20. juni: Vi Þnsker Ä gjÞre forumet mer attraktivt for vÄre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for Ä gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet - Januar 2019  (Lest 50308 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3028
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet - Januar 2019
« Svar #240 pć: 31. Jan. 2019, 18:44 »
Newcastle defender Josef Yarney, 21, has joined National League side Chesterfield on loan for the rest of the season.

The defender made 21 appearances on loan at Morecambe earlier this campaign.


5. divisjon. Blir vel neppe noe ut av denne spilleren. Samme divisjon som Gateshead.
« Siste redigering: 31. Jan. 2019, 18:50 av Geordie »
No fate but what you make

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet - Januar 2019
« Svar #241 pć: 31. Jan. 2019, 22:45 »
Merkelig at vi slipper Murphy uten at det blir hentet inn ein erstatter ja... MÄ gjÞres for Ä fÄ budsjettet til ashley til Ä gÄ opp?
NUFC kommer ingen veg sÄ lenge Ashley sitter pÄ toppen.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet - Januar 2019
« Svar #242 pć: 31. Jan. 2019, 22:54 »
Langt fra perfekt vindu, mÄ sies. Mangler stadig annen spisstype.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som Ă„ kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet - Januar 2019
« Svar #243 pć: 31. Jan. 2019, 23:07 »
Typisk Newcastle under fat-Mike! Det snakkes heftig om 2-3 spillere inn, og vi ender opp med 1.. Er det snakk om 3-4 inn portene, ender vi opp med 2!

For all del, jeg hadde ikke troa pÄ en eneste inn dette vinduet, sÄ er veldig fornÞyd med to. But still!
Sku gjerne hatt en ving og en spiss i tillegg. Helst en SM som er bedre enn hva vi har pdd ogsÄ.

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet - Januar 2019
« Svar #244 pć: 31. Jan. 2019, 23:24 »
Ser ut som det blir Crystal Palace(!) som stikker av med Batshuayi. Her burde vi vĂŠrt!

asim187

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 104
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet - Januar 2019
« Svar #245 pć: 31. Jan. 2019, 23:49 »
Helt enig. Hadde vĂŠrt helt top med han

Pontare

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1088
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet - Januar 2019
« Svar #246 pć: 01. Feb. 2019, 00:48 »
Sterkt terningkast 4 dette vinduet her. Vi henter en spennende angrepsspiller i den posisjonen vi plages mest! FÄr i tillegg dekning pÄ venstreback. Ki og Shelvey er snart tilbake, men vi skulle hatt en midtbane til. Spiss var alltid urealistisk, og med Almiron inn kan vi dytte Perez pÄ topp som er et mye bedre alternativ enn Joselu om Rondon blir skada.

garyspeedfan

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 110
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet - Januar 2019
« Svar #247 pć: 01. Feb. 2019, 01:57 »
Ingen fan av Bolasie, ass. Dvs det er sinnsykt morsomt Ä se han pÄ en god dag, men selv pÄ en god dag er han latterlig ueffektiv og det blir bare lenger og lenger mellom de gode dagene.

Morsom spiller som kan underholde, men uten Ă„ skape de store farlighetene.

Er ganske uenig med deg... NÄ antar jeg du snakker om den Bolasie fÞr skaden. Everton gjorde en rekord dyr signering, og han har et helt sinnsykt potensiale, og er en spiller som kan gjÞre det helt pÄ egenhÄnd en dag resten av laget sliter. Everton hadde neppe punget ut 350? millioner pÄ en sÄpass dÄrlig spiller... Minnet om Zaha, som var et angrep alene, og hadde ikke forundret meg om han tok enda et steg opp og havnet i en av de aller stÞrste klubbene...Til sammenligning har ikke Zaha trukket sÊrlig interesse fra de stÞrre klubbene, sÄ fotballforstÄelsen og potensialet og kvaliteten totalt sett til Bolasie ble av Everton ansett som muligens enda stÞrre...

Men er totalt uenig i at vi skal prÞve oss pÄ Bolasie. Etter skaden har han vel ikke fÄtt sjansen engang i Everton er karrieren har tatt mange steg ned. Kan ikke klandre Bolasie for dette, med en sÄ lang skade. At en klubb som Anderlecht lukter pÄ han, tyder pÄ at det er der nivÄet hans ligger. Da satser jeg heller litt mer pÄ Ä utvikle Murphy eller noe. Vil ende opp som en squad player som stopper utviklingen til Murphy og koster penger i form av overgangssum og lÞnn, og sikkert vil bli vanskelig Ä bli kvitt, nÄr karrieren hans neppe kommer opp til samme nivÄ som tidligere....

garyspeedfan

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 110
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet - Januar 2019
« Svar #248 pć: 01. Feb. 2019, 03:29 »
Ja, gjorde nok ikke en god nok jobb med Ä fÄ frem det i innlegget mitt; men har ogsÄ skjÞnt at kjÞpesum er inkl gjeld til Ashley (derfor jeg mener at £300m isolert sett ikke er en for hÞy sum).

Ellers kan man lese pÄ den berÞmte ryktebÞrsen at Samaris visstnok skal ha blitt tilbudt en ny kontrakt i Lisboa. I et hÄp om at han blir. SkjÞnner ikke hvorfor Benfica ikke bare kansellerer lÄnet, men blir spennende Ä fÞlge den saken pÄ DLD.
Limbombe var ikke med i kamptroppen til Nantes i cupkampen onsdag kveld, sĂ„ det kan jo virke som om det er en overgang (LES: lĂ„n 🙄) pĂ„ ferde der ogsĂ„.

Ser at West Ham prÞver Ä overbevise Chelsea om Ä la Batshuayi spille de siste mnd av sesongen for dem, i stedet for Valencia. Ikke hatt stor suksess i Valencia, men hadde ikke hatt noe i mot om vi hadde prÞvd oss med er bud der. Eventuelt sendt Kenedy pÄ fÞrste buss tilbake til Stamford Bridge, og tatt i mot Batshuayi i stedet. Da kunne Joselu godt fÄ dra til Kina!

Batshuayi og Rondon vil neppe bli brukt som en spissduo. HÞres ikke ut som en god kombinasjon. Veldig lite fart og kreativitet. Ville heller hatt en mere "10er type" bak Rondon i en 4-2-3-1. Eventuelt satset pÄ Batshuai som ensom spiss. Jeg er stor fan av Rondon og tror han kunne utrettet mye for stÞrre klubber, selv om han ikke er den spillertypen de aller stÞrste lagene som styrer enhver kamp pleier Ä stille med.

Med 2 slike spisser, ville vi endt opp med en gammeldags 4-4-2, som jeg ikke er sÄ fan av, og jeg tror spillermaterialet vÄrt, og generelt moderne fotball ikke er sÄ tilpasset. Eventuelt en diamant formasjon. Da ville Richy blitt ofret for Ä fÄ en 3er pÄ midtbanen med Ki/Hayden inn, og wildcard/jokern vÄr Kenedy ikke hadde vÊrt til noe nytte. Ser ikke pÄ dette som noe bra endring i det hele tatt, spessielt med tanke pÄ at Dummet ikke virker spessielt god offensivt, slik Yedlin kan vÊre en hel side pÄ egenhÄnd. Sist jeg sÄ et lag lykkes med en diamant var Real Madrid. Men vil heller kalle Benzema en 10er/falsk9er, som er meget tilbaketrukket og involvert i spillet, samtidig som Real hadde de rÄeste offensive backene i verden for Ä kompensere for manglende klassiske vinger, som rktignok er umoderne i dagens fotball.

Rondon en av de bedre oppspillspunktene/pressende spissene man kan finne, som i tillegg skaper variasjon i ethvert angrepspill, der man kan slĂ„ langeballer/ innlegg/og bruke de mer raske  vingene som er "feilbente" og gĂ„r innover til Ă„ variere. Er en grunn til at Frankrike hev inn Giroud konsekvent, samme med Tyskland og Gomez. De fikk muligheter til Ă„ angripe med fler variasjoner da de ikke klarte Ă„ spille seg igjenom, og dette sĂ„ Tyskland allerede fĂžrste kampen i sist Em, da de hadde antatte verdensklassespillere i angrep, men ikke klarte spille seg gjennom Ukraina. NĂ„r man ser alle klassespillerne Tyskland har offensivt, som er raske/kreative/gode avsluttere, og de ender opp med Gomez "viser" dette fordelen av Ă„ ha en slik spillertype. Vil tilfĂžye sesongen Bayern vant the trieble da Mandzucic var spiss, og skapte denne variasjonen, og gjorde Bayern fantastiske fremover.

I tillegg vil vi nok gjerne bruke denne nye Atlanta 10eren som en 10er. Han er slik jeg har skjÞnt veldig rask, arbeidsom, og meget god pasningsfot. Arbeidssom nok til Ä spille sentral midtbane muligens(i en slags Shelvey rolle, med en god deffensiv Diame/Hayden type ved siden av seg), selv om jeg har hÞrt han defineres som en 10er. Skal visst vÊre noksÄ svak, og ikke en spessielt god tackler eller noe god i markeringsspillet defensivt, selv om han kompenserer dette litt med fart og arbeidskapasitet, slik mange City spillere forsvarte seg, til tross for at ble ble sett pÄ som typiske 10ere/vinger med manglende markeringsegenskaper/tacklingegenskaper/styrke. De Bruyne og David Silva er spillere som jeg ansÄ som typiske 10ere, men City viste at ekstrem arbeidskapasitet, og hÞyt press i fÞrsteforsvaret med lynraske vinger som vandt ballen mer enn noen andre vinger i PL.

Og med Diame og Shelvey tilbake, ser jeg for meg at det kanskje er Perez sin 10er rolle som er "mest i fare" av disse 3. Shelvey og vÄr nye 10er vil bli for veikt defensivt, sÄ vi er avhengig av Diame pÄ midten. Han har faktisk vunnet flest tacklinger i hele PL i Är.


Da ser jeg ikke hvorfor vi skulle sendt Kenedy tilbake og holdt Rondon/Batshuai pÄ benken. Ville heller hatt Kenedy som et Wildcard/Joker, og en bra spiller Ä ha i rotasjon med Atsu evt ved skade pÄ Richy. OgsÄ et alternativ pÄ venstreback. Ville da vÊrt mer aktuelt Ä sende Rondon tilbake om man skulle velge Ä satse pÄ Batshuai, men har ikke blitt imponert av Batshuai Mens Rondon fungerer knallbra om dagen...Og er ogsÄ en spiller jeg virkelig har sansen for. Jeg tar pr dags dato Rondon fremfor Batshuai, bÄde pÄ sikt og slik formen deres er nÄ.

Dessuten er jeg i tvil om man kan sende en spiller tilbake fra lÄn, og hente en ny en.....(Mulig dette er lov, men har mine tvil). Dessuten ville vi nok mÄtte kompensert WBA alle pengene de hadde i forventet inntekt, da de kunne lÄnt han ut et annet sted, i tillegg betalt Chelsea potensielt ganske store summer for Ä lÄne Batshuai....
« Siste redigering: 01. Feb. 2019, 06:07 av garyspeedfan »

garyspeedfan

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 110
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet - Januar 2019
« Svar #249 pć: 01. Feb. 2019, 03:40 »
Bedre vindu enn forventet, men grÞsser ved tanken pÄ en Rondon skade. Ayoze og Muto kan bekle spissrollen, men mister mye av rÄskapen til Rondon.

Ville kostet mye Ä hente en spiller som ikke ville fÄtt oss til Ä grÞsse ved Ä miste Rondon. Vil verdsette han til 20 mill pund minst. Mest undervurderte spiller i PL, selv om man reduserer mÄlsnittet hans.

Og en tilsvarende god spiss ville neppe vÊrt sÄ happy for Ä sitte mesteparten av tiden pÄ benken sÄ lenge Rondon er frisk. I tillegg om vi skulle hatt en god reservespiss, mÄtte nok dette vÊrt en som kan bekle flere posisjoner for Ä holdes bÄde fornÞyd og fÄ jevnlig spilletid for Ä holdes varm. Det finnes neppe noen "rÄskap/targetman" spisser som ligner Rondon som kan bekle mer enn nettopp denne spissrollen. Joselu er litt "samme spillertype" man kan slÄ innlegg etc pÄ, i tillegg er ikke Benitez fremmed for Ä bruke andre spisstyper som de 2 siste sesongene med Gayle. Han elsker spisser som jobber knallhardt, og det fÄr han i spessielt Mutu, og med vÄr nye 10er vil nok ogsÄ Perez vÊre et godt spissalternativ, som jeg ogsÄ mener trenger spilletid, da jeg ser noe spennende ved han...
« Siste redigering: 01. Feb. 2019, 06:13 av garyspeedfan »

garyspeedfan

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 110
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet - Januar 2019
« Svar #250 pć: 01. Feb. 2019, 03:55 »
Sky Sports: Jacob Murphy is currently undergoing a medical at West Brom ahead of a loan deal. #NUFC

MÅ bety at vi fĂ„r inn en ving? Har vel ikke tenkt Ă„ bruke Almiron pĂ„ kant?

Med ny venstreback pÄ lÄn, gir dette langt mer rom for Ä fÄ Richy tilbake pÄ kanten(eller Kenedy som ogsÄ har blitt brukt som venstreback). I tillegg skal vi ikke glemme at vi har Muto, og ja, Almiron Äpner for at han selv, eller Perez kan hives ut pÄ kanten. I tillegg syns jeg det er "krise" hvor lite Murphey blir satset pÄ. Er vel Benitez sitt dyrste kjÞp fÞr dette januarvinduet. Han trenger et utlÄn og spilletid. Tror ikke vi punget ut sÄ mye for han om det ikke er noe talent i gutten.

HÞrer forresten Batshuai hadde kostet 160 000 pund i uken. En spiller som har scoret 8 mÄl i hele Chelsea karrieren. OgsÄ hatt et misslykket lÄneopphold i Valencia. I tillegg et 2 millioner loan fee, og 1 million pund til for Ä sette opp dealen. Dette har skremt vekk mange klubber. I lÞpet av en sesong ville dette vÊrt ca 10 millioner pund, for en spiller som har vÊrt flopp bÄde i Chelsea og pÄ utlÄn. La si Batshuai hadde kommet pÄ en 4 Ärs kontrakt, ville han kostet 40 millioner pund ca. Jeg hadde maks gitt halvparten... (Forutsatt at vi virkelig trengte en spiss, men anser Rondon som en megaundervurdert spiller, som fungerer best som ensom spiss).
« Siste redigering: 01. Feb. 2019, 06:18 av garyspeedfan »

garyspeedfan

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 110
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet - Januar 2019
« Svar #251 pć: 01. Feb. 2019, 04:10 »
LĂ„n igjen?

Spesielt, da tror jeg Mike virkelig har troa pÄ Ä fÄ solgt klubben i sommer.

https://mobile.twitter.com/NUFC360/status/1090943380991954945


"LÄn igjen?". Jeg tolker innlegget ditt som at du er skuffet over at vi ikke kjÞpte denne spilleren. Hva tilfÞyer reservevenstrebacken til Monaco oss pÄ sikt, nok til Ä punge ut en overgangssum?....Ser heller at vi venter med Ä bruke overgangspengene pÄ Ä kjÞpe en klassevenstreback, og lÞser denne skadekrisen "gratis" med Ä bruke siste lÄnet pÄ lÄnekvoten vÄr... Vi lÄner han fordi bÄde Haidara og Dummet er skadet, mens vi gjÊrne vil ha Kenedy og Richy som alternativer pÄ kantene......NÄr Haidara(har delvis mine tvil) og Dummet er tilbake tror jeg neppe denne lÄnespilleren som er reserve i Monaco vil heve oss vesentlig, og anser det derfor som en god lÞsning Ä lÄne han istedet for Ä kjÞpe han. Mulig han er en brukbar ving, om det skulle vÊre nÞdvendig, nÄ som Murphey er lÄnt ut, og kommer tilbake igjen nÄr lÄnet er over..

Men Ä kjÞpe reservebacken til Monaco ville tilfÞyd oss null pÄ sikt, og med dagens skadesituasjon, er en "gratis spiller" frem til sommervinduet bare bonus. Pr dags dato er Benitez tvunget Ä spille en formasjon jeg ikke har sett lignende. Richey skjÞvet ned fra hÞyreback til venstreback, med en stopper inn for Dummet gjÞr at vi spiller en 5-2-2-1 med Atsu som venstreving, Perez som 10er, og Yedlin som hÞyreving og hÞyreback.

Men skjĂžnner delvis hva du mener. Å lĂ„ne 2-3 spillere siste sesongene tyder pĂ„ grĂ„dighet for Ă„ ikke punge ut for klassespillere som kan gĂ„ direkte inn og heve laget. Dette gjĂžr laget til et korthus. Ingen kontinuitet i spillertroppen, og bare nĂždnĂžsninger i hĂ„p om at Benitez skal unngĂ„ nedrykk billigst mulig...

Vvil tilfÞye at i januar er det ofte dyrt og vanskelig Ä finne spillere. Er mer skuffet over sommervinduene, der vi har gÄtt i pluss, solgt spillere som Merino, og knapt hentet spillere....

Er forÞvrig enig i at en venstreback som virkelig hever oss er noe av det fÞrste vi trenger. Kanskje ogsÄ en ving. Kenedy virker ha et stort potensiale, men har i det site virket veldig slurvete. SÄ utkjÞpsklausulen slik jeg har skjÞnt det pÄ 25 millioner er kanskje ikke verdt det. FÄr hÄpe disse 2 posisjonene blir forsterket med noen klassespillere i 15-20 millionerklassen minst i sommer. Og at Rondon blir kjÞpt permanent hvis ikke er det krise pÄ spissplass....
« Siste redigering: 01. Feb. 2019, 06:34 av garyspeedfan »

garyspeedfan

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 110
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet - Januar 2019
« Svar #252 pć: 01. Feb. 2019, 04:21 »
Bedre vindu enn forventet, men grÞsser ved tanken pÄ en Rondon skade. Ayoze og Muto kan bekle spissrollen, men mister mye av rÄskapen til Rondon.

Og hva hadde du tenkt Ä gjÞre hvis Rondon blir skadet? Punget ut 20 millioner pund for Carroll sÄ vi har en targetman i backup? Antyder innlegget ditt som at du savner et spisskjÞp av en targetman eller noe.... Hvor mye er vi villig til Ä bruke pÄ en avarage targetman som er "dÄrlig nok" til Ä akseptere Ä benken sÄ lenge Rondon er frisk. Jeg ser ikke lÞsningsforslaget ditt pÄ "rondon problemet"...ForsÄvidt hadde nok ikke Carroll vÊrt sÄ glad for Ä bli hentet som en benkesliter. Selv om han sliter benken i West Ham nÄ, sÄ vil nok et klubbskifte for hans del vÊre for Ä fÄ mer fÞrstelagsfotball..Carroll var bare et eksempel, men Ä "ikke savne rÄskapen til Rondon om han blir skadet", skal du se langt etter. Da mÄtte vi funnet en klassespiss, til skyhÞypris, som i tilegg fant seg til rette Ä sitte pÄ benken 90 prosent av tiden....Lykke til...

Joselu erstatter noe av hodestyrken til Rondon hvis dette er kampplanen, mens Gayle som sagt ble brukt mye som en pressende spiss ifjor, noe spessielt Muto, og ogsÄ Perez kan gjÞre godt. Disse vil ogsÄ tilfÞye andre egenskaper Rondon mangler... Benitez er ikke fremmed for Ä bruke smÄ spisser, men er stor fan av arbeidssomme spisser, noe Muto er ekstrem pÄ. Hva tror du Gayle gjorde i 2 sesonger. Benitez har aldri vÊrt "avhengig" av en targetman...
« Siste redigering: 01. Feb. 2019, 06:35 av garyspeedfan »

garyspeedfan

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 110
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet - Januar 2019
« Svar #253 pć: 01. Feb. 2019, 04:29 »
The Chronicle
?Verified account @ChronicleNUFC
1m1 minute ago

Steve Bruce set to sign Aarons AND Lazaar for #swfc.

Godt Ä bli kvitt de i sÄ fall.

What?????????????????!!????

Godt Ä bli kvitt Aarons? Har du fulgt med mesteparten av de kampene Aarons har spilt? Mye skadeplaget dessverre, men et av de stÞrste talentene vi har hatt de senere Ärene. Var til tider linket til Arsenal og City, og var sÄpass god, at jeg bare ventet pÄ Ä miste han..... Dessuten... Hvorfor er det "godt Ä bli kvitt han"?... Han er et wildcard/en joker pÄ vingen, et stort potensiale(hvis ikke skadene har Þdelagt han), og vi fÄr neppe noe for han. Blir han kvitt skadeproblemene og viser noe av det potensialet vi har sett er han en klassespiller.... Jeg ble faktisk lei meg da jeg sÄ han var pÄ vei vekk, og er nÄ utrolig lettet over at dette kun er snakk om et lÄn. Godt Ä bli kvitt han? Du prater som han lager trÞbbel i spillergruppa, hever skyhÞye lÞnninger, eller vi fÄr enorme overbetalte overgangssummer fra PSG/City.... Vi sparer null, og fÄr null for Ä selge Aarons pr dags dato. SkjÞnner ikke at du ikke har sansen for han. I 3 av de siste 5 kampene jeg har sett han har han vÊrt fenomenal. Herjet da vi slo ut City fra Cupen. Herjet da vi slo Spurs 5-1 med 10 mann. Og har sansen for at vi har en egenutviklet spiller. En kul spiller, som kun har vÊrt utheldig med skader. Tror de fleste her inne har stor sans for Aarons som et par sesonger tilbake var regna som et av de mest spennende talentene i PL.

Ja greit, han har vÊrt mye skadet. VÊrt pÄ utlÄn i Italia, noe jeg skal innrÞmme at ikke aner hvordan gikk. Men at vi tÞr Ä lÄne han ut nok en gang tyder pÄ at han begynner Ä bli kvitt skadeproblemene, og Benitez muligens ser noe i han. Tviler ikke pÄ at han kunne krigd om en plass pÄ laget, men Benitez vil nok sÞrge for at han fÄr mest mulig spilletid, og misstenker han stoler mer pÄ de rutinerte spillerne som er mer samspilte nÄ som vi ligger i faresonen for Ä rykke ned. Vil ogsÄ tro det er ekstra vanskelig for en unggutt Ä fÄ vist seg fram og utviklet seg pÄ et lag som sliter.
« Siste redigering: 01. Feb. 2019, 06:48 av garyspeedfan »

garyspeedfan

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 110
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet - Januar 2019
« Svar #254 pć: 01. Feb. 2019, 04:39 »
Langt fra perfekt vindu, mÄ sies. Mangler stadig annen spisstype.

Annen spisstype? For Ä vrake Rondon i enkelte kamper der vi skal "kontrolere"? Eller som reserve? Syns Rondon bÞr vÊre bankers uansett motstander, og vil ogsÄ nevne at Mutu, Ayoze er helt andre spisstyper.
« Siste redigering: 01. Feb. 2019, 06:39 av garyspeedfan »