Fotball > Fotballspill

Football manager 2017

(1/4) > >>

oyvind:
Ser Beta versjonen kommer ut idag 18.10.16.

Er det noen som tenker seg å prøve? Må jo være litt gøy å forhåpentligvis herje med Newcastle i Championship. :D

Geordie:
Venter på den ordentlige :) Ikke kjøpt siden 12/13 sesongen, på tide å prøve en ny variant!

Anders:
Noen som har spilt litt enda? Fullversjonen har jo nå kommet ut, og jeg har testet betaen såvidt. Spent på hva folk vil anbefale når det gjelder kjøp. Har jo bare 52 mill å handle for, noe jeg synes er ganske lite. Gikk jo 300 mill i pluss i sommer, og skulle ønske at hvertfall 50% av det gikk til overganger (på spillet).

Kjørte en liten beta-runde med Newcastle nå, speider på talenter og slik. Hentet Diego Poyet gratis, mens jeg solgte Tiote.
Ellers merker jeg meg at Lascelles fort ble urolig av interesse fra PL, så det kan det kanskje lønne seg å smelle ei kontrakt i bordet med en gang man starter.

Kommer til å starte en ny save-game med NUFC i helga, oppdaterer etter hvert!

oyvind:
Jeg starter nå på min 4 sesong med Newcastle. (FM er forresten det eneste spillet jeg fortsatt spiller på pcen).

Vant Championship første sesong.
Kom på 2.plass andre sesong i Premier Leauge.
Nå er jeg akkurat ferdig med tredje sesong i Premier Leauge og kom på 3 plass.

Grant Hanley blir en skikkelig forsvarskjempe. Eller fungerer Richie meget godt som brytene spiss. Dette i en kontroll mentalitet.

Har en god del talenter og komme med. Skal legge ut anbefaling  senere i kveld.

Kuki er et must. Han tar Championsship nivået med en gang og putter 20 +. I Premier Leauge blir han en av de beste og har puttet 50 mål i serien de siste to sesongene for meg. Får han gratis tror jeg.

GMC:
Fikk mail fra Platekompaniet før helgen om at spillet var forsinket fra leverandør. Får den forhåpentligvis idag eller i morgen.

Navigering

[0] Oversikt

[#] Neste side

Skift til full visning