20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2015  (Lest 288731 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

siddis

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 746
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #570 på: 17. Juli 2015, 10:25 »
Enig med siste. La han gå, det finnes nok av spillere med kvalitet som gjerne spiller for oss i stedet for å slite benken i London. Kjenner jeg allerede har fått nok av familien. Velger han oss derimot (dvs ikke får tilbud fra andre) skal han få en sjans til å vise seg fra en bedre side.
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

Rudi

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 606
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #571 på: 17. Juli 2015, 10:48 »
Daily Star, der altså. I en artikkel hvor de sier at Mourinho mener at Mitrovic er mer passende som tredjevalg som spiss i Chelsea enn det - hold dere fast - PEDRO er.

Kanskje greit å være dritlei av familien Mitrovic, men jeg synes ikke at akkurat den artikkelen der burde være det som dytter noen utfor stupet.
« Siste redigering: 17. Juli 2015, 10:57 av Rudi »

siddis

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 746
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #572 på: 17. Juli 2015, 11:13 »
Jeg så hvor påstanden stammet fra og tok dette med den sedvanlige saltporsjonen. Alikevel mener jeg at summen av det man hører er med på å skape et bilde enten man vil eller ei. Mitrovic har jo unektelig gjort en del selv for å få dette imaget han er i ferd med å skaffe seg. Tror ikke pressen trekker lodd om hvem de skal "gjøre" usympatiske eller motsatt.

Og alle, inkludert Mitrovic, får nok av sjanser til å framstå bra i media...
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #573 på: 17. Juli 2015, 11:49 »
Skremmende hvor lite vi blir linket til forsvarsspillere, der behovet er skrikende!

Andymag

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2642
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #574 på: 17. Juli 2015, 13:17 »
Veldig enig Daniel. Skjønner at det krever arbeid å få inn en spiss, men må da være mulig å jobbe med en stopper samtidig. Forhåpentligvis jobbes det i kulissene. Pr. nå har vi ikke en eneste stopper som kan garantere en solid sesong og det er skremmenede. Colo vet man ikke lenger hvor vi har, Williamson holder jevnt over ikke det nivået vi trenger, Taylor er en krykke og Lascelles er for ung til å skulle få mye ansvar i et midtforsvar denne sesongen (vil jeg tro).

Rudiger er et spennende navn og en slik stopperprofil (alder, potensiale osv) ser jeg gjerne komme inn, men skulle også gjerne sett at vi hentet inn en proven PL-stopper som vi VET kan komme inn å holde orden på rekkene denne sesongen. Hvem det skulle vært aner jeg dog ikke.

Venstrebackposisjonen er jeg villig til å gi til Haidara da jeg rett og slett synes han er en spennende spiller, selv om han enda ikke har vist stabilitet over lang tid.

Dette vinduet er en suksess om vi får inn en spiss (helst to) og en midtstopper (helst to). Noe annet enn det og vi vil ikke ha lykkes i å tette de to mest åpenbare hullene i XI'eren vår. Da får det ikke hjelpe hvor mange Wijnaldumer og Townsender (hjelp) vi henter inn.
« Siste redigering: 17. Juli 2015, 13:24 av Andymag »

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #575 på: 17. Juli 2015, 14:16 »
I motsetning til flere andre her er ikke jeg så negativ til Townsend, men ikke for enhver pris og ihvertfall ikke for 15 mill pund.
Han har massevis av ferdigheter. Rask, driblesterk og stort arbeidsområde. Litt svak på de taktiske valgene, men det er det lette å jobbe med og noe McClaren vil klare å rette på.

siddis

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 746
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #576 på: 17. Juli 2015, 14:18 »
Enig at midtstopper må inn snarest. Det har jo vært smålinker, men lite konkret. I dagens marked med agenter som flyr hit og dit og presser pris, virker det umulig å holde noe hemmelig. Derfor tror jeg ikke noen drar en kvalitetsstopper eller to opp av hatten sånn plutselig. Savner rykter og sterkere, mer troverdige linker.

Ellers også enig med andymag angående karakteristikkene av forsvaret. Vil legge til at dette er Dummet sin skjebnesesong. Klarer han å forsvare en plass, skadefri? og hvor spiller han? Back eller stopper? Føler spillere som er slike hybrider oppe i 20-årene aldri blir noe mer enn stallfyll. Jeg håper, men tviler, på at han storspiller som stopper. Han har guts, innstilling og trynet til en ekte Geordie, men jeg frykter han blir nok en nestenspiller som Edgar, Huntington, Ramage, Caldwell x2 m.fl.
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #577 på: 17. Juli 2015, 14:44 »
Rudiger er et spennende navn og en slik stopperprofil (alder, potensiale osv) ser jeg gjerne komme inn, men skulle også gjerne sett at vi hentet inn en proven PL-stopper som vi VET kan komme inn å holde orden på rekkene denne sesongen. Hvem det skulle vært aner jeg dog ikke.
Helt enig. Shawcross hadde vært en drøm, men blir nok for dyr. Ashley Williams er et alternativ. Men prisen er nok et problem uansett.

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #578 på: 17. Juli 2015, 16:26 »
Rudiger er et spennende navn og en slik stopperprofil (alder, potensiale osv) ser jeg gjerne komme inn, men skulle også gjerne sett at vi hentet inn en proven PL-stopper som vi VET kan komme inn å holde orden på rekkene denne sesongen. Hvem det skulle vært aner jeg dog ikke.
Helt enig. Shawcross hadde vært en drøm, men blir nok for dyr. Ashley Williams er et alternativ. Men prisen er nok et problem uansett.

Shawcross er akkurat en slik stopper vi trenger. Hard som få og en fryktet spiller å møte for enhver spiss. En slik stopper har vi ikke hatt siden Darren Peacock.

Douglas som vi har blitt linket til er litt samme type. Men man vet jo ikke hvordan han fungerer i PL.

siddis

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 746
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #579 på: 17. Juli 2015, 16:41 »
Ah! Peacock... Ene og alene grunnen til at jeg fikk hockeysveis seinere enn alle andre. Skulle spare til hale...
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #580 på: 17. Juli 2015, 16:56 »
En ny Peacock må jo være det beste vi kan håpe på å få ut av dette vinduet!!  :D

siddis

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 746
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #581 på: 17. Juli 2015, 18:47 »
Ellers kan jeg rapportere om at jeg, i sjokk, har mistet taleevnen grunnet en norsk overgang i kveld. Derfor er det godt å komme inn her å ta ting skriftlig.

Er 48-timersfristen til Mitrovic ute? Isåfall, hva nå?
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #582 på: 17. Juli 2015, 19:54 »
Er 48-timersfristen til Mitrovic ute? Isåfall, hva nå?
Er vel i grunnen ingen som har peiling bortsett fra nufc og Anderlecht. Den ene dagen er det 48 timer, den andre dagen er fristen til Søndag, den neste dagen er han ifølge italienske medier i samtaler med Porto, den andre dagen fryktelig nære en nufc overgang. Er drittlei av å lese rykter rundt denne overgangen. Klubben har mye å gjøre fortsatt, og det er ikke veldig lenge til seriestart. Synes det går ganske treigt.

Edit: Mirror skriver at Porto har bydd like mye som nufc. Simon Bird som meldte at Austin var klar for ukesvis siden er journalisten som melder dette.
« Siste redigering: 17. Juli 2015, 19:59 av Fluffy »

siddis

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 746
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #583 på: 17. Juli 2015, 20:28 »
Det er selvfølgelig satt på spissen, men det kan virke som de ansvarlige i Newcastle setter en frist på la oss si 48 timer. Og i stedet for å gå til en backup, drar man på byen eller utflukt i USA og har pause.
Man burde funnet en annen spiss og gått tilbake til the Mitrovics og sagt: enten deg eller han finito.
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #584 på: 17. Juli 2015, 23:59 »


Hvor seriøst man velger å ta dette, får være opp til hver enkelt. Er i hvertfall en journalist fra BT Sports (sender PL-kamper i England) som skriver det.

Visstnok har ikke Chance Mbemba eller Aleksandar Mitrovic dukket opp på trening for Anderlecht i dag heller. Så vet dere det ;)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒