20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2017  (Lest 201115 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #540 på: 25. Juli 2017, 11:04 »
For et tragisk vindu dette er :'(

Alle håp etter opprykket er knust. Skulle bare blitt igjen nede i championship, da hadde vi i alle fall vunnet noen kamper ???

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #541 på: 25. Juli 2017, 12:08 »
Synd me ikkje vart kjøpt opp av ein styrtrik kinsesar. Ingenting nytt under Ashley og eg trur dei ligg balansera heilt på kanten av kva Rafa akseptera før han trekker seg.

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #542 på: 25. Juli 2017, 17:38 »
Krychowiak og Perez inn er realistisk vil egentlig seie,  og hadde vore kanon!
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3027
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #543 på: 25. Juli 2017, 18:05 »
For et tragisk vindu dette er :'(

Alle håp etter opprykket er knust. Skulle bare blitt igjen nede i championship, da hadde vi i alle fall vunnet noen kamper ???

Historien til Ashley er tragisk, og mannen er ikke til å stole på. Skal og innrømme jeg er ganske utålmodig etter et par kvalitetssigneringer.

Det sagt, dette vinduet tror jeg er et av de vanskeligste noensinne for Newcastle. Har mye daukjøtt i stallen som suger mye av lønnsbudsjettet, og som er håpløst å bli kvitt. Godt eksempel er Riviere. Finnes sikkert klubber i Frankrike som kunne tenkt seg han, han var faktisk en brukbar spiss i Ligue 1 en gang, men få har råd til å ta over lønna. Samt Rafa kan ikke blåse hele budsjettet på 3-4 storsigneringer. Her må vær krone tynes for å skape en bredde i stallen, som holder over hele sesongen.

Skal avvente med å dømme dette vinduet til vi har passert deadline day, men kommer garantert til å være frustrert ved flere anledninger den neste drøye måneden.  :(
No fate but what you make

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #544 på: 25. Juli 2017, 18:21 »
Ja er lenge igjen av vinduet. Med 2-3 signeringer til er jo vinduet meget bra. MEN bør være litt mer klasse enn det vi har fått sålangt.
Jeg er fornøyd med murphy bytte, alle de vi har fått ut. Vår nye stopper kjenner jeg rett og slett ikke til men det sies han var BB mot preston.
Men vi trenger virkelig 2-3 gode proven premier league spillere. En 10er, en spiss og en keeper. Da er faktisk vinduet bra.

Andymag

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2644
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #545 på: 25. Juli 2017, 20:18 »
Ikke glem en sentral midtbane! En skade på Shelvey slik troppen er nå... good bye PL.

Sitter forøvrig med troen på at Siem de Jong virkelig kan bli som en ny signering denne sesongen. Rafa har spilt han mye i pre-season.

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #546 på: 25. Juli 2017, 23:28 »
http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/newcastle-united-boss-rafa-benitez-13385412

Rafa har visstnok navngitt de tre første som ikke lenger får trene med a-laget! Saivet, Lazaar og Krul har dermed ingen fremtid i klubben, og må finne seg nye! Flere navn sies å å få samme beskjed..

En skadefri Krul er vel det beste vi kan ha mellom stengene, så litt merkelig etter min mening.. Tanker?
Og er Lazaar virkelig så forbanna dårlig?!🙈 For et bomkjøp!

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #547 på: 26. Juli 2017, 00:47 »
Skjønner heller ingenting av Krul. Var jo knallkeeper det.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #548 på: 26. Juli 2017, 00:52 »
Helt enig ang Krul! Litt usikker på hvordan ståa er etter skaden, men en veldig god skuddstopper. Skjønner at Rafa vil ha en litt mer ballsikker keeper enn Darlow/Krul/Elliot, men jeg mener vi burde vente på Woodman i så tilfelle. Et par år til, og han bør være klar for PL.
Derfor mener jeg Reina kunne vært et ok valg, ettersom han er gammel og kan lære bort med sin store erfaring. Men mye av de andre vi har blitt linket til, tviler jeg er bedre enn den nevnte trioen.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

orderud85

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 617
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #549 på: 26. Juli 2017, 08:15 »
Hadde vært helt konge om dagens Siem de Jong blir gode gamle siem denne sesongen😆
Første målet mot Hearts var digg å se på. Vendinga og pasninga hans var klasse.
Ble stille rundt denne Diego Rolan også?!

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #550 på: 26. Juli 2017, 09:24 »
Krul har vært her lenge så det er synd å se ham dra. På den andre side tjener han mer ila en uke enn jeg gjør på ett år, så det er ikke synd i ham sånn sett. Han har vært skadet en del og å sentre til ham er som å gi bort ballen.  Keeperens rolle har endret seg mye de siste årene, og medspillerne bruker ham mer aktivt til å spille seg ut av press. Da kan vi dessverre ikke ha en sisteskanse som så vidt kan slå en innsidepasning, dessverre.

Jeg tror ikke vi bør forvente noen gode spillere inn før i august.  Bortsett fra Everton og topp fire og fem-klubbene synes jeg ikke det har vært aå mye aktivitet, så vi er ikke alene. Men jeg vil bli skuffet om vi ikke får inn noen klare forsterkninger.  Som nevnt er vi veldig tynt besatt på midtbanen. Jeg forventer at vi bryter rekorden vår i jakten på  en skikkelig god offensiv midtbanespiller. M

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #551 på: 26. Juli 2017, 10:46 »
Lett å få panikk når vi har endel klare brister i stallen. Per dags dato anser jeg oss som ganske åpenbare nedrykkskandidater da vi har store mangler i alle lagdelene.

Sentral midtbane bak Shelvey er nitriste saker. Skulle helst hatt inn to sentrale midtbanespillere. En kan bare håpe, som Andymag skriver, at Siem De Jong blir som en ny signering som vil gi oss sårt tiltrengt kreativitet i 10er-rollen. Og så må jeg klamre meg til håpet om at Aarons endelig skal holde seg skadefri store deler av sesongen. Potensielt "ny signering" også der.

Ellers trenger vi også en ny spiss som er bedre enn de vi allerede har, da vi ikke har noen som er proven PL-kvalitet. Har trua på at Gayle er god for kanskje tosifret antall scoringer med tillit, mens Mitrovic stadig forblir veldig ustabil, dog i mine øyne stort uforløst potensiale. Problemet er jo at Rafa åpenbart ikke har tillit til ham. Ideelt sett skulle jeg gjerne sett to spisser inn, der vi kunne følt oss passelig trygg på at den ene kunne bidratt med et visst antall scoringer.

Og så mener jeg vi trenger en ny venstreback inn. Helst en som er på høyde med Dummet defensivt, men kan bidra bedre fremover på banen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #552 på: 26. Juli 2017, 13:27 »
Chelsea har kjøpt Morata.
Costa kommer jo til å forsvinne, MEN virker som om Conte vil ha tak i Llorente som mentor for Morata.
Dvs at Batshuayi vil ikke få mye spilletid ,som igjen betyr farvel til EM plass  for Belgia.
Så må jo kunne gå ann å få lurt Batshuayi til Newcastle. Drakt nr 9 og fast spilletid.

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #553 på: 26. Juli 2017, 14:51 »
Hadde vært helt rått med Batshuayi😍 Han eller Iheanacho er en våt drøm!

Men vi trenger fortsatt 4-5 spillere inn; SM og/- eller SDM, SOM, S, VB og eventuelt K!
I tillegg så må 8 spillere selges/frigis, pga for mange spillere til 25-mansstroppen!
Krul, Saivet og Lazaar har visstnok fått klar beskjed, og det det er vel ingen bombe dersom Hanley, Haidara, Gamez, Riviere + én til, er de resterende! Så hvem blir eventuelt den siste(+1'n)? Colback, Diame eller Mitro? Eg håper på førstnevnte!

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #554 på: 26. Juli 2017, 14:58 »
Leste på Facebook at Chronicle mente vi hadde vært i kontakt med Chelsea ang noen spillere.
Dette er et par dager siden, og ikke lest noe om det siden, hverken hos Chronicle eller andre steder.

Batshuayi hadde vært enormt! Der kan jeg faktisk godta lån også, selv uten opsjon :P
Ellers var det noen i Portugal som mente vi nærmet oss en avtale for Andreas Samaris, vi er også linket til Allan fra Napoli. SOM mener jeg vi ikke trenger, og VB ser jeg på som usannsynlig at vi henter (tror jeg).
Keeper er det heller ikke behov for, men Rafa virker klar på at han ønsker inn en.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒