20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Bournemouth - Newcastle 07.11 kl. 13:45  (Lest 16942 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

akselho

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 476
    • Vis profil
Bournemouth - Newcastle 07.11 kl. 13:45
« på: 05. Nov. 2015, 20:13 »
Mindre enn to dager til oppgjøret på sørkysten.  For første gang på 23 år møtes klubbene. Forrige gang var i FA Cupen i 1992. Newcastle tapte den kampen, og Bournemouth spilte i det som var tredjedivisjon da. Tapet banet videre vei for at Ardilles fikk sparken et par uker senere og Kevin Keegan kom inn. Kan McClaren lide samme skjebne?

Jeg misliker uttrykket må vinne-kamp så tidlig i sesongen, men hvis vi skal tørre å håpe på en god sesong så brukes det med rette denne gang. Bournemouth tapte 5-1 to kamper på rad før forrige kamp, og så ut som et championshiplag i første omgang i lokalderbyet mot Southampton. I andre omgang var de mye bedre, uten at de skapte allverden mot et lavtliggende Southampton. Bournemouth har som oss mange skadeproblemer. Mings, Elphick, Gradel og Wilson er langtidsskadde.

Trolig lagoppstilling Bournemouth:
Federici (Boruc har slitt med skade, men spilte seg trolig ut av laget etter fadeser mot Spurs, Watford m.fl.)
Francis, Disitn, Cook, Daniels
Surman
Ritchie, Gosling, Arter, Pugh
Murray

Hva tenker folket?
Black and white since 1996

akselho

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 476
    • Vis profil
Sv: Bournemouth - Newcastle 07.11 kl. 13:45
« Svar #1 på: 05. Nov. 2015, 20:23 »
Jeg tror at Bournemouth rykker ned med klar margin, mye på grunn av at de er så svekket. Tidspunktet for å møte Bournemouth kunne ikke vært bedre. De må som oss vinne, og det kan bety mye spillerom for oss. Newcastle har tross alt sett bedre og bedre ut de siste ukene, og jeg føler meg rimelig sikker på at vi kommer til å være spillemessig overlegne denne kampen. Uansett hvem av Federici og Boruc som står, så er keeperen ikke i nærheten av Butland, så jeg tror til og med vi kan omsette sjanser i mål :)

Tror egentlig vi stille med eksakt samme mannskap som sist, men personlig synes jeg der er tid for å bruke Thauvin. Gi han første omgang for å vise hva han kan. Med han på venstre og Perez på høyre tror jeg Mitrovic hadde fått plenty av mat i boksen. Hvordan skulle Bournemouth hamle opp med Wijnaldum og Sissoko som indreløpere? Tiote viser prov på gammel form, så jeg foretrekker han framfor Anita. Min foretrukne ellever:

Elliot/Woodman
Janmaat (c) Mbemba Lascelles Dummett
Tiote
Sissoko Wijnaldum
Ayoze Mitrovic Thauvin
« Siste redigering: 05. Nov. 2015, 20:24 av akselho »
Black and white since 1996

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3026
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Bournemouth - Newcastle 07.11 kl. 13:45
« Svar #2 på: 06. Nov. 2015, 00:20 »

Elliot/Woodman
Janmaat (c) Mbemba Lascelles Dummett
Tiote
Sissoko Wijnaldum
Ayoze Mitrovic Thauvin

Hadde vært spennende den varianten, imidlertid tror jeg som deg, vis stiller uforandret med unntak av evt. skada spillere.
No fate but what you make

Andymag

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2644
    • Vis profil
Sv: Bournemouth - Newcastle 07.11 kl. 13:45
« Svar #3 på: 06. Nov. 2015, 00:57 »
Fin trådstart!

Har troen på en morsom kamp her, hvor vi garantert bør komme til sjanser. Det er nå vi rett og slett må begynne å vise kvalitet og ikke bare tendenser. Håper vi har noen som skikkelig står frem her og at vi nå setter standarden for resten av sesongen med en fin 2-0 seier. For mye å håpe på?

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Bournemouth - Newcastle 07.11 kl. 13:45
« Svar #4 på: 06. Nov. 2015, 06:17 »
Eg fryktar faktisk tap her. Me har ein frykteleg borteform medrekna førre sesong. På tide at me tek 3 poeng.
Viss me fortset med spelet me har hatt i dei siste 3 kampane og set sjansane våre, so vinne me. Det eg fryktar er at Bournemouth vil meir og kjempar oss ut av stilen. Spør du meg, so er det krise viss me ikkje tek 3 poeng her. Gosling skårar garantert :)

darkshark

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 787
    • Vis profil
Sv: Bournemouth - Newcastle 07.11 kl. 13:45
« Svar #5 på: 06. Nov. 2015, 12:15 »
I utgangspunktet ingen enkle kamper i Premier league, men vi møter nå en motstander som på papiret er svakere og i det som er en veldig viktig kamp og kanskje en nøkkelkamp. Med seier vil vi krabbe over nedrykkstreken noe som vil gi oss litt pusterom. Og det hadde nok gjort godt for McClarens sak siden dette blir hans tolvte seriekamp - som han selv ba om å få før han skulle dømmes for prestasjonene og hans innflytelse i klubben.

Uten tull og tøys defensivt så tror jeg vi vinner. Tror vi skal klare det med samme lagoppstilling som sist.

Are

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 357
    • Vis profil
Sv: Bournemouth - Newcastle 07.11 kl. 13:45
« Svar #6 på: 06. Nov. 2015, 14:03 »

Uten tull og tøys defensivt så tror jeg vi vinner.

Jeg er overbevist om at vi klarer å finne på noe tull defensivt.

Lukter uavgjort lang vei denne her, som er krise faktisk. Tipper 2-2.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Bournemouth - Newcastle 07.11 kl. 13:45
« Svar #7 på: 06. Nov. 2015, 16:14 »
Vinner vi ikke i morra så er det bare å pakke sekken. Nå begynner det snart å bli kritisk!

Av forandringer på laget så håper jeg på en litt mer offensiv oppstilling og ikke to defensive midtbanespillere.

                       Elliot

Janmaat - Mbemba - Colo - Mbabu

                       Tiote

Thauvin - Sissoko - Wijnaldum - Perez

                      Mitrovic

4-1-4-1/4-3-3.

akselho

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 476
    • Vis profil
Sv: Bournemouth - Newcastle 07.11 kl. 13:45
« Svar #8 på: 06. Nov. 2015, 18:57 »
Bony og Sterling fikk fart på målpoengene. Kane fikk fart på sakene. Mot Bournemouth. Uten sammenligning forøvrig, har jeg en følelse av at dette blir kampen der Mitrovic "endelig" får sin første store kamp for oss. Han scoret mot City og Norwich, var nære mot Sunderland og svært nære mot Stoke. Mye tilsier at han putter i denne :) Tipper Mitro er on-fire i morgen og putter to og vi vinner 3-1.
Black and white since 1996

Martin

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3256
    • Vis profil
Sv: Bournemouth - Newcastle 07.11 kl. 13:45
« Svar #9 på: 06. Nov. 2015, 20:53 »
Evig pessimist. 2-0 til Bournemouth.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8671
    • Vis profil
Sv: Bournemouth - Newcastle 07.11 kl. 13:45
« Svar #10 på: 07. Nov. 2015, 09:26 »
Jeg tror det blir tap, men jeg håper Newcastle scorer 3-4 mål i første omgang og kan gi både Siem de Jong og Thauvin minst 30 minutter hver i andre. Må få disse gutta fit. Trenger gode alternativer på benken.
Nei.

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Bournemouth - Newcastle 07.11 kl. 13:45
« Svar #11 på: 07. Nov. 2015, 11:50 »
Er også pessimist. Lurer på korfor? :P Men går mot det eg trur i dag og tipper 1-3 seier. Mitro x 2, og Gini. Assist ved Perez og Sissoko.

Blir nok det same laget som startet i forrige kamp, men håper at Thauvin og De Jong får litt meir spilletid.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Bournemouth - Newcastle 07.11 kl. 13:45
« Svar #12 på: 07. Nov. 2015, 12:48 »
Med fare for å jinxe oss. Vi bør vel strengt tatt slå eit lag som starter med Dan Gosling og Joshua King.

Laget som forventa:

Elliot, Janmaat, Coloccini, Mbemba, Dummett, Sissoko, Tiote, Anita, Wijnaldum, Mitrovic, Perez #nufc
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Bournemouth - Newcastle 07.11 kl. 13:45
« Svar #13 på: 07. Nov. 2015, 13:02 »
Tape me i dag so fortenar med nedrykk. Uansett kor bra me spelar. På tide ta 3 poeng på bortebana.

Sogning; Gosling skåra jo garantert.

torefl

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 953
    • Vis profil
Sv: Bournemouth - Newcastle 07.11 kl. 13:45
« Svar #14 på: 07. Nov. 2015, 13:10 »
Samme lag, samme lag, samme lag. Ingen poeng. Jeg spyr!!!