20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Fantasy Premier League 15/16  (Lest 30508 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

superswag

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 481
    • Vis profil
Sv: Fantasy Premier League 15/16
« Svar #45 på: 02. Sep. 2015, 21:20 »
Jeg vil fortsatt si at påstanden om at Shaw ikke er noe Walcott er feil...
Og Shaw sin historikk kan ikke sammenlignes da han var skadet og spilte som 18 år, sitt første år i southampton men azc,, har vært fast i chelsea i flere år... og shaw har blitt satset mye på som vingback som har en mer offensiv rolle og bedre medspillere i united som kan gi han assist eller målpoeng ved å angripe farligere,,

var dessverre for han selv mye skadet ifjor,,,

og at han ikke "blir ikke noe fotballgud",,, er det noen som kan bli verdens beste back er det nettop shaw,,,var mest ettertrakdede backen i verden i soton og antakelig meget ettertrakted om han hypotetisk skulle bli lagt for salg,,, skadeproblemer ødela ifjor og han begynner alllerede komme seg,,,

vi får se som sagt, men din historikk du bruker mot meg er jo direkte urettferdig.

og basert på historikk, ny klubb for shaw, skadehistorikk, alder, posisjon nå kontra før, mot azc,, sine ikke spessielt høye tall mål og assist messig, vil antakeig shaw få en høyere score enn tidligere,,

da kan man si at shaw er verdt mer enn tidligere,, og at han nærmer seg/passerer,, eller tangerer azculleta denne sesongen,,, logisk sett,, for ingenting tilsier at azc skal få spessiet mange mer poeng enn tidligere i cheksea,,

så at vi får se,,, basert på historen,, blir det som å si at "united slår ikke newcastle tror jeg, vi får se, den som har rett er den som får riktig" ,,, manchester united vil alltid være favoritt på oddsen både borte og hjemme mot newcastle. og da blir det fortsatt urettferig å si at man hadde rett, om newcastle,, vil, da ingen oddsekspert eller oddssetter vil si det er mer prodsent sansynlig, eller fotballkunnskapsrike folk antakelig vil jeg tro,, hvertfall oddsssettere,, da det er minimalt hvor mye man kan utnytte oddsene i fotballkamper da de er sjeldent noe verdi i om man ganger odds med sansynlighet, og om det er det, så er det veldig få, og veldig lite prosent surewin,,eller valueplay,

dette tror jeg du også er mer enig i at det er mer sansynlig enn newcastle seier eller uavgjort, poenget er om du tror newcastle har mest sjanse, blir det feil å si i ettertid at den som gjetta riktig, gjetta det mest sansynlige kampen.
 du er ikke synsk men du ser at barca har mest sjanse mot vålerenga, basert på hva du har sett,, om jeg sier vålerenga vinner og har rett så har jeg fortsatt feil i min sansynlighet basert på fakta/kunnskap forutsatt at begge lag prøver spiller så godt de kan og bruker toppet lag,,,

men ja vi får se,, selv om du får riktitig vil jeg fortsatt si at jeg tror pr dags dato du feilvurderer shaw sine offensive kvaliteter, fart("han er ingen wacott)" tolker jeg det som du ikke veit at han er an av raskeste i PL og rasket i united,,,, talent historikk, lagbytte til sterkere klubb,,

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Fantasy Premier League 15/16
« Svar #46 på: 15. Sep. 2015, 12:25 »
Endte på 49 poeng denne runda. Trur det er på tide å kvitte seg med Fabregas som sammen med resten av chelski laget ikkje har levert. Redda meg litt inn med Bellerin, Fonte og Mahrez, men fortsatt alt for mange spillere som berre skaffer meg 2 poeng om gangen..
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Fantasy Premier League 15/16
« Svar #47 på: 15. Sep. 2015, 13:03 »
Benka Payet til fordel for Thauvin jeg. Sjakktrekk.

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Fantasy Premier League 15/16
« Svar #48 på: 15. Sep. 2015, 20:17 »
Benka Payet til fordel for Thauvin jeg. Sjakktrekk.

Den er sur!
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Fantasy Premier League 15/16
« Svar #49 på: 16. Sep. 2015, 13:28 »
Ja, da slapp vi jo noe mer Shaw/Azpilicueta-diskusjon også. Tragisk for gutten. Bare å håpe han kommer tilbake på samme nivå.

superswag

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 481
    • Vis profil
Sv: Fantasy Premier League 15/16
« Svar #50 på: 19. Sep. 2015, 03:32 »
Uansett hva, så er det direkte feil å si at Shaw "ikke akkurat er noen Walcott"... Det er mye som tar tid å legge merke til ved spillere, men at Shaw er en av ligaens raskeste spillere, er ikke akkurat en godt bevart hemmelighet. Hvem som får flest målpoeng osv vil tiden vise(eller ville tiden vist, nå som Shaw er ute en god stund)... Men å komme med slike utsagn om Shaw sin fart, tyder jo bare på at du kanskje burde se spillerne før du uttaler deg. Kom gjerne med motargumenter, men gjør research før du uttaler deg om ting...Om du ikke liker se på fotball, spør en kunnskapsrik venn eller noe før du kommer med slike sinnsyke utsagn....

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Fantasy Premier League 15/16
« Svar #51 på: 25. Sep. 2015, 14:23 »
Oppe på 39. plass nå. Er det høgste eg har vore, men så har eg aldri vore så seriøs som eg har vore denne sesongen heller. Er veldig interessant når du først setter deg skikkelig inn i det, og så blir det litt morsommere å følgje med mtp kor dårlig vi har gjort det så langt. Men fortsatt rundt 50 poeng opp til toppen...

Har bytta inn Payet før denne runda, og satt Hazard som kaptein :P
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

akselho

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 476
    • Vis profil
Sv: Fantasy Premier League 15/16
« Svar #52 på: 07. Okt. 2015, 19:12 »
Hei og hå.

Endelig begynner fantasy og ligne på seg selv. Enorme omveltninger forrige GW, og det er bra for sånne erfarne spillere som meg :)

Nå begynner også newcastlespillere å bli interessante. Det må selvfølgelig snu sportslig om det skal belønnes å satse på svarte og hvite, men enkelte spillere er i mine øyne interessante allerede nå.

Janmaat 4.9 - En usedvanlig viktige brikke i det offensive åpne spillet (altså ikke dødballer). En meget fin fjerde forsvarer, både med tanke på pris og potensiell poenguttelling. Kun 2.9% eierandel.
Ayoze 5.1 - En fin tredjespiss hvis utgangsformasjonen er 3-5-2. Ighalo er den alle ser til, så han er også et fint differensial (0.7%)
Mitrovic 6.2 - Også et differensial (0.8%), men er dyrere og i det prissjiktet er Vardy, Sakho, Diouf og Berahino gode alternativer. Vardy og Mahrez er nok for mye Leicester i det lange løp, og Payet er et bedre fantasyobject enn Sakho. Diouf nekter jeg å tro scorer flere enn Mitro når vi skriver juni. Berahino blir brukt som ving nå og da. Det kan faktisk argumenteres for Mitro allerede nå. Neste kamp mot Norwich lukter mål for vår kjære serber.
Wijnaldum 6.8 - Differensial (2.2%), men her finnes det for mange andre spillere som er langt tryggere mtp. poeng. Uansett den eneste midtbanespilleren som bør vurderes fra Newcastle, all den tid Aarons er langt unna startelleveren og Thauvin ser ut til å bruke lang tid på å komme i gang.

Selv har jeg to lag og laget mitt i NewUtd har Janmaat og Ayoze. Kjører 3-5-2 så Ayoze er mindre viktig, men Janmaat har jeg klokketro på.

På det andre laget (som gjør det meget bra, 467 poeng) har jeg gått for Mitrovic som tredjespiss, som roterer med en MID på sikt, eller fast i 3-4-3 om han virkelig slår til neste tre kampene (NOR, sun, STO)

Noen som tenker i samme baner?
« Siste redigering: 07. Okt. 2015, 19:17 av akselho »
Black and white since 1996

Pontare

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1088
    • Vis profil
Sv: Fantasy Premier League 15/16
« Svar #53 på: 07. Okt. 2015, 23:44 »
Henta inn Ayoze og Mitrovic. Gjør det elendig i år, så satser alt på Newcastle-kortet.

akselho

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 476
    • Vis profil
Sv: Fantasy Premier League 15/16
« Svar #54 på: 08. Okt. 2015, 00:43 »
Henta inn Ayoze og Mitrovic. Gjør det elendig i år, så satser alt på Newcastle-kortet.

Haha, snakk om å satse på 2-7 pre-flop. Neida, men hvorfor ikke bare nøye seg med en av de? Og hva er laget ditt?
Black and white since 1996

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Fantasy Premier League 15/16
« Svar #55 på: 08. Okt. 2015, 10:25 »
Hadt Janmaat siden starten.. som har samla solide 8 poeng totalt  :)
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Pontare

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1088
    • Vis profil
Sv: Fantasy Premier League 15/16
« Svar #56 på: 08. Okt. 2015, 11:52 »
Henta inn Ayoze og Mitrovic. Gjør det elendig i år, så satser alt på Newcastle-kortet.

Haha, snakk om å satse på 2-7 pre-flop. Neida, men hvorfor ikke bare nøye seg med en av de? Og hva er laget ditt?
Laget:
http://imgur.com/lZvkYuv

Vi har på papiret et veldig enkelt kampprogram framover, dette er mer 4-5 suit-pre flop enn 2-7 ;) Men hadde ikke gjort dette om jeg lå bedre ann.

akselho

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 476
    • Vis profil
Sv: Fantasy Premier League 15/16
« Svar #57 på: 08. Okt. 2015, 14:01 »
Henta inn Ayoze og Mitrovic. Gjør det elendig i år, så satser alt på Newcastle-kortet.

Haha, snakk om å satse på 2-7 pre-flop. Neida, men hvorfor ikke bare nøye seg med en av de? Og hva er laget ditt?
Laget:
http://imgur.com/lZvkYuv

Vi har på papiret et veldig enkelt kampprogram framover, dette er mer 4-5 suit-pre flop enn 2-7 ;) Men hadde ikke gjort dette om jeg lå bedre ann.

Er litt som at big blind er over 10% av stacken din og du må gå all-in da :) Regner med du har brukt wc. Midtbanen ser bra ut, og Ayoze er vel tiltenkt som 3. spiss i 3-5-2, så offensivt ser det jo bra ut. Har litt av en ryddejobb i forsvaret da...
Black and white since 1996

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Fantasy Premier League 15/16
« Svar #58 på: 08. Okt. 2015, 17:23 »
Jeg kjører denne troppen for øyeblikket:

Begovic, McCarthy

Darmian, Kolarov, Clyne, Cook, Targett

Mahrez, De Bruyne, Montero, Payet, Coutinho

Martial, Gestede, Aguero

Naturlig nok fristet til å jobbe inn Sanchez på laget, men det blir en vrien nøtt når wildcardet allerede er brukt. Jeg er også noe fristet til å hente inn Mitrovic, men jeg styrer nok unna mtp vår elendige offensiv samt hans noe utfordrende temperament.

Pontare

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1088
    • Vis profil
Sv: Fantasy Premier League 15/16
« Svar #59 på: 09. Okt. 2015, 10:44 »
Henta inn Ayoze og Mitrovic. Gjør det elendig i år, så satser alt på Newcastle-kortet.

Haha, snakk om å satse på 2-7 pre-flop. Neida, men hvorfor ikke bare nøye seg med en av de? Og hva er laget ditt?
Laget:
http://imgur.com/lZvkYuv

Vi har på papiret et veldig enkelt kampprogram framover, dette er mer 4-5 suit-pre flop enn 2-7 ;) Men hadde ikke gjort dette om jeg lå bedre ann.

Er litt som at big blind er over 10% av stacken din og du må gå all-in da :) Regner med du har brukt wc. Midtbanen ser bra ut, og Ayoze er vel tiltenkt som 3. spiss i 3-5-2, så offensivt ser det jo bra ut. Har litt av en ryddejobb i forsvaret da...
Har heldigvis wc igjen, ser ut som om det blir brukt før denne runden. http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/34483718