20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2015  (Lest 288726 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Pontare

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1088
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #345 på: 03. Juli 2015, 02:40 »
Balotelli er for god for oss. En dårlig sesong under styring av en ubrukelig Nord-Ire er ikke målestokk, med rett rolle i laget så er han god for 15-20 mål.

wiigen

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 458
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #346 på: 05. Juli 2015, 22:21 »
Diverse rykter i sommervarmen:

http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/transfer-news/newcastle-united-understood-advanced-talks-9589683

Newcastle i 'advanced talks' med Georginio Wijnaldum (som også har vært linka til Sunderland).

http://www1.skysports.com/transfer/news/12691/9904128/newcastle-united-tracking-northampton-striker-ivan-toney

Skal være interresert i å hente Northampton Town spissen Ivan Toney

http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/transfer-news/newcastle-united-made-enquiry-bordeaux-9587075

Forespør oss om Diego Rolan. I samme artikkelen står det også 'The Magpies’ No 1 summer transfer target remains QPR’s Charlie Austin.' ;)
he shagged your lass, taylor shagged your lass

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #347 på: 05. Juli 2015, 22:28 »
Wijnaldum skal visstnok ikke være så nærme allikevel, i følge Sky Sports. Men det kommer konflikterende meldinger, så man vet aldri. Telegraph melder at han er nærme, og de er jo en av de mer seriøse avisene.

Ivan Toney skal visstnok være i boks, skal ha skrevet under i dag. I så fall blir det offentliggjort i morgen. 19-åring, så blir nok ikke a-laget på han med det første.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #348 på: 05. Juli 2015, 22:48 »
Sky Sports trakk vel tilbake rapporten om Wijnaldum?

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #349 på: 05. Juli 2015, 23:04 »
Ja, gjorde de det? Synes det var så mye frem og tilbake ang den artikkelen på face. Noen sa de trakk den, andre sa at man måtte bare finne den igjen selv på hjemmesiden.
Uansett, håper virkelig at det stemmer! Wijnaldum hadde vært uhyre spennende!! 😊
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #350 på: 05. Juli 2015, 23:15 »
Usikker ja. Den forsvann iallefall på transfercentre siden. Tror det definitivt er interesse for spilleren, men det er en overgang som er vanskelig fordi det involverer mye penger og spilleren selv kan nesten velge og vrake i toppklubber.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3016
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #351 på: 05. Juli 2015, 23:17 »
http://www.telegraph.co.uk/sport/football/teams/newcastle-united/11719312/Newcastle-United-transfers-Club-close-in-on-Georginio-Wijnaldum.html

Telegraph er vel av de mer seriøse? Antar det er derfor de er bannet, hehe...

Ikke at jeg på noen måte skal klage om vi får han ombord, men trenger vi ikke spillere i andre posisjoner??

Står også det sedvanlige pisset om Austin, virker som dette blir sommerens transfer-saga..... Får håpe nepene i styret har en backup-plan i år da, ikke samme som i fjor hvor de pissa Remy/Lacazette oppover ryggen hele sommeren uten å få napp. Sett en deadline, og move on om målet ikke lar seg kjøpe.
« Siste redigering: 05. Juli 2015, 23:21 av Geordie »
No fate but what you make

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #352 på: 05. Juli 2015, 23:21 »
Ja, nevnte det tidligere her. Håper jo som sagt dette stemmer. Gikk vel også rykter tidligere i dag om at vi ventet med å annonsere overganger, er for at vi skulle presentere flere i samme slengen. Dette veit jeg ikke om stemmer, og tviler vel egentlig på det, men håper at det er noe i det. At vi begynner å få på plass noen avtaler, er jo bare 5 dager til første treningskamp. Og vi drar til USA etter det, der bør det være med flest mulig!!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

siddis

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 746
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #353 på: 06. Juli 2015, 11:10 »
http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/massadio-haidara-hoping-make-long-awaited-9592272

Like a new signing...
Når det er sagt, har jeg absolutt sansen for Haidara. Måtte det bli lenge til neste avbrekk.
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

Anders Nordeide

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 348
  • Newcastle United - One Toon - Howay the lads!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #354 på: 06. Juli 2015, 13:06 »
TOON STILL KEEN ON AUSTIN

Newcastle are still keen to land QPR striker Charlie Austin but are only willing to pay £12m for his services, according to the Daily Mail.

QPR are hopeful of securing £15m for the man who scored 18 goals last season in the Premier League but injury concerns mean Steve McClaren is only willing to go as high as £12m.

Austin failed a medical back in 2013 when on the brink of a move from Burnley to Hull.


Kilde: Sky Sports Transfer Centre

Sånn som dette er det hvert eneste vindu. Men denne gangen mener jeg virkelig at de siste 3m er verdt det. Ved å legge inn de siste 3m, unngår vi at Chelsea, West Ham og evt andre klubber snapper han opp før oss. Vi får en klassespiss som garantert kommer til å gjøre minst 10 mål neste sesong. Vi får han med i preseason. Han kan lokke andre spillere til klubben, ettersom vi viser tydelig tegn til ambisjoner. Fordelene er uendelig mange, ulempen er de siste 3m... Når skal vi snappe en spiller opp foran nesa på andre? Faen heller, Charnley   :-X

Eppa

  • NewUtd.no
  • Supersub
  • *****
  • Innlegg: 266
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #355 på: 06. Juli 2015, 18:23 »
Noen andre her enn meg som kunne tenkt seg å se Shaqiri i Newcastle-drakta? Kunne han vært en realistisk signering?
"Newcastle fans never cease to amaze me. If there was a trophy for best supporters this lot would win it hands down every year." - Alan Shearer -

GMC

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2573
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #356 på: 06. Juli 2015, 18:27 »
http://www.telegraph.co.uk/sport/football/teams/newcastle-united/11719312/Newcastle-United-transfers-Club-close-in-on-Georginio-Wijnaldum.html

Telegraph er vel av de mer seriøse? Antar det er derfor de er bannet, hehe...

Ikke at jeg på noen måte skal klage om vi får han ombord, men trenger vi ikke spillere i andre posisjoner??

Står også det sedvanlige pisset om Austin, virker som dette blir sommerens transfer-saga..... Får håpe nepene i styret har en backup-plan i år da, ikke samme som i fjor hvor de pissa Remy/Lacazette oppover ryggen hele sommeren uten å få napp. Sett en deadline, og move on om målet ikke lar seg kjøpe.

Liker ikke helt disse ryktene. Moussa ut i så fall. Ellers så spiller vell Wijnaldum i samme rolle som De Jong.

Nico

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1139
  • Legend
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #357 på: 06. Juli 2015, 19:07 »
Wijnaldum kan spille over hele fjøla bak spissen. Jeg mener han er ganske lik Cabella - en vingtype som skjærer inn.

orderud85

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 617
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #358 på: 06. Juli 2015, 20:06 »
Jeg kunne godt tenkt meg å sett shaqiri i sort og hvitt. 😀når stoke er sterkt linka så burde vi kunne klare å være med på den syns jeg

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #359 på: 06. Juli 2015, 20:24 »
Jeg kunne godt tenkt meg å sett shaqiri i sort og hvitt. 😀når stoke er sterkt linka så burde vi kunne klare å være med på den syns jeg

Er ikke overrasket hiis Shaqiri går til Stoke. Det skjer sikkert fordi Stoke er villige til å gi ham mer i lønn.