20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2015  (Lest 288743 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #165 på: 31. Mai 2015, 10:19 »
I følge tv2 så har agenten til Monaco spiller Aymen Abdennour gå ut å sagt at vi har lagt inn eit bud på han.  Tottenham har visstnok også lagt inn eit bud. 25 år gammel MS fra Tunisia. Nokon som følger litt med i fransk fotball som kjenner spilleren/ veit litt om korleis han er som spiller? Våre to siste midtstoppere som vi henta fra Ligue 1, var ikkje akkuat store suksesser(boumsong og Mbiwa). Sjølv om eg fortsatt meiner at Mbiwa kunne ha blitt god for oss, under andre omstendigheter.

Edit: her er kilden:

http://www.express.co.uk/sport/football/580946/Arsenal-Tottenham-Newcastle-Monaco-Aymen-Abdennour-Transfer-Gossip
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3016
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #166 på: 31. Mai 2015, 11:16 »
I følge tv2 så har agenten til Monaco spiller Aymen Abdennour gå ut å sagt at vi har lagt inn eit bud på han.  Tottenham har visstnok også lagt inn eit bud. 25 år gammel MS fra Tunisia. Nokon som følger litt med i fransk fotball som kjenner spilleren/ veit litt om korleis han er som spiller? Våre to siste midtstoppere som vi henta fra Ligue 1, var ikkje akkuat store suksesser(boumsong og Mbiwa). Sjølv om eg fortsatt meiner at Mbiwa kunne ha blitt god for oss, under andre omstendigheter.

Edit: her er kilden:

http://www.express.co.uk/sport/football/580946/Arsenal-Tottenham-Newcastle-Monaco-Aymen-Abdennour-Transfer-Gossip

Med prisen som nevnes på godt over 20 mill pund vil jeg tro at Newcastle ikke er interessert, og at dette ikke er annet enn agenten som forsøker å hause opp interessen for spilleren sin.

http://hereisthecity.com/en-gb/2015/05/31/report-sevilla-interested-in-newcastle-uniteds-papiss-cisse/

Ikke at jeg vil ha noe i mot å beholde Cisse, imidlertid er det en som kan selges om budet er riktig. 29 år, skadeproblemer, samt vært noen uheldige episoder her og der.

Imidlertid, Welcome to Silly season! :)
« Siste redigering: 31. Mai 2015, 11:47 av Geordie »
No fate but what you make

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #167 på: 31. Mai 2015, 13:08 »
Ser så og si aldri en eneste kamp fra Ligue Æhh!, så min kjennskap til Abdenour begrenser seg hovedsaklig til Monacos to møter med Arsenal i Champions League. Han spilte bunnsolid i de to kampene, men skal blåpusen (C)Ashley virkelig skåle opp £20 mil. for ÉN spiller nå? Den så jeg ikke komme....

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #168 på: 31. Mai 2015, 15:16 »
OM prisen er 20 m, så skjer det nok ikkje nei. Synes også det er altfor mykje for 1 spiller. Heller fordele det på 2-3 kvalitetsspillere som kan heve troppen

NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #169 på: 03. Juni 2015, 10:45 »
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #170 på: 04. Juni 2015, 18:44 »
Cabaye til Crystal Palace og Pardew? Det må vera Siilly season det.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #171 på: 05. Juni 2015, 21:23 »
Skal Cabaye tilbake til PL, MÅ vi være med! Med mindre de store fiskene kommer på banen!

http://www.90min.com/posts/2230980-20-great-players-who-are-available-on-mouth-watering-free-transfers-this-summer?ref=facebook&team=newcastle&utm_campaign=Newcastle&utm_medium=fan_pages&utm_source=facebook.com

Ellers er det ganske mange her jeg gjerne skulle ha sett at vi prøvde oss på! 😁
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #172 på: 07. Juni 2015, 14:52 »
Micah Richards folkens? Hva sier dere til det?

Lenge siden jeg har sett han spille, men vil tro det er en god oppgradering fra Willy! Ideelt sett ville jeg ha hentet Richards gratis, og Matip, og dermed sagt meg fornøyd med stopperne. Men blir vel enten eller, og ville da heller ha gått for Matip.
Micah kunne også vikariert på høyreback, men er skadeutsatt. Spilte ikke akkurat mange kamper for Fiorentina.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #173 på: 07. Juni 2015, 15:18 »
En gratis Richards inn er vel ikke så gale. Som erstatter for Janmaat...nei takk. Mange steg tilbake.
Berahino og Van Ginkel er ryktene i dagens Chronicle. Austin blir flittig nevnt rundt omkring.

Martin

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3256
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #174 på: 07. Juni 2015, 15:20 »
Hvis Richards allerede er skadeutsatt kan man bare lure på hvor mange kamper han ville fått for oss dersom han kom.

Ser Liverpool er sterkt linket med Kovacic. Ganske så misunnelig dersom han går dit, han virker klasse.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #175 på: 07. Juni 2015, 15:28 »
Ja, ser at TV2 skriver at Richards skal erstatte Janmaat. Det går bare ikke!
Men mange spennende rykter for tiden, håpe det er hold i noen av de. Richards, van Ginkel og Austin vil være en meget god start på sommeren!!

Men håper vi klarer å styre unna altfor mange lånevtaler! Bamford ble jo linket tidligere, men har avtatt litt etter at vi gikk for McClaren. Det synes jeg er bra. Vil heller at vi skal prøve oss på en permanent løsning, enn en spiller som Bamford på lån.
van Ginkel kan jeg godta på lån, da det er kvaliteter vi trenger der. Men ser helst en permanent løsning, hvis Chelsea går med på det.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2138
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #176 på: 07. Juni 2015, 17:28 »
Hehe, en gratis Richard også får vi £ 10-15 mill. For Janmaat.

Vi fortsetter slik vi har gjort de siste årene!

Begynner å lure på om Ashley kun snakket piss under intervjuet han avga.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #177 på: 07. Juni 2015, 17:57 »
Begynner å lure? Har vel aldri vært noen tvil om at det intervjuet var bullshit.


Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #178 på: 07. Juni 2015, 18:34 »
Begynner å lure? Har vel aldri vært noen tvil om at det intervjuet var bullshit.
Men hvorfor stille opp på den største sportskanalen i England bare for å snakke piss? Må ha noen helt forferdelige rådgivere ihvertfall.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2015
« Svar #179 på: 07. Juni 2015, 19:34 »
Tja. Mike Ashley har jo gjennomgående gjennom sitt apparat på SJP løyet siden han tok over. Fyren mangler totalt troverdighet.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida