20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hva kan vi gjøre bedre? Kom med tips!  (Lest 10802 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Hva kan vi gjøre bedre? Kom med tips!
« Svar #30 på: 06. Jan. 2012, 09:03 »
Hos meg er det slik som Bladerunner sier, uten at jeg ser på det som noe kjempeproblem å "kaste bort" 3,7 sekunder på det. :P

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Hva kan vi gjøre bedre? Kom med tips!
« Svar #31 på: 06. Jan. 2012, 09:23 »
Når jeg går inn på NewUtd.no står det automatisk dette øverst:

Hei Nordin. Gå til medlemssiden www.newutd.no/supporterklubben/medlemssiden/

Dvs at jeg auto-pålogges hver gang jeg går på NewUtd.no. Er det ikke slik hos deg, Bladerunner?
Når jeg logger på newutd.no (ikke autopålogging), så kommer jeg også rett til medlemssiden, som det står at jeg må gå til. Fra medlemssiden må man altså klikke seg ut til hovedsiden. Ikke noe stort problem for min del, men kan godt forstå irritasjonen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Bladerunner

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 124
    • Vis profil
Sv: Hva kan vi gjøre bedre? Kom med tips!
« Svar #32 på: 06. Jan. 2012, 18:10 »
Jeg har ikke auto-pålogging, da jeg sjekker siden fra forskjellige PC'er. Og det gjerne på samme dag.
Som sagt er det bare en liten detalj, men andre sider der jeg logger meg på har det ikke sånn som her.
Uten at jeg har peiling på programering og nettside oppsett tror jeg dette er lett å fikse på?
Kanskje er det også bedre for serveren, hvis det blir mindre omstendelig å logge seg inn..