20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2015  (Lest 288739 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Vegard9

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 681
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #450 på: 11. Juli 2015, 10:08 »
Porto interessert i Mitrovic
http://www.nufcblog.com/2015/07/11/report-newcastle-mitrovic-bid-stalls-porto-make-move/#more-231883

Blir spennende å se i løpet av dagen. Forhåpentligvis blir Mitrovic og Wijnaldum presentert i dag :)

TimKnut

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 364
  • Elsker Newcastle United over alt!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #451 på: 11. Juli 2015, 10:17 »
Ser ut som Matip har bestemt seg for å bli i Schalke og newcastle ser på neste man på lista som er Veltman.

http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/transfer-news/newcastle-united-turn-attention-defensive-9634544

Eg er ganske positivt til Veltman og Nkoulou som vi har linket til oss, men føler vi trenge en skikkelig stor bauta som som herjer i lufta ala Terry, Vidic og Shawcross, en sjuk oppgradering på Williamson. så ville eg gjerne sett Veltman eller Nkoulou inn for Colo som kan dra hjem til Argentina.

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #452 på: 11. Juli 2015, 11:33 »
http://t.co/iDkcawZlBb

GW bekreftet!  :D Måtte det komme fleire!
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Valdic

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 34
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #453 på: 11. Juli 2015, 12:01 »
Er ikke han Napoli backen ghoulam?
Han gjorde en veldig bra figur i vm husker jeg, også har jeg sett en noen Napoli kamper i år.. Og han har gjort en ganske så bra jobb der.

Selv om jeg har veldig sansen for haidara da...

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #454 på: 11. Juli 2015, 12:18 »
Agenten til Mitrovic er i newcastle nå i følge Chronicle for forhandle fram ein avtale. Ingen ting som er sikkert enda, og tar ingenting for gitt før eg ser Mitrovic i drakta.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3016
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #455 på: 11. Juli 2015, 12:23 »
Ser ut som Matip har bestemt seg for å bli i Schalke og newcastle ser på neste man på lista som er Veltman.

http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/transfer-news/newcastle-united-turn-attention-defensive-9634544

Eg er ganske positivt til Veltman og Nkoulou som vi har linket til oss, men føler vi trenge en skikkelig stor bauta som som herjer i lufta ala Terry, Vidic og Shawcross, en sjuk oppgradering på Williamson. så ville eg gjerne sett Veltman eller Nkoulou inn for Colo som kan dra hjem til Argentina.

Leste noe om Nkoulou at han er en relativt svak hodespiller. Som en erstatter for Colo vil han sikkert være bra, men sammen med Colo? No way! Skal Colo være med oss en sesong eller to til MÅ vi få inn en som er god på hodet. Så vidt jeg kan huske har vi sluppet inn alt for mange mål på defensiv dødball.
No fate but what you make

TimKnut

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 364
  • Elsker Newcastle United over alt!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #456 på: 11. Juli 2015, 12:30 »
Sunderland, suck on it, we got Gini! What do u got? More mackams?

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #457 på: 11. Juli 2015, 12:31 »
Shawcross hadde vært digg å fått inn. En som kjenner PL og gir alt i dueller.

GMC

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2573
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #458 på: 11. Juli 2015, 12:54 »
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10203619319478268&set=gm.10153630769858072&type=1

Rykter om at han trener med Anderlecht, mens i går var han oppservert utenfor St. James Park.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #459 på: 11. Juli 2015, 13:27 »
Det bildet i går var bare tull, det var ikke Mitrovic.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #460 på: 11. Juli 2015, 13:40 »
Ser ut som Matip har bestemt seg for å bli i Schalke og newcastle ser på neste man på lista som er Veltman.

http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/transfer-news/newcastle-united-turn-attention-defensive-9634544

Eg er ganske positivt til Veltman og Nkoulou som vi har linket til oss, men føler vi trenge en skikkelig stor bauta som som herjer i lufta ala Terry, Vidic og Shawcross, en sjuk oppgradering på Williamson. så ville eg gjerne sett Veltman eller Nkoulou inn for Colo som kan dra hjem til Argentina.


Leste noe om Nkoulou at han er en relativt svak hodespiller. Som en erstatter for Colo vil han sikkert være bra, men sammen med Colo? No way! Skal Colo være med oss en sesong eller to til MÅ vi få inn en som er god på hodet. Så vidt jeg kan huske har vi sluppet inn alt for mange mål på defensiv dødball.
N'koulo er bare 1.80, så at han sliter i lutdueller er ikke overraskende. Ikke for å være helt Pardew her, men vi trenger mer høyde/styrke og fart i den bakre rekken.

bonoloy

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 35
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #461 på: 11. Juli 2015, 13:41 »
Shawcross hadde vært digg å fått inn. En som kjenner PL og gir alt i dueller.

Topp 5 når det kommer til PL's mest usmakelige spillere. Nei takk

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #462 på: 11. Juli 2015, 14:25 »
Shawcross hadde vært digg å fått inn. En som kjenner PL og gir alt i dueller.

Topp 5 når det kommer til PL's mest usmakelige spillere. Nei takk

Spiller ingen rolle det. Han er god. Uansett, så er nok han neppe aktuell dessverre.

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #463 på: 11. Juli 2015, 17:24 »
Ser ut som Matip har bestemt seg for å bli i Schalke og newcastle ser på neste man på lista som er Veltman.

http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/transfer-news/newcastle-united-turn-attention-defensive-9634544

Eg er ganske positivt til Veltman og Nkoulou som vi har linket til oss, men føler vi trenge en skikkelig stor bauta som som herjer i lufta ala Terry, Vidic og Shawcross, en sjuk oppgradering på Williamson. så ville eg gjerne sett Veltman eller Nkoulou inn for Colo som kan dra hjem til Argentina.

Trenger ikke være stor og sterk for å være god i luftrommet. God til å time er jo ferdigheten der.
Det jeg savner er taklingssterke hardhauser som er gode 1v1 og som skaffer seg den nødvendige respekten hos motstanderne man trenger.
NUFC har altfor lenge vært de snille guttene. Tatt imot mye juling. Det må det bli en forandring på om man skal opp blant de beste.
Når vi ser på de forskjellige lagene Ferguson hadde var det plenty av tøffe spillere som ofret alt for å vinne ballen i hver eneste duell. Dette var en gjenganger i alle Ferguson sine lag. Ikke alltid de beste fotballspillerne, men de var vanskelige å komme forbi. Bare se på stallen han hadde da de vant serien for siste gang (forhåpentligvis)!

Samme med Arsenal. Ingen slår laget Arsenal hadde med Sol Campbell, Cygan, Petit, Vieira, Parlour, m.fl. Gode fotballspillere, men også gode i duellspillet, 1v1. Forferdelige spillere å møte.


Akkurat derfor er jeg positiv til Colback og Dummett også. De som går i duellene så det lukter svidd. Det kan se klønete ut når de bommer, det driter jeg i. Jeg tar forsøket.

Barcelona har også sine hardhauser, for ikke å snakke om Real Madrid. Vi trenger noen slike i NUFC også. Ihvertfall på stopperplassene.

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #464 på: 11. Juli 2015, 17:49 »
Porto interessert i Mitrovic
http://www.nufcblog.com/2015/07/11/report-newcastle-mitrovic-bid-stalls-porto-make-move/#more-231883

Blir spennende å se i løpet av dagen. Forhåpentligvis blir Mitrovic og Wijnaldum presentert i dag :)

Ser ut som vi ble brukt for at andre klubber skulle få opp interessen for Mitro.