18. Juli 2015, 22:45 »
Ein som har postet et bilde. Veit ikkje ka flyplass da e men.. http://rc.ldh.be/image/8c/55a9f2333570b54652c5ae8c.jpg

Edit: va fra ein artikkel I går visstnok. Sikkert frå Arsenal-kampen da bilde...
Her er artikkelen forøvrig,  fransk...
http://m.dhnet.be/sports/football/division1/anderlecht/un-contrat-monstrueux-pour-mitrovic-a-newcastle-55a9696135708aa437073d57
« Siste redigering: 18. Juli 2015, 23:02 av alop123 »
Venter i spenning...

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #625 på: 18. Juli 2015, 23:03 »
Enig i den. Men jeg må si at jeg setter Austin ett hakk over Cisse, og ett hakk ++ over Mitrovic. Så Austin inn burde etter min mening være første prioritet.
Jeg er på en måte enig med deg torfinn. I Austin vet vi var vi får, mens Mitrovic er et mer usikkert kort. Men så er det noe med Austin jeg synes er fryktelig "kjedelig" også. Jeg føler på en måte at han er en litt grå spiller, mens i Mitrovic får vi en spiller med en enormt potensiale og større styrker blandt annet i lufta.

Så til syvende og sist er jeg glad for at klubben går for Mitrovic og ikke Austin.

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #626 på: 18. Juli 2015, 23:20 »
Nå må vi ikke glemme at en del av prisen vi betaler for Mitrovic er potensiale. Ikke dermed sagt at han er bedre enn Austin, men kanskje om fem år så er han en klassespiss.

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #627 på: 18. Juli 2015, 23:24 »
Graeme Bailey var spot on nesten hele forrige sommer. Jobber nå i Goal og virker som han har mistet litt av troverdigheten i spaltene sine, men jeg poster nå det likevel.

-Newcastle want to wrap up double Anderlecht raid for Mitrovic and Mbemba in the next 72 hours

-With Monaco's Aymen Abdennour still in their sights along with Thauvin and Austin amongst others...Newcastle's summer plan coming together.

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #628 på: 18. Juli 2015, 23:32 »
Enig i den. Men jeg må si at jeg setter Austin ett hakk over Cisse, og ett hakk ++ over Mitrovic. Så Austin inn burde etter min mening være første prioritet.
Jeg er på en måte enig med deg torfinn. I Austin vet vi var vi får, mens Mitrovic er et mer usikkert kort. Men så er det noe med Austin jeg synes er fryktelig "kjedelig" også. Jeg føler på en måte at han er en litt grå spiller, mens i Mitrovic får vi en spiller med en enormt potensiale og større styrker blandt annet i lufta.

Så til syvende og sist er jeg glad for at klubben går for Mitrovic og ikke Austin.

Kjedelig?

http://gfycat.com/MistyBlissfulHarborporpoise

 ;)

Nei, skjønner nok hva du mener, men er ikke enig. Austin er bare en centimeter lavere enn Mitrovic, og også veldig god i lufta. Og de 18 målene han scoret i QPR var veldig imponerende.

Når det er sagt er jeg ikke negativ til Mitrovic heller, men han er et langt mer usikkert kort. Ingen garanti for at han slår til og er noe særlig bedre enn Ayoze Perez for eksempel.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #629 på: 19. Juli 2015, 02:58 »
Here is the translated piece from Sports World (nieuwsblad.be):

The transfer of Aleksandar Mitrovic to Newcastle is in its final phase. The Anderlecht striker is in London to to sign a contract and will first undergo medical tests this weekend at the Premier League club.

Mitrovic will be presented early next week at Newcastle. Sports world reported earlier this weekend that Anderlecht will receive €16.5M for the Serbian, and €2.4M are his base wages (plus extras) at Newcastle.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒