20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: oppdatering skader, souness egne ord  (Lest 1232 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Fredrik

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2408
    • Vis profil
oppdatering skader, souness egne ord
« på: 19. Jan. 2006, 23:08 »
Oppdatering skader
19.01.2006, kl. 14.05

Graeme Souness forteller med egne ord hvordan det står til med de skadde spillerne i Newcastle.

Shola Ameobi: - Slapper av denne uken. Må kanskje operere på sikt, men ikke før sesongen er over. Trener for fullt fra mandag av.

Stephen Carr: - Ble operert i London i morges. Alt skal ha gått bra. Kan være tilbake om 3-4 uker, men det kan også ta lengre tid.

Scott Parker: - Blir kanskje klar til kampen mot Cheltenham i FA-cupen. På bedringens vei.

Emre: - Trente for fullt i dag og er aktuell på en eller annen måte på lørdag mot Blackburn.

Titus Bramble: - Trener med oss igjen i morgen og kan kanskje spille mot Blackburn, men det er tvilsomt.

Craig Moore: - Er tilbake i full trening og er spilleklar om ca. 2 uker.

I tillegg så er Owen og Taylor langtidsskadet, mens Dyer følges nøye og blir stadig bedre.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
oppdatering skader, souness egne ord
« Svar #1 på: 19. Jan. 2006, 23:41 »
Takk for oppdatering, all informasjon mottas med takk. However, noen gode nyheter men noe er også "det samme gamle" synes jeg.
- Synd med langtidsskadene til Taylor og Owen, det med Dyer driter jeg nesten i, for det har jeg mer eller mindere gitt opp uansett.
- Bramble, Parker og Emre. Javel, men er det ikke det samme hver gang. Parker stadig nærmere tilbake (det tror jeg på!) men Emre, "kan kanskje spille igjen neste kamp", hvor lenge har det ikke vært sånn nå?
Bramble: samme som Emre
- Moore: hyggelige nyheter, håper han kan gi forsvaret vårt et løft hvis han blir spilledyktig nå. Det kunne trenges, bare vi kan stole på at han er på vei tilbake da.....
- Ameobi: ikke den mest savnede, og jeg er ikke den som jubler høyest over ham, men med alle disse skadene har vi tross alt større sjanse til å vinne enhver kamp med enhver spiller som vender tilbake.

Beklager negativiteten min, men klarer ikke å legge skjul på at alle skadene er et forbanna mareritt og Newcastle som lag på god vei til å bli nesten det samme desverre....

djmattis

  • Gjest
oppdatering skader, souness egne ord
« Svar #2 på: 20. Jan. 2006, 11:56 »
men når man ser på helheten av det hele, hva er sjansen for at så mange spillere skal bli skada egentlig?
når man virkelig tenker etter.
må si jeg synes litt synd på souness noen ganger for herregud vi snakkes om nesten en hel 1 oppstilling som er ute på skade.
da må man begynne å lure.
vi har hatt sinnsyk uflax med skader i år, selv med tanke på treningsforholdene.
blir nesten litt oppgitt noen ganger