20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle til salgs  (Lest 301869 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1605 på: 21. Juli 2020, 23:37 »
Newcastle takeover takes new twist as £300m Saudi deal stalls indefinitely
EXCLUSIVE: The Magpies are planning for another season under Mike Ashley and Steve Bruce amid growing doubts over proposed £300m deal

 https://www.mirror.co.uk/sport/football/news/newcastle-takeover-takes-new-twist-22392460

Negativt i dag, da kommer det positive nyheter i morgen eller torsdag. Er jo sånn media holder på. Sår tvil. Sår håp. Klikk og klikk og atter klikk. 😎

Andy35

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 104
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1606 på: 22. Juli 2020, 22:02 »
hva tror dere at takeover er stalled? jeg synes dette er håpløst å si hva som skjer. men blir det en ny sesong med Ashley som eier så blir det nedrykk neste sesong.. jeg tror ikke en sesong til med Bruce og lite midler til nye spillere som ashley ikke vil, så vil det bli en trøblete sesong... disse som vi har lånt Bentaleb(synes jeg ikke er bra nok, vært veldig mye rør og en del useriøse pasninger. Rose ok, men savnet av Willems er merket med stor M. Vil heller ha Willems igjen en Rose... Lazaro har mye i seg, men mener han er bedre i en kantrolle en som back..


Jeg håper Yedlin er ferdig, Krafth er egentlig ikke god nok for denne ligaen har vi sett i flere kamper, brukbar men ikke mer i mine øyne...

Kommer det nye eiere og Saudi så tror jeg det kommer en del nye spillere som vil løfte klubben. Viktig å ikke selge Maximin og Almiron nå, med bedre spillere inn ved siden av seg tror jeg dem vil skinne mye mer...

Jeg håper virkelig vi får nye eiere, hvis ikke blir jeg trist pga neste sesong

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1607 på: 23. Juli 2020, 14:17 »
Jeg vet ikke hva jeg skal tro. Det jeg er ganske sikker på, er at de kildene media har hatt, nok i størst grad har vært fra kjøpersiden. De har sin agenda og sitt å tjene på at mediene rapporterer at dette går bra og dette går veien. Dermed virket at rosenrødt straks nyheten kom, og dermed har det stadig blitt rapportert at kjøpere er trygge på at dette går i orden.

Dette har vi sett fra tidligere mulige oppkjøp der det hele virker som plankekjøring i følge media hvor potensielle kjøpere har lekket (Staveley første gang, Kenyon), og ting nesten er done deal. Vi veit at Ashley og co ikke sier en dritt til media, og at PL også ikke har nevnt en dritt annet enn noen få drypp direkte fra Masters om kompleksiteten bak dealen. Dette er noe Mark Douglas kort skriver om i dag hvor han sier det har vært vanskelig å dekke, da kilder innad i blant kjøperne stadig er positive, mens motstridende nyheter om geopolitikk, piratvirksomhet, etc. skaper et mer negativt bilde.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1608 på: 23. Juli 2020, 18:12 »
Flere melder idag at newcastle sine speidere har fått beskjed om å scoute videre som om det ikke skjer noe oppkjøp og planlegge fremtidig og langsiktig med det vi har idag.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1609 på: 23. Juli 2020, 18:20 »
Flere melder idag at newcastle sine speidere har fått beskjed om å scoute videre som om det ikke skjer noe oppkjøp og planlegge fremtidig og langsiktig med det vi har idag.

Alt i klubben går som vanlig frem til det er bekreftet. Har vel vært kjent lenge.
Tror det er spennende dager nå fremover. Siste kamp spilles 26. Juli. Og vinduet åpner 27. Juli.
Den perfekte dag for bekreftelse er 27. Juli.
Skjer det ikke da, så tenker jeg at dette kan ta så lang tid at sommervinduet Er bare glemme.

Syns det er litt merkelig at Posh ikke har funnet ny klubb. Så avtaler kan jo være i orden alt😎

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1610 på: 23. Juli 2020, 21:03 »
Leste en interessant artikkel nå om takeover i Newcastle.
Pif har fikset alt det pl og media generelt har hatt problem med. Så skal ikke finnes noe som står i veien for avgjørelsen. Utenom en liten ting. Telecom avtalen med Manchester United. Den skaper interessekonflikt mellom 2 klubber i samme liga. Noe som er brudd på regler. Avtalen går ut 31. Juli.

Skal vi tippe på at 1. August blir datoen? 🎉🎉🎉🎉

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1611 på: 23. Juli 2020, 22:00 »
Du får gi oss en link til artikkelen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1612 på: 23. Juli 2020, 22:49 »
Ser Toon fortsatt drikker og spiser gladpiller. Ikke noe forandret fra før nei :):)
Ikke mange som ser så lyst og urealistisk på ting her ::) 8)

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1613 på: 23. Juli 2020, 22:56 »
Det vel snart ikkje ein dato du ikkje har tippa, TooN😉

Ein eller anna form for avgjering må koma no etter sesongslutt. p

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1614 på: 23. Juli 2020, 23:36 »
Det vel snart ikkje ein dato du ikkje har tippa, TooN😉

Ein eller anna form for avgjering må koma no etter sesongslutt. p

Så du støtter den ja 😂👍🍾

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1615 på: 23. Juli 2020, 23:38 »
Ser Toon fortsatt drikker og spiser gladpiller. Ikke noe forandret fra før nei :):)
Ikke mange som ser så lyst og urealistisk på ting her ::) 8)

😂 syns ikke jeg er så urealistisk , men ja , gidder ikke grave meg ned før dette nødvendig. Som sagt vil det komme avgjørelse fra pl før det etter er off eller nye eiere titter frem.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1616 på: 23. Juli 2020, 23:39 »
Du får gi oss en link til artikkelen.

Var på et eller annet Newcastle forum/gruppe. Men vi har vel snakket om det før her også.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1617 på: 24. Juli 2020, 09:09 »
Ser Toon fortsatt drikker og spiser gladpiller. Ikke noe forandret fra før nei :):)
Ikke mange som ser så lyst og urealistisk på ting her ::) 8)

😂 syns ikke jeg er så urealistisk , men ja , gidder ikke grave meg ned før dette nødvendig. Som sagt vil det komme avgjørelse fra pl før det etter er off eller nye eiere titter frem.

Men kommer PL med en offentlig uttalelse, eller gir de beskjed til oppkjøper og klubben det gjelder?
Det kan vel hende at "noen" (klubben) og Stavely har fått Nei uten at det er kommunisert ut til omverdenen?

I april/mai så var jeg veldig sikker på at dette kom til å ordne seg denne gangen.
Nå er det blitt litt mer sånn at vi forholder oss til fakta vel. Og fakta er at Newcastle United er eid av den britiske forretningsmannen Mike Ashley. Og sånn er det inntil noe annet evt. er bekreftet og det er signed and sealed.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1618 på: 24. Juli 2020, 10:16 »
Ser Toon fortsatt drikker og spiser gladpiller. Ikke noe forandret fra før nei :):)
Ikke mange som ser så lyst og urealistisk på ting her ::) 8)

😂 syns ikke jeg er så urealistisk , men ja , gidder ikke grave meg ned før dette nødvendig. Som sagt vil det komme avgjørelse fra pl før det etter er off eller nye eiere titter frem.

Men kommer PL med en offentlig uttalelse, eller gir de beskjed til oppkjøper og klubben det gjelder?
Det kan vel hende at "noen" (klubben) og Stavely har fått Nei uten at det er kommunisert ut til omverdenen?

I april/mai så var jeg veldig sikker på at dette kom til å ordne seg denne gangen.
Nå er det blitt litt mer sånn at vi forholder oss til fakta vel. Og fakta er at Newcastle United er eid av den britiske forretningsmannen Mike Ashley. Og sånn er det inntil noe annet evt. er bekreftet og det er signed and sealed.

Ja 100% sikkert at det raskt vil komme ut til media. Og vi kan lese det eks på skysports.

Hvorfor tror du/dere de får et nei.?. Alt tilsier jo et ja. De har jo forandret masse til fordel for denne testen. Fikset opp i de problemer som var. Menneskerettigheter og sørgende enker har egentlig null å gjøre med dette oppkjøpet. Og har nok ingen/veldig liten innvirkning. Pl har nok jobbet/jobber alt de kan får å få dette kjøpet inn. Det betyr mer penger kassa . Alt dreier seg om penger her. Er business.

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Newcastle til salgs
« Svar #1619 på: 24. Juli 2020, 12:16 »
Synes du er veldig naiv Toon. Det er den mest komplekse saken PL har vert borti. Hva som er problemet er det veldig få som vet. Noe av det er piratvirksomhet. Samtidig har kjøpersiden gitt informasjon til medier/journalister som ikke har stemt. Kjøpersiden påstår at det er ingenting som kan felle dette oppkjøpet, men som sagt de har tatt feil ved flere anledninger gjennom denne farsen.