20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1071933 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #240 på: 06. Feb. 2011, 16:24 »
Sebastian Larsson kom inn for Birmingham og hadde målgivende på målet dems. Et godt slått frispark forøvrig.
Kontraktsløs om 5 mnd.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #241 på: 06. Feb. 2011, 16:46 »
Sebastian Larsson kom inn for Birmingham og hadde målgivende på målet dems. Et godt slått frispark forøvrig.
Kontraktsløs om 5 mnd.

Nei takk. En som ikke er i stand til å holde plassen på et bunnlag har intet å gjøre hos oss. Regner med at manageren driter i kontraktssituasjonen til Larsson pga tabellplasseringen og dermed plukker det laget som enhver tid er best og at Larsson rett og slett ikke er god nok.

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #242 på: 06. Feb. 2011, 17:20 »


Virka som en bra spiller Ewerthon. Vanskelig å si korleis han er no, og ut i fra videoen er eg redd vi får en spiller ala Løven. Men håper uansett på at vi spikrer denne, gjerne ut sesongen.

I følge wikipedia er han kjent for sin fart (dvs ikke løven) frispark og avslutningsferdigheter. Det er akkurat en slik spiller vi trenger. Får bare håpe han ikke er i for dårlig form hvis vi kjøper ham. Regner med at han kommer til oss: PL er drømmen lønnsmessig for en spiller i slutten av 20-årene. Dette er hans store sjanse til å sikre sin fremtid økonomisk sett, hvis han gjør det bra.

Nå har vel Ewerthon også spilt for Palmeiras (var det?) fremt il jul i 2010, dermed bør han være i betydelig bedre form enn spillere som har vært uten klubb siden ifjor sommer.

Jeg håper faktisk vi går for Ewerthon.

Ville vært en knallsignering, spesielt med tanke på hjemmekampen mot Everton.

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #243 på: 06. Feb. 2011, 17:28 »
Sebastian Larsson kom inn for Birmingham og hadde målgivende på målet dems. Et godt slått frispark forøvrig.
Kontraktsløs om 5 mnd.

Nei takk. En som ikke er i stand til å holde plassen på et bunnlag har intet å gjøre hos oss. Regner med at manageren driter i kontraktssituasjonen til Larsson pga tabellplasseringen og dermed plukker det laget som enhver tid er best og at Larsson rett og slett ikke er god nok.

Og allikevel har han like mange assists som Barton som topper for NUFC. De har 6 hver.

Jeg synes det ville vært en grei tilvekst til en stall som MÅ ryddes veldig opp i til sommeren. Ut med Perch inn med Larsson på free transfer for min del. Pr. nå har vi heller ingen høyrekant og Larsson er jo mye mer produktiv enn hva Jonas er.
At han kan spille i flere posisjoner er også et pluss. Fast plass kan han ikke forvente men en grei squad player.

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #244 på: 06. Feb. 2011, 17:30 »
Larsson ville vært en god squadplayer, men da må han også godta en lønn som gjenspeiler den rollen.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #245 på: 06. Feb. 2011, 17:40 »
Sebastian Larsson kom inn for Birmingham og hadde målgivende på målet dems. Et godt slått frispark forøvrig.
Kontraktsløs om 5 mnd.

Nei takk. En som ikke er i stand til å holde plassen på et bunnlag har intet å gjøre hos oss. Regner med at manageren driter i kontraktssituasjonen til Larsson pga tabellplasseringen og dermed plukker det laget som enhver tid er best og at Larsson rett og slett ikke er god nok.

Og allikevel har han like mange assists som Barton som topper for NUFC. De har 6 hver.

Jeg synes det ville vært en grei tilvekst til en stall som MÅ ryddes veldig opp i til sommeren. Ut med Perch inn med Larsson på free transfer for min del. Pr. nå har vi heller ingen høyrekant og Larsson er jo mye mer produktiv enn hva Jonas er.
At han kan spille i flere posisjoner er også et pluss. Fast plass kan han ikke forvente men en grei squad player.

Larsson var jeg lenge posetiv til, inntil nå nylig da han ikke ville til Newcastle fordi han håpet på noe bedre (var det Liverpool som var tingen for svensken?). Vil ikke ha en spiller til klubben som ikke har den rette motivasjon, da hjelper det ikke uansett ferdigheter, og nå er det uansett ikke sånn at Larsson er "der oppe" sammen med Messi.

Vi skal også huske på at vi nærmer oss å få tilbake Ryan Taylor nå. En spiller som kan ligne litt på Larsson hva ferdigheter angår, og han er allerede Newcastle-spiller og har tidligere uttalt at han ønsker å spille seg inn i laget, men nå som høyrekant.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #246 på: 06. Feb. 2011, 17:42 »


Virka som en bra spiller Ewerthon. Vanskelig å si korleis han er no, og ut i fra videoen er eg redd vi får en spiller ala Løven. Men håper uansett på at vi spikrer denne, gjerne ut sesongen.

I følge wikipedia er han kjent for sin fart (dvs ikke løven) frispark og avslutningsferdigheter. Det er akkurat en slik spiller vi trenger. Får bare håpe han ikke er i for dårlig form hvis vi kjøper ham. Regner med at han kommer til oss: PL er drømmen lønnsmessig for en spiller i slutten av 20-årene. Dette er hans store sjanse til å sikre sin fremtid økonomisk sett, hvis han gjør det bra.

Nå har vel Ewerthon også spilt for Palmeiras (var det?) fremt il jul i 2010, dermed bør han være i betydelig bedre form enn spillere som har vært uten klubb siden ifjor sommer.

Jeg håper faktisk vi går for Ewerthon.

Ville vært en knallsignering, spesielt med tanke på hjemmekampen mot Everton.

Meget viktig argument for å hente denne brassen.  ;)

Batty

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 536
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #247 på: 06. Feb. 2011, 18:44 »
Håper han ikke er feit som de flinke brassene pleier å bli i den alderen.

17Parker

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1240
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #248 på: 06. Feb. 2011, 22:23 »
Skysports -

"A number of clubs like Ewerthon, he is a free agent and is looking to seal his next move," McIntosh told skysports.com.

"It is no secret that a number of Premier League clubs are keen on him.

"I am not going to go into details about who we are talking with, but if you're asking me about whether he would move to Newcastle? Then yes, obviously they are a calibre of club he would very much consider playing for."

Forbanna agenter. Misliker dem sterkt.  De er interessert i å gjøre ham dyrest mulig.. For alt vi vet kan det kun være Castle som er interessert i ham.

For alt vi vet er ikke Newcastle intressert engang. Kan være at agenten er klar over spiss-situasjonen til klubben.

PhilippeA.

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 661
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #249 på: 06. Feb. 2011, 22:24 »
Joaquín sliter med spilletid i Valencia om dagen...
Oscillons From The Anti-Sun

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #250 på: 07. Feb. 2011, 00:06 »
Joaquín sliter med spilletid i Valencia om dagen...

Synd for han, men det er sånne type kjøp som gjorde at Newcastle rykka ned! Tror ikke han vet mer om Newcastle enn hva Luque gjorde da han signerte. Så om en hadde slengt en feit pose med lønn etter han ville han sikkert komt til oss på tampen av karrieren sin!

Joaquin var et bra talent da han var i Betis men det begynner å bli mangen år siden!

Tommyok

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1538
  • Nr 10
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #251 på: 07. Feb. 2011, 10:27 »
Emenike har 13 mål på 19 kamper for et nyopprykket Karabukspor denne sesongen.  I fjor scoret han 16 mål og hadde 13 assist på 28 kamper. Det er sterkt! Han var ønsket av både av det Tyrkiske og Nigerianske landslaget men valgte sistnevnte. Tror en del russiske klubber er ute etter han.

Kansje Ameobi kan legge inn noen aksjer for oss her?

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #252 på: 07. Feb. 2011, 11:32 »
Aldri sett eller hørt om han?
Pris tror dere?

Joaquín
Han er gått ut på dato, sånne spillere vi kjøpte før og det var ved disse kjøpene vi kjørte klubben rett i dass. Nei takk.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

SuperAlmeida

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1939
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #253 på: 07. Feb. 2011, 11:39 »
Aldri sett eller hørt om han?
Pris tror dere?
Emenike tror jeg ikke vil koste så mye. Tipper rundt 6 mp. Han er en spiller som kan avgjøre matcher på egenhånd. Han har faktisk bra teknikk og kan dribble i tillegg til en fantastisk fart!
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Jon87

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 585
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2011
« Svar #254 på: 07. Feb. 2011, 12:23 »
Aldri sett eller hørt om han?
Pris tror dere?
Emenike tror jeg ikke vil koste så mye. Tipper rundt 6 mp. Han er en spiller som kan avgjøre matcher på egenhånd. Han har faktisk bra teknikk og kan dribble i tillegg til en fantastisk fart!

Uten at jeg har den fjerneste anelse om hva han er god for, høres dette absolutt ut som den typen spiller Newcastle bør gå for. Det er alltid en viss risiko knyttet til å hente spillere som ikke har levert på aller høyeste nivå tidligere, men nå har vi faktisk råd til å risikere 6M pund. Og henter vi 3-4 spillere i denne priskassen, kan det fort være at to slår til 100%. Og da er de plutselig verdt mange ganger denne prisen.