20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2015  (Lest 288726 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #495 på: 12. Juli 2015, 19:11 »
Det som skremmer meg er at vi fortsatt har spillere som Willy, Obertan, Gouffran, Riviere osv. i stallen, og det er lite som tyder på at disse linkes bort. Er fantastisk at vi signerer Gini og ønsker spillere av høy klasse, men det holder ikke med et par £15 mill-signeringer. Vi trenger også dybde for å sørge for at de førstnevnte spillerne ikke er i nærheten av en plass i startelleveren. Det trengs ikke et tosifret antall millioner pund for å finne en ving som kan drible bedre enn Gouffran, eller en stopper som ikke er så treg og ukomfortabel med ballen som Willy.

Heldigvis er det lenge igjen av transfervinduet enda.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #496 på: 12. Juli 2015, 19:41 »
Det som skremmer meg er at vi fortsatt har spillere som Willy, Obertan, Gouffran, Riviere osv. i stallen, og det er lite som tyder på at disse linkes bort. Er fantastisk at vi signerer Gini og ønsker spillere av høy klasse, men det holder ikke med et par £15 mill-signeringer. Vi trenger også dybde for å sørge for at de førstnevnte spillerne ikke er i nærheten av en plass i startelleveren. Det trengs ikke et tosifret antall millioner pund for å finne en ving som kan drible bedre enn Gouffran, eller en stopper som ikke er så treg og ukomfortabel med ballen som Willy.

Heldigvis er det lenge igjen av transfervinduet enda.

Rart det der...

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #497 på: 12. Juli 2015, 20:06 »
MARSEILLE REJECT TOON'S THAUVIN BID

Marseille have turned down an approach from Newcastle for winger Florian Thauvin, claim La Provence.

SKY som melder dette. Trenger ein ving.

Å gud. Hadde vi fått inn Thauvin og Mitrovic inn ville vært helt, helt sinnsykt. Da lukter det femteplass, minst!!
LOL

McClaren forventer jo en 8. plass, eller høyere. Det er ikke så store forandringer som skal til før vi er med der oppe. Men forsvaret må forsterkes før vi kan tenke så høyt, og de nyinnkjøpte må slå til fra første spark.

Wijnaldum og Mitrovic skal jo normalt være solide forsterkninger. Får vi inn Antonio Rudiger som vi er sterkt linket med på stopperplass begynner mye å sette seg. Jeg tipper at Matip var førstevalget. Da han takket nei gikk de til Rudiger. Solid han også.

Det mest spennende er jo hva McClaren får ut av spillerne som er der fra før og hvem han vil satse videre på. Det er utvilsomt noen solide spillere i stallen.

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2138
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #498 på: 12. Juli 2015, 20:12 »
Om Willy fortsatt starter kamper i den kommende sesongen så blir jeg skremt! Jeg tipper vi har £ 60 mill. + Evt. Salgsinntekter. Selger vi Willy, gouffran, cisse, gjerne tiote om ikke McLaren har oppskriften, taylor(han er uansett alltid skadet), maureaux og  Elliot bør vi ha nok penger til å hente 4-5 spillere som går rett på førstelaget. I tillegg regner jeg med at vi kan hente både backup og talenter for å få et solid første lag.

Obertan synes jeg var solid de gangene han kom inn i kamper sist sesong. Det er nettopp det vi må bruke han til. Han har ekstrem fart, og passer godt på benken, for så å komme ut å løpe fra slitene spillere. Riviere var sinnsykt klønete med ball sist år. Faktisk sjeldent jeg ser en så klønete spiller, men har lyst til å gi han en sesong til. Plutselig blomstrer han og selvtilliten.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2138
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #499 på: 12. Juli 2015, 20:16 »
Når det gjelder forsvar: jeg er egentlig glad for at Newcastle ser andre steder en Matip. Det er en grunn: han spiller Afrika mesterskap i hele januar! Samme med Cisse og tiote også, det er tull å miste slike spillere en hel Mnd. Rudiger ser jeg på som mye mer tilegnet da han nå har etablert seg på det tyske landslaget og virker spennende!
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #500 på: 13. Juli 2015, 21:24 »
Måtte jo vært en ide å se på en gratis Ezequiel Munoz som kan komme gratis fra Palermo? Steven Taylor ut og han inn hadde vært glimrende business. Tror han kunne kommet fint inn i troppen med Colo som læremester også.

Helt enig i at Rudiger er spennende! Har bare sett litt av han riktignok og han har jo spilt på et lag som har slitt stort i år...



chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #501 på: 14. Juli 2015, 12:57 »
Belgiske medier rapporterer nå at Mitrovic skal ha fått 48 timer på seg til å si enten ja eller nei til Newcastle. HVIS dette stemmer, så er det kanskje like greitt om han ikke kommer. Får mer og mer inntrykk av at Newcastle mer eller mindere er nederst på lista over klubber Mitrovic ønsker å signere for, og da er det like greitt å lete andre steder.

I mens så melder The Express at vi skal ha slengt inn et bud på £10 mil. på Andros Townsend. Kanskje ikke drømmesigneringen, men kanskje ikke den verste heller?

Rudi

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 606
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #502 på: 14. Juli 2015, 13:02 »
Belgiske medier har meldt ganske mye ganske hyppig de siste dagene.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #503 på: 14. Juli 2015, 13:03 »
Beklager, skal ikke poste.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #504 på: 14. Juli 2015, 13:25 »
Fortsett du!  ;)

Hvis det stemmer at Mitrovic har fått frist, er det veldig bra! Da har vi tydeligvis lært av tidligere feil! Og er antageligvis noe som kan vippe dealen i vår favør..

Townsend er jeg også positiv til, men synes kanskje £10m er litt mye!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #505 på: 14. Juli 2015, 13:58 »
Synes det er helt greit. Klubben kan ikke sitte og vente hele vinduet på at Mitrovic håper det kommer en Cl klubb på banen. Heldigvis er det ikke penger det står om denne gangen. Vil spilleren en annen plass så er det helt greit. Tilbudet har ligget på bordet, move on til det neste målet.

Povic

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 16
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #506 på: 14. Juli 2015, 15:31 »
Enig, er unødvendig å vente på at en CL klubb skal komme inn på banen og ta Mitrovic fra oss. Riktig nok synes jeg det er utrolig kjipt å ikke få han. Har sittet siden 1. Januar og håpet på at vi skulle signere han... So close... yet so far..
https://www.youtube.com/povicfc - Mye dreier seg om NUFC

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #507 på: 14. Juli 2015, 15:46 »
Fortsett du!  ;)

Jo takk for det. ;)

Helt enig med både deg og Fluffy. Veldig greitt å ikke ligge langflat etter en spiller som EGENTLIG ikke vil til klubben. Nå har jo snart hele Mitrovic familien vært i Newcastle på smøretur, og kanksje naboen og naboens bikkje også for alt jeg vet. Vil han andre steder, så får han heller dra dit.

Jeg tenker også litt sånn at fordelen med Austin kontra Mitrovic, hvis vi virkelig er seriøst interessert i å hente begge, er jo at Austin faktisk er en "proven Premiership player". Kanskje litt dyrere, men kanskje allikevel en like bra investering, om ikke bedre.

Jeg syns £10 mil. virker som mye for Townsend, men han er jo engelsk, bare det gjør jo sitt til at det løper noen ekstra millioner med en gang. Og det spekuleres i at Tottenham vil ha £15....(?)
Uansett tror jeg Townsend er en riktig type signering, ung sulten, og med "a point to prove". Det er hard konkurranse i Tottenham, så han kan fortsatt gjøre en bra jobb for Newcastle selv om han sliter med å spille seg til fast plass i Tottenham.

Denne Rudiger stopperen vi linkes til tror jeg knapt nok jeg har sett, men tysk og i landslagsdiskusjonen er jo et lovende tegn i seg selv. At han kommer fra en klubb som har slitt nede i sumpa i Bundesligaen kan vel gjøre det litt lettere å lokke ham til Tyneside kanskje...

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #508 på: 14. Juli 2015, 16:03 »
synes 10 er 3-4 mill for mykje for Townsend. Levere ikkje nok mål eller assist til å forsvare den prisen med tanke på  kor han speler på bana. Synes det er kjipt om vi ikkje får Mitrovic, men dersom han ikkje er motivert nok, så er det veldig greitt at vi har satt ein tidsfrist, slik at vi kan flytte oss videre til andre transfermål dersom han ikkje kommer før det blir for seint. Spent på kven andre vi har i sikte sett bort fra Bas Dost og Austin. Håper også at det ikkje tar for langt tid før vi fosterker forsvaret. Dersom det nye apparatet har gjort ein grundig evaluering av klubbens tidligere sesonger, så ser dei at vi er blant dei laga som slepper inn desidert mest mål, og at vi derfor så sårt trenger nye midtstoppere. Rudiger virker interessant.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8664
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #509 på: 14. Juli 2015, 16:08 »
Townsend? Nei takk. Jeg kommer til å ende opp hårløs etter en sesong. Ugh.
Nei.