20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2015  (Lest 288723 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #540 på: 16. Juli 2015, 16:39 »
Flere twitter rykter om Austin nå. Dog ingen seriøse enda.

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #541 på: 16. Juli 2015, 16:55 »
Linket til den kongolesiske backen Chancel Mbemba, også fra Anderlecht. Litt usikkert om han er født i 88, 91 eller 94. Aldri hørt om han, men Atletico, Mönchengladbach og Wolfsburg skal også være interesserte. En talentfull høyreback bak Janmaat hadde ikke vært å forakte.

Chronicle melder også at McClaren skal være interesserte i å hente en gammel kjenning fra Twente, Douglas.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #542 på: 16. Juli 2015, 17:01 »
Mbemba er i hovedsak stopper, og virker som en meget spennende spiller. På transfermarkt er han født i 94, samme på FM (mener jeg å huske), så vil tro han kanskje er 21 år.... Selv om jeg vet det har blitt sådd tvil om alderen.

Virker som om Austin nærmer seg ja! Håper fortsatt vi får han, OG Mitrovic!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #543 på: 16. Juli 2015, 17:20 »
SkySports har suspendert betting på Austin til Newcastle. Pleier ofte å være et sterkt tegn!
Nei, det pleier som regel ikke å bety noe... De suspenderer bettingen fordi de noen har satt litt større summer på det, that's it.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #544 på: 16. Juli 2015, 17:32 »
Ønsker ikke Austin da jeg mener han er litt for lik Cisse.

lefsen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 813
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #545 på: 16. Juli 2015, 17:37 »
Det skjønner jeg også da Daniel. Men er inne på siden mange ganger om dagen og de siste ukene har som regel spillerne gjennomført overgangen om det blir trukket fra Sky. Jeg sa selvfølgelig ikke at noe som helst er sikkert

bbrandseth

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 323
    • Vis profil
    • Yngve & his Boogie Legs
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #546 på: 16. Juli 2015, 17:44 »
Ein stor forskjell på Cisse og Austin er jo at sistnevnte scorer mål.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #547 på: 16. Juli 2015, 17:52 »
Ein stor forskjell på Cisse og Austin er jo at sistnevnte scorer mål.

Der er jeg uenig. Både Austin og Cisse er boksspillere, men i motsetning til Austin, fikk Cisse omtrent null innlegg forrige sesong. Austin er ikke en Ba som behersker å spille alene på topp mener jeg. Det var først da QPR la om til en 4-4-2 der Austin fikk støtte og innlegg at målene kom.  Så fremt vi får i gang vingspillet  og  kjøper en raskt og sterk spisspartner til Cisse tror jeg han kommer til å bøtte inn mål.

SuperAlmeida

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1939
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #548 på: 16. Juli 2015, 18:22 »
http://www.skysports.com/football/news/20876/9914870/newcastle-backed-to-sign-qpr-striker-charlie-austin

Sitat
Sky Bet’s Chris Spicer said: “It has come as somewhat of a surprise to see such interest in Charlie Austin’s future amid a lack of media reports surrounding his future.

“The size of the bets also imply that they came from sources that know something that we don’t, forcing us to cut the odds significantly and eventually pull the market.”
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Anders Nordeide

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 348
  • Newcastle United - One Toon - Howay the lads!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #549 på: 16. Juli 2015, 18:23 »
Spennende med Austin! To klare fordeler med Austin i mine øyne: 1. Han har bevist at han kan score mål i PL, både på hode og med beina. 2. Han virker til å ha veldig gode holdninger. Alle de siste intervjuene jeg har hørt fra han har han vært 100% fokusert på at han er QPR-spiller frem til noe annet er bestemt.

Det er ikke sikkert vi kan velge og vrake mellom Austin, Mitro, Dost osv... Får vi Austin spretter jeg champagnen! :D

siddis

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 746
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #550 på: 16. Juli 2015, 18:54 »

Chronicle melder også at McClaren skal være interesserte i å hente en gammel kjenning fra Twente, Douglas.

Er det ikke han Llambias nærmest hadde signert før JFK dukket opp og sa at han aldri hadde hørt om han og derfor ikke ville ha ham? Noe som igjen førte til at DL trakk seg? Herregud memory lane...
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #551 på: 16. Juli 2015, 18:58 »
Ein stor forskjell på Cisse og Austin er jo at sistnevnte scorer mål.

Der er jeg uenig. Både Austin og Cisse er boksspillere, men i motsetning til Austin, fikk Cisse omtrent null innlegg forrige sesong. Austin er ikke en Ba som behersker å spille alene på topp mener jeg. Det var først da QPR la om til en 4-4-2 der Austin fikk støtte og innlegg at målene kom.  Så fremt vi får i gang vingspillet  og  kjøper en raskt og sterk spisspartner til Cisse tror jeg han kommer til å bøtte inn mål.
Det 4-4-2 argumentet er jeg enig i. Hva Austin har spilt som i sine tidligere klubber har jeg ikke sjekket, men hver eneste klubb han har vert i så har han scoret bra med mål. Cisse og Austin er like, men samtidig også ganske ulike. Begge er veldig boksspillere. Jeg har sagt min mening om vingene i dette laget, og innlegget ditt lyser også opp det. Spissene må få hjelp, vi må true kantene mye mer.

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #552 på: 16. Juli 2015, 19:39 »
Mener likevel Austin er en merkbart bedre allround-spiss enn Cisse. En mye bedre targetman.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #553 på: 16. Juli 2015, 19:49 »
Det skjønner jeg også da Daniel. Men er inne på siden mange ganger om dagen og de siste ukene har som regel spillerne gjennomført overgangen om det blir trukket fra Sky. Jeg sa selvfølgelig ikke at noe som helst er sikkert
Er vel ikke mange ukene siden betting på Austin til West Ham ble stoppa heller. Mulig den har blitt stoppa på Chelsea tidligere i sommer også. Betyr som sagt ingenting.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #554 på: 16. Juli 2015, 19:51 »
Kan ikke se for meg at vi skal spille 4-4-2. Skjønner ikke hvordan vi skal få den kabalen til å gå opp med Wijnaldum, Sissoko, de Jong, Colback, Tiote osv...