20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet sommeren 2014  (Lest 232418 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #1095 på: 27. Aug. 2014, 12:44 »
Er vel ingen av pengene som går til lånet. Iallefall det de påstår på hvert møte med supporterene. Andre pl klubber har lån til banker med renter, så det er ingen god grunn. Penger fra egen lomme er selvfølgelig en av grunnene.

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #1096 på: 27. Aug. 2014, 17:34 »
Ikke noe nytt, men..

Graeme Bailey @GraemeBailey
Alexandre Lacazette and Loic Remy are both very much still in Newcastle's thinking this week. They will push until Sept 1st for new striker.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #1097 på: 27. Aug. 2014, 18:11 »
Har en slags følelse av at Remy er på standby til han har funnet ut om noen større fisker kommer etter han. Positivt for oss at QPR fortsetter være bedritne resten av august.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #1098 på: 27. Aug. 2014, 18:26 »
Vi har avslått eit bud på Abeid i følgje Lee Ryder.  Så enten vil vi har meir, eller så kommer han til å få sjansen denne sesongen.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #1099 på: 28. Aug. 2014, 09:59 »
Ser tottenham hentet en stopper for ei grei penge.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #1100 på: 28. Aug. 2014, 11:14 »
Ja, Tottenham trenger jo stopper. Det gjør jo ikke vi. En ny stopper i Newcastle ville jo bare vært overflødig. Vi har jo de fire beste stopperne i verden i våre rekker. Når en så vanvittig god spiller som Taylor bare er tredjevalg sier det mye om hvor høyt nivået er.




Eller kanskje ikke...
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #1101 på: 28. Aug. 2014, 11:27 »
Så lenge Newcastle bare ikke blir rundlurt til faktisk å betale penger for Tottenham sitt vrakgods, men heller overlater det til Hull, så skal vi ikke klage.

Michael Dawson ser dessverre litt for mye ut som en typisk Newcastle-stopper, og et sted leste jeg til min store forskrekkelse at vi var linket til ham.

Nei kjære Hull, skynd dere å få ut fingeren her, Dawson må dere ikke gå glipp av.

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #1102 på: 28. Aug. 2014, 12:00 »
Så lenge Newcastle bare ikke blir rundlurt til faktisk å betale penger for Tottenham sitt vrakgods, men heller overlater det til Hull, så skal vi ikke klage.

Michael Dawson ser dessverre litt for mye ut som en typisk Newcastle-stopper, og et sted leste jeg til min store forskrekkelse at vi var linket til ham.

Nei kjære Hull, skynd dere å få ut fingeren her, Dawson må dere ikke gå glipp av.

Er ikke Dawson jeg ville hatt, ville eventuelt heller hatt stopperen de fikk inn ;)

Og jo, vi trenger en stopper. Det er liten tvil om det. Williamson er faktisk ikke bedre en championshipnivå og backupene er heller ikke noe særlig å skryte av..

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #1103 på: 28. Aug. 2014, 12:25 »
Helt enig i at vi trenger stopper. Men lurer egentlig på om det er verdt å gi Yanga Mbiwa en ny sjanse? Jeg har alltid ment at gode spillere trenger å spille for finne formen, og ettersom Yanga Mbiwa lenge var nærmest fast inventar i Frankrikes landslagstropp (var han ikke?) så må han jo holde brukbart nivå.

Jeg er litt redd for at Newcastles potensielt beste stopper råtner litt i skyggen av de tre som er før han i køen på stopperplass.

Ser GJERNE også at det er noe hold i at man prøver å hente Remy igjen før det er for sent.

Skjæren

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 485
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #1104 på: 28. Aug. 2014, 13:16 »
Helt enig i at vi trenger stopper. Men lurer egentlig på om det er verdt å gi Yanga Mbiwa en ny sjanse? Jeg har alltid ment at gode spillere trenger å spille for finne formen, og ettersom Yanga Mbiwa lenge var nærmest fast inventar i Frankrikes landslagstropp (var han ikke?) så må han jo holde brukbart nivå.

Jeg er litt redd for at Newcastles potensielt beste stopper råtner litt i skyggen av de tre som er før han i køen på stopperplass.

Ser GJERNE også at det er noe hold i at man prøver å hente Remy igjen før det er for sent.

Du lurer på dette? For alle andre enn Pardew er jo dette klokkeklart. Mbiwa er faktisk en av de spillerne i troppen med størst potensial, ikke uten grunn at han ble sett på som en av de største midtstoppertalentene i Europa for noen år siden. I tillegg har han ikke gjort seg bort i den grad at det nå ser ut som om han blir lånt ut. Nok en gang har Pardew klart å ødelegge en talentfull spiller, og jeg ser det ikke som usannsynlig at det samme skjer med Haidara, Bigirimana og Cabella heller.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #1105 på: 28. Aug. 2014, 13:19 »
Er so jeeeeevla lei Pardew. No skal Mbiva lånast ut og S Taylor verte verande. Dummet startar garantert til helgi, føre Haidara. Obertan på benken... Argh!

lefsen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 813
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #1106 på: 28. Aug. 2014, 13:33 »
Er so jeeeeevla lei Pardew. No skal Mbiva lånast ut og S Taylor verte verande. Dummet startar garantert til helgi, føre Haidara. Obertan på benken... Argh!

Og du skal nok se at Benni blir en hit, hvis noen klubber tør å ta sjansen på ham.

Ser at Van Dijk er på vei til Sunderland. Ryktes om 6 mill. Da er den muligheten lagt død.

Skjæren

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 485
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #1107 på: 28. Aug. 2014, 13:34 »
Var det med Ben Arfa ironi?

Vin Dijk 6 mill!? Løp å kjøp

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #1108 på: 28. Aug. 2014, 13:39 »
Helt enig i at vi trenger stopper. Men lurer egentlig på om det er verdt å gi Yanga Mbiwa en ny sjanse? Jeg har alltid ment at gode spillere trenger å spille for finne formen, og ettersom Yanga Mbiwa lenge var nærmest fast inventar i Frankrikes landslagstropp (var han ikke?) så må han jo holde brukbart nivå.

Jeg er litt redd for at Newcastles potensielt beste stopper råtner litt i skyggen av de tre som er før han i køen på stopperplass.

Ser GJERNE også at det er noe hold i at man prøver å hente Remy igjen før det er for sent.

Jeg vil gjerne gi han en sjanse, men det ser ikke ut som den hodeløse manageren vår vil det....

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet sommeren 2014
« Svar #1109 på: 28. Aug. 2014, 13:40 »
Om ikke noen reiser ned til Newcastle og tar knekken på den hodeløse idioten av en manager vi har snart så vet jeg ikke hva jeg gjør....